Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aktiivimalli vapautti minut

Vierailija
15.12.2017 |

En tunne enää kuuluvani tähän yhteiskuntaan. Keskityn elämiseen ja luomiseen. Puurtakaahan te muut.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kulutan ansiosidonnaiset päivät ja sen jälkeen poistun työmarkkinoilta kokonaan ja jään kotiin. Omaisuutta on sen verran.

Vierailija
2/40 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa elämää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen ollut kaukaa viisas ja säästänyt kun olin pitkään työelämässä. Nyt ei ole mitään hätää ja tämä yhteiskunta pärjää ilman minunkin työpanosta. Hoidan jatkossa kotia ja teen miehelle ruoat ja hänelkekin kiva kun on hyväntuulinen vaimo odottamassa kotona. Ei se työelämä niin hääppöistä ollut. Kiitos Sipilä ja kumppani, laittakaa Suomi nousuun ilman minua pus 😙

Vierailija
4/40 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta on tarkoitettu kokkareille ja kepulaisille, ei köyhille eikä varsinkaan työttömille.

Vierailija
5/40 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään yhdessä ihana kotiäiti-Suomi!

Vierailija
6/40 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän siitä mallista on ollut jotain hyötyäkin =)

Vierailija
7/40 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotirouvuus takaisin! Kokoomus ja Keskusta näyttää mallia!

Vierailija
8/40 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jessss! Unohdetaan palkkatyöorjuus. Puhumattakaan palkattomasta tai kurssiorjuudesta!

Vierailija
9/40 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jessss! Unohdetaan palkkatyöorjuus. Puhumattakaan palkattomasta tai kurssiorjuudesta!

Joo! Miten käy kokoomussielunveljien höpönlöpönkurssijärjestäjäfirmat kun työttömät tekee lakon tai jäävät kotiin :D

Vierailija
10/40 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi siirryin ajoissa kortistosta sairaslomalle, enkä aio enää palata ja alistua simputukseen.

Vierailija
11/40 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi aktiivimalli tuli vasta nyt. Ensi kesänä muutan ulkomaille, siihen saakka nostan työttömyystukea. Jos joku ehdottelee jotain nypläyskursseja niin nauran hörönaurut kävellessäni ovesta ulos. Pankkitililläkin on sen verran rahaa että loppuelämän pärjäilee.

Vierailija
12/40 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn ylläoleviin! Minäkin jään kotiin.

Vierailija
13/40 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään hyvä juttu, saadaan tukiluukulta pois kaikki jotka eivät edes tukea tarvitse, kun on säästöjä ja omaisuutta.

Tällähän saadaan vielä suuremmat säästöt aikaiseksi.

Vierailija
14/40 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi aktiivimalli tuli vasta nyt. Ensi kesänä muutan ulkomaille, siihen saakka nostan työttömyystukea. Jos joku ehdottelee jotain nypläyskursseja niin nauran hörönaurut kävellessäni ovesta ulos. Pankkitililläkin on sen verran rahaa että loppuelämän pärjäilee.

Sulla on hyvä asenne! Tykkään!

Vierailija
15/40 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään hyvä juttu, saadaan tukiluukulta pois kaikki jotka eivät edes tukea tarvitse, kun on säästöjä ja omaisuutta.

Tällähän saadaan vielä suuremmat säästöt aikaiseksi.

Niin ne työkykyiset jää kotiin joilla Suomi nousee 😉

Vierailija
16/40 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ei olisi huono ajatus, jos perheet saisivat valita saako työtön äiti työttömyyskorvauksen ja perheverotuksen välillä. Nythän hyvätuloisten miesten vaimot eivät niinkään etsi töitä rahan vuoksi, vaan omaksi ilokseen, että saisivat jotain mielekkään tuntuista tekemistä päiviensä kuluksi. Monet kaipaavat vähän enemmän älyllistä haastetta kuin mitä kotityöt tarjoavat. Näissä perheissä voisi olla ihan ok, jos olisi perheverotus ja miehen tulot verotettaisiin ikään kuin ne olisivat kahden eri henkilön tulot. Erotus saattaisi vastata työmarkkinatuen määrää tai voisi olla jopa enemmänkin, ja vaimo voisi jättää verisen kilpailun vähistä työpaikoista niille, jotka ovat kipeämmin sen työpaikan ja ansiotulon tarpeessa. Samalla jäisi työvoimaviranomaisilta enemmän resursseja työttömien yksilölliseen auttamiseen.

Vierailija
17/40 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirouvaksi ryhtyville, muistattehan varmistaa, että teillä on tarvittava varallisuus, jos mies lähtee kävelemään, kuolee tai jättää teidät toisen naisen takia. Mieluiten ei avioehtoa, jos mies on varakkaampi, ja jos mies on jo kerännyt sinulle vapaaehtoista eläkevakuutusta, huolehti että se jää sinulle.

Ei minulla muuta.

Vierailija
18/40 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

18h/3kk katkasi kamelin selän.

Vierailija
19/40 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän näitä ajatuksia hyvin. Tässä pitkäaikaistyöttömyyden muutenkin masentamana, ajatus siitä että minun pitäisi kolmen kuukauden välein vielä etsiä joku orjatyöpaikka, tuntuu aika lannistavalta. Olen korkeasti koulutettu, profiililtani pätevä työntekijä, mutta asun rakennemuutospaikkakunnalla (miehen työn vuoksi en voi muuttaa). Jatkuva torjutuksi tuleminen on ollut jo niin raskasta, etten tiedä jaksanko oikeasti enää käyttää voimia ilmaistyöpaikan kerjäämiseen. Olen miettinyt, pääsisinkö eläkkeelle mielenterveyssyistä, kun työmaailma karkaa muutenkin koko ajan kauemmaksi.

Vierailija
20/40 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotirouvaksi ryhtyville, muistattehan varmistaa, että teillä on tarvittava varallisuus, jos mies lähtee kävelemään, kuolee tai jättää teidät toisen naisen takia. Mieluiten ei avioehtoa, jos mies on varakkaampi, ja jos mies on jo kerännyt sinulle vapaaehtoista eläkevakuutusta, huolehti että se jää sinulle.

Ei minulla muuta.

Älä huolehdi. Mieheni ei ole toisten naisten perään ollut koskaan ja hänelle sopii tämä järjestely kun on huomannut kuinka stressaannun työelämässä. Ja jos mies menehtyisi pärjäisin leskeneläkkeellä ja osingoilla vaikka puolet omaisuudesta menee lapsille. Velkaa ei ole ollut vuosikausiin, säästöjä reilusti eikä sinne eläkeikäänkään ole paljon ja niin josssin vaiheessa saan ison perinnön. Enköhän pärjää, joten dont worry, be happy 😚

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan