Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehelläni pakkomielle?

Vierailija
15.12.2017 |

Haluaa nykyään aina seksiä takaapäin. Eri paikoissa. Ahdistaa. Kun 14vrk suostut siihen alavatsa on niin kipeä ettei voi kunnolla kävellä.

Mies ei suostu normiseksiin, koska se on hänestä tylsää.. Mikä ihmeen villitys? Ajatteleeko hän ehkä kasvojen tilalle toisen?

Kohta alan pihtaamaan koska en jaksa ja kuvottaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysempi torttu tuntuu tiukemmalta jalat yhdessä. Se taas onnistuu vain takaa.

Vierailija
2/20 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, tuskin se on löysäksi nyt yhtäkkiä muuttunut. Ellei ole käynyt vieraissa ja ollut tiukemman kanssa. Voi hyvin olla, koska tekee pitkiä työmatkoja ja kuvittelee olevansa maailman komein.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sullakin on sana sanottavana missä asennossa haluat olla? 

Vai oletko vaan ollut hiljaa ja ihmetellyt mistä nyt tuulee?

Vierailija
4/20 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysempi torttu tuntuu tiukemmalta jalat yhdessä. Se taas onnistuu vain takaa.

Saahan ne jalat yhteen alla ollessakin, kun nostaa molemmat vaikka miehen toiselle olkapäälle. Tai makaa kyljellään jalat yhdessä.

Mutta miksi alavatsa tulee takaapäin-asennosta kipeäksi, ap?

Luulisi että tylsää olisi nimenomaan vain yhdessä asennossa puuhailu.

Vierailija
5/20 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla vähän alisteisessa asemassa tässä.. jotenkin annoin kaiken tapahtua.

Miten iloinen olenkaan, kun joskus jätän hänet.. se järkyttynyt ilme kun keskiverto naapurintyttö (sanonut näin) jättää hänen kaltaisen kunnianhimoisen miesjumalan.

Ap

Vierailija
6/20 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat jalat siis, jäi sana välistä.

-4

Vierailija
7/20 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies panee rynkyttämällä, niin kovaa, että tuntuu kuin kohtu menisi rikki.

Jos en suostu, alkaa väsytystaistelu.... helpompi vaan suostua.

Ap

Vierailija
8/20 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kaikki ärsytys häntä kohtaan vaan räjähti tämän jatkumon jälkeen. Luulee, että olen hänen, kun itse ei ole minun ollut ikinä.

Ap

Vierailija
9/20 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mies panee rynkyttämällä, niin kovaa, että tuntuu kuin kohtu menisi rikki.

Jos en suostu, alkaa väsytystaistelu.... helpompi vaan suostua.

Ap

No kannattaisikohan lähteä kävelemään, kun mies kerran näkee sinut vain käyttövapaana seksileluna, eikä näköjään kiinnosta pätkääkään mistä sitä nautit, tai että sattuuko sinuun. Hyi h******i, ei tuollainen ole tervettä.

-4

Vierailija
10/20 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on kelata miten on elänyt laput silmillä, rakentanut täydellistä elämää, ja kuvitellut rakastavansa ja alistuvansa ihan omasta halusta, rakkauden takia. En taida rakastaa häntä ollenkaan.

Mies joka haluaa muokata morsiamen hiusten väriä hääkuviin, ei tiedä hyvää.

Ap

Vierailija
11/20 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta, tuskin se on löysäksi nyt yhtäkkiä muuttunut. Ellei ole käynyt vieraissa ja ollut tiukemman kanssa. Voi hyvin olla, koska tekee pitkiä työmatkoja ja kuvittelee olevansa maailman komein.

Ap

Luuletko oikeasti, että värkki venyy isosta kyrvästä? :"D Minkä ikäinen oikein olet???

Vierailija
12/20 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten tähän on päädytty. Tekisi mieli jättää lappu ja lentää vanhempien luo. Mutta joulu on tulossa. Joulu joka järjestetään meillä.. pakko kestää sen yli. Vieraita tulee kaukaa.

Ap

Vierailija
13/20 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena haluan aina jossain vaiheessa takaapäin. Eksäni (mies, ofc) taas oli aivan varma, että haluan kuvitella hänen tilalleen jonkun toisen. Öh, halusin vain panna asennossa joka tuntuu parhaimmalta minun kropassani.

Vierailija
14/20 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Luuletko oikeasti, että värkki venyy isosta kyrvästä? :"D Minkä ikäinen oikein olet???

En? Mutta jos on tiukemman kanssa, niin alkaa ehkä haluta tiukempaa.

Ap

Vierailija
15/20 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten tähän on päädytty. Tekisi mieli jättää lappu ja lentää vanhempien luo. Mutta joulu on tulossa. Joulu joka järjestetään meillä.. pakko kestää sen yli. Vieraita tulee kaukaa.

Ap

Ja joulun jälkeen tulee uusi vuosi, sitten ystävänpäivä, ja jommankymman synttärit, ja hääpäivä, ja sukujuhla, ja kissanristiäiset... Ota itseäsi niskasta kiinni, aiheutat vaan itsellesi kiusaa pitkittämällä laastarin repäisyä. Lopulta et pääse miehestä ollenkaan eroon, vaan tyydyt rynkytettäväksi.

-4

Vierailija
16/20 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa hänen teoistaan voitaisiin oikeasti laskea raiskaukseksi. Meinaan oksentaa. Hän on uuteen vuoteen asti Suomessa..

Ap

Vierailija
17/20 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en voi perua joulua ihmisiltä, jotka ovat ostaneet lentoliput ja ainoa tuttu Helsingissä olen minä.

Ap

Vierailija
18/20 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, että ap ei ole käynyt vieraissa ja ollut isomman kanssa tjsp. XD Siksi kommentoin noin (värkin venymisestä.)

Vierailija
19/20 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en voi perua joulua ihmisiltä, jotka ovat ostaneet lentoliput ja ainoa tuttu Helsingissä olen minä.

Ap

Kerro heille että miehesi raiskaa sinua, luulisi olevan tärkeämpi asia kuin joulukinkku.

Vierailija
20/20 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ukkos yrittää piilotella jtn kun siellä takana päin viihtyy katsees ulottumattomissa... Mutta et todellakaan suostu asentoihin joissa et itse halua olla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi