Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa töykeä kassatyttö

Vierailija
15.12.2017 |

Kävin juuri hakemassa raikasta Pirkka-olutta lähikaupastani, nuorekkaasti pukeutuneena ja suihkunraikkaana tietenkin. Kassatyttö ei kysynyt minulta henkkareita, mutta jälkeeni tulleelta ukkelilta kyllä kysyi, vaikka hän oli vähintään minun ikäiseni näköinen. Ehkä vähän vanhemmankin. Jäi sen verran pännimään, että ajattelin jättää asiasta valituksen sinne palautelaatikkoon. Kuka ne laput sieltä palautelaatikosta oikeastaan lukee, työntekijät vai esimies? Jos työntekijät, niin sittenhän valitusta on turha edes tehdä, koska kyseinen kassatyttö varmasti heittää sen lapun roskiin, kun tajuaa itsekin miten pahasti mokasi.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lain mukaan paperit pitää kysyä, jos ostaja näyttää alle 30-vuotiaalta.

Ap ei varmaankaan näytä siltä. Tai hän laukkaa ostamassa sitä raikasta olutta niin usein, että paperit on katsottu ja kaikki myyjät muistavat, että hän on 38 vuotias. 

Ime laukkamakkaraa, ilkimys. Kyllä se on kassatsirbula joka tässä nyt on virheen tehnyt enkä minä. Ihan turha alkaa nälvimään.

Ap

Mikä on laukkamakkara? Ei kai se mitä luulen sen olevan, eli hevosen "pikkukaveri"?? Onko paljonkin omakohtaista kokemusta Imuttelusta? 😶

Vierailija
22/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei varmaankaan näytä siltä. Tai hän laukkaa ostamassa sitä raikasta olutta niin usein, että paperit on katsottu ja kaikki myyjät muistavat, että hän on 38 vuotias. 

Ime laukkamakkaraa, ilkimys. Kyllä se on kassatsirbula joka tässä nyt on virheen tehnyt enkä minä. Ihan turha alkaa nälvimään.

Ap

Ei kukaan ole väittänytkään sinun tehneen virhettä, mutta se tsirbula varmaan jo tietää hyvin, minkä ikäinen kääkkä olet, kun koko ajan olet sitä bisseä sieltä hakemassa. Kaikki tietävät, kuinka vanha olet. 

Tyttö mokasi. Piste. Taisit unohtaa, että asiakas on aina oikeassa.

Ap

Väärin. Tai sitten kaikki juoksukaljatyypit ovat oikeassa ja poliisit sekä vartijat väärässä. Saanko tulla juoksemaan sinun kaljat? 💕

Japanilaisille asiakas on "jumala". Tosi osuvaa kun vertaa vaikkapa niihin sekoileviin idiootteihin, joita antiikin legendat kuvaavat. 🤓

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita viranomaisille, että sait ostettua olutta, vaikka näytät 15-vuotiaalta.

Vierailija
24/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei kukaan ole väittänytkään sinun tehneen virhettä, mutta se tsirbula varmaan jo tietää hyvin, minkä ikäinen kääkkä olet, kun koko ajan olet sitä bisseä sieltä hakemassa. Kaikki tietävät, kuinka vanha olet. 

Ap

Aasiakas ei ole koskaan oikeassa. Surullista muutenkin tuollainen itsepetos, olisi parempi vanheta arvokkaasti(kun se "nuorekas" pukeutuminen ei oikeasti tee nuoreksi vaan naurettavaksi).

Vierailija
25/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Väärin. Tai sitten kaikki juoksukaljatyypit ovat oikeassa ja poliisit sekä vartijat väärässä. Saanko tulla juoksemaan sinun kaljat? 💕

Japanilaisille asiakas on "jumala". Tosi osuvaa kun vertaa vaikkapa niihin sekoileviin idiootteihin, joita antiikin legendat kuvaavat. 🤓

Millä logiikalla varas on asiakas?

Vierailija
26/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä on laukkamakkara? Ei kai se mitä luulen sen olevan, eli hevosen "pikkukaveri"?? Onko paljonkin omakohtaista kokemusta Imuttelusta? 😶

Laukkamakkara on porilaisten herkkua. Porin raviradan luona näkee toisinaan paikallisia hermanneja laukkamakkara suussaan.

Ap

Vierailija
27/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Eihän todellisella iälläni ole merkitystä, vaan sillä minkä ikäiseltä näytän. En taatusti näytä yli 30-vuotiaalta, kun olen trendikkäästi pukeutunut.

Ap

Ai niin, sullahan oli se supertrendikäs vanilla ice-look..

No pukeudun ehkä pikemminkin Vanilla Nice -tyyppisesti.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3037433/kuka-se-rappari-oli-joka-lauloi…

Ap

Vierailija
28/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko hopeakettu ja yksi kilttimiehistä sama henkilö? Mieltymys Pirkka-olueeseen paljasti. Joo, myönnän olen täällä liian usein.

Joo, mäkin hengaan täällä iha liikaa. Mutta eikös hopeakettu ole vm -74? Että ei nyt ihan teinipojalta enää näytä. Jos ap on hopis, siis?

Vierailija
29/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä töykeää tuossa oli ?? Näytät vanhemmalta kuin itse luulet

Vierailija
30/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Eihän todellisella iälläni ole merkitystä, vaan sillä minkä ikäiseltä näytän. En taatusti näytä yli 30-vuotiaalta, kun olen trendikkäästi pukeutunut.

Ap

Ap

Silti kassahenkilö katsoo ikää arvioidessa naamaa, ei lookkia. Eli ei se "nuorekas" tyyli vaikuta henkkareiden kysymiseen.(Veikkaan että ap on 40-50v, netissö on tullut paljon vastaan sen ikäisiä, jotka ovat aina "nuorekkaita ja hyvin säilyneitä")

Vierailija
31/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Asiakas ei tosiaankaan ole oikeassa 😊

Ap

Vierailija
32/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Ap

Ap

Silti kassahenkilö katsoo ikää arvioidessa naamaa, ei lookkia. Eli ei se "nuorekas" tyyli vaikuta henkkareiden kysymiseen.(Veikkaan että ap on 40-50v, netissö on tullut paljon vastaan sen ikäisiä, jotka ovat aina "nuorekkaita ja hyvin säilyneitä")

Meinasin just tulla sanomaan, että naamaa ja sen väsyneisyyttähän siinä arvioidaan. Moni yrittää näyttää nuorekkaalta ja muodikkaalta ja hipsteriltä, mutta naama on kulunut.

Jos haluut aidosti olla nuorekas, näytä henkkarisi kysymättä. Niin nykynuoret tekee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan