Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa töykeä kassatyttö

Vierailija
15.12.2017 |

Kävin juuri hakemassa raikasta Pirkka-olutta lähikaupastani, nuorekkaasti pukeutuneena ja suihkunraikkaana tietenkin. Kassatyttö ei kysynyt minulta henkkareita, mutta jälkeeni tulleelta ukkelilta kyllä kysyi, vaikka hän oli vähintään minun ikäiseni näköinen. Ehkä vähän vanhemmankin. Jäi sen verran pännimään, että ajattelin jättää asiasta valituksen sinne palautelaatikkoon. Kuka ne laput sieltä palautelaatikosta oikeastaan lukee, työntekijät vai esimies? Jos työntekijät, niin sittenhän valitusta on turha edes tehdä, koska kyseinen kassatyttö varmasti heittää sen lapun roskiin, kun tajuaa itsekin miten pahasti mokasi.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla menee hyvin, jos ongelmas on tota tasoa, sanonpahan vaan. :D

Mua ei haittaa, jossei henkkareita kysytä, mutta ilahdun kyllä aina, jos kysytään. Kokeile sinäkin positiivista lähestymistapaa ja lopeta stressaaminen. (Stressi aiheuttaa harmaita hiuksiakin.)

Vierailija
2/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko hopeakettu ja yksi kilttimiehistä sama henkilö? Mieltymys Pirkka-olueeseen paljasti. Joo, myönnän olen täällä liian usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
4/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pomo lukee ne palautteet. Laita ihan suosiolla palautetta, jos koet saaneesi huonoa asiakaspalvelua.

t. entinen myyjä

Vierailija
5/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan paperit pitää kysyä, jos ostaja näyttää alle 30-vuotiaalta.

Vierailija
6/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Eihän todellisella iälläni ole merkitystä, vaan sillä minkä ikäiseltä näytän. En taatusti näytä yli 30-vuotiaalta, kun olen trendikkäästi pukeutunut.

Ap

Vierailija
7/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei varmaankaan näytä siltä. Tai hän laukkaa ostamassa sitä raikasta olutta niin usein, että paperit on katsottu ja kaikki myyjät muistavat, että hän on 38 vuotias. 

Vierailija
8/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Eihän todellisella iälläni ole merkitystä, vaan sillä minkä ikäiseltä näytän. En taatusti näytä yli 30-vuotiaalta, kun olen trendikkäästi pukeutunut.

Ap

Nuoren tytön mielestä varmastikin näytät. :D Luulee sinua eläkeläiseksi. 

Vierailija
9/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei varmaankaan näytä siltä. Tai hän laukkaa ostamassa sitä raikasta olutta niin usein, että paperit on katsottu ja kaikki myyjät muistavat, että hän on 38 vuotias. 

Ime laukkamakkaraa, ilkimys. Kyllä se on kassatsirbula joka tässä nyt on virheen tehnyt enkä minä. Ihan turha alkaa nälvimään.

Ap

Vierailija
10/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ime laukkamakkaraa, ilkimys. Kyllä se on kassatsirbula joka tässä nyt on virheen tehnyt enkä minä. Ihan turha alkaa nälvimään.

Ap

Ei kukaan ole väittänytkään sinun tehneen virhettä, mutta se tsirbula varmaan jo tietää hyvin, minkä ikäinen kääkkä olet, kun koko ajan olet sitä bisseä sieltä hakemassa. Kaikki tietävät, kuinka vanha olet. 

Vierailija
11/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko minä olen tollo kun luulen tätä aloitusta huumoriksi, tai sitten kaikki ketjuun kommentoineet ja alapeukuttaneet ovat tosikkoja.

Tsemppiä, AP. Savolaishuumori ei pure täällä missä kaikki otetaan kirjaimellisesti.

Vierailija
12/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei kukaan ole väittänytkään sinun tehneen virhettä, mutta se tsirbula varmaan jo tietää hyvin, minkä ikäinen kääkkä olet, kun koko ajan olet sitä bisseä sieltä hakemassa. Kaikki tietävät, kuinka vanha olet. 

Tyttö mokasi. Piste. Taisit unohtaa, että asiakas on aina oikeassa.

Ap

Vierailija
13/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko minä olen tollo kun luulen tätä aloitusta huumoriksi, tai sitten kaikki ketjuun kommentoineet ja alapeukuttaneet ovat tosikkoja.

Tsemppiä, AP. Savolaishuumori ei pure täällä missä kaikki otetaan kirjaimellisesti.

Me kaikki ollaan tolloja kuin oikein silmiin katsotaan. 

Vierailija
14/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Ap

Ehkä kassa arvioi iän naaman eikä vaatteiden perusteella. Mummoni pukeutuu yhä kuin parikymppinen, mutta ei häntä silti luulla parikymppiseksi.

Vierailija
15/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se myyjä muistaa sut, kun jatkuvaan hyppäät siellä 'trendi-vaatteissas' kaljaa hakemassa. Ei niitä papereita tutuilta enää kysellä. Vaihda kauppaa nolo.

Vierailija
16/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Hih, tuokin klisee vielä. Millä lailla sinua nyt siis kohdeltiin väärin? Olisit halunnut todistaa, että kyllä sinulla on ikää ostaa olutta? 

Vierailija
17/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Hih, tuokin klisee vielä. Millä lailla sinua nyt siis kohdeltiin väärin? Olisit halunnut todistaa, että kyllä sinulla on ikää ostaa olutta? 

Varmaan kassaneidin olisi pitänyt imarrella trendikästä ap:ta luulemalla, että hän on alle 30. Siitä tietää tulleensa vanhaksi, kun henkkareiden kysyminen ilahduttaa 😂 Olen itse 30 ja olen ihan onnessani sen kerran pari vuodessa kun pyydetään todistamaan ikäni.

Vierailija
18/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Ap

Ai niin, sullahan oli se supertrendikäs vanilla ice-look..

Vierailija
19/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja lisäksi tsirbbuliini on joko lesbo tai salaa heteromies, jolloin ap:n tsäänssit on joka tapauksessa - 100/5 näin jonnekielellä ilmaistuna.

Vierailija
20/32 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me kaikki ollaan tolloja kuin oikein silmiin katsotaan. 

Oikein silmin, ei silmiin.