Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset ovat jatkuvasti kirjastossa?

Vierailija
15.12.2017 |

Huomaan kaupunginkirjastossa siellä käydessäni aina samat vanhat kasvot. Ovat siellä ilmeisesti joka päivä. Osa heistä on jatkuvasti pöydän ääressä lukemassa, osa KÄVELEE. Mikä paikka kirjasto on jollekin maratonille? Koskaan en näillä haahuilevilla ihmisillä näe kirjoja.

Joku voisi tietysti sanoa, että minä näen heitä siellä vain yhtä usein kuin itsekin olen, mitä ei tietysti voi kiistää. Itse käyn siellä vain muutaman kerran kuukaudessa. Mutta mikä olisi todennäköisyys sille, että nämä ihmiset sattuisivat aina, siis AINA olemaan siellä samaan aikaan kuin minä ja sitten vastaavasti eivät olisi kun minäkään en ole? Tätä on jatkunutkin jo vuosien ajan. Joten olen aika varma, että he ovat siellä ihan koko ajan, ymmärtäen toki havaintomateriaalini rajallisuuden.

Mutta siis itse asia oli, että mitä nämä ihmiset siellä kirjastossa tekevät kaiket päivät? Muutamat vaikuttavat lievästi mt-ongelmaisilta. Onko kirjasto jokin turvasatama joillekin? Voiko kirjasto tehdä mitään sille, jos huomaa että joku asiakas olisi avun tarpeessa?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjastoissa on nykyään liikaa metelöiviä ja roskaavia nuorisojoukkoja. Usein ulkomaalaisperäisiä. Ehkä en sitten vaan ymmärrä heidän kulttuuriaan. Ehkä kyseinen käytöstapa on hyvinkin suosittua ja ymmärrettyä kirjastoissa heidän kotimaissaan.

YHYY, nuoriso pilannut taas yhden asian. Antaa minun tuhota maailma rauhassa.[/quote

Mitä muuta YHYY-nuoriso voisi vastata maailmaa tuhotessaan? Metelöivällä käytöksellään nuoriso kerjää aikuisten huomiota. Kun ne kunnon vanhemmat puuttuvat kotoa. Sääli nuoria, sääli näitä aikoja!

Vierailija
42/43 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ulisevia nuoria kirjastoihin! Evripadis häpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn useamman kerran viikossa kirjastossa. Käyn siellä koska luen paljon kirjoja, kirjasto on ihanan rauhallinen paikka kaiken muun hälinän keskellä. Siellä on myös ihana tutkia ja selailla erilaista kirjallisuutta, kulkea hyllyjen välissä ja tutkailla, hakea, miettiä ja fiilistellä uutta luettavaa ja miljoonia eri tarinoita, joita on hyllymetreittäin. Tänäänkin olen menossa kirjastoon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi