Joulupukkien riistohinnat HÄPEÄKSI joulun hengelle! Jopa yli 50 € pyydetään!
Kyllä on HÄPEÄ, että joulupukki kehtaa loata joulun hengen riistämällä rahat lapsiperheiltä. Oikea hinta on lämmin mieli ja kohtuullinen korvaus bensoista (10 e max).
Kommentit (18)
Ne pukkia esittävät tarvii myös rahaa elämiseen......
Aika vähänhän tuo on, varsinkin jos maksaa verot. Viidestä kympistä kun maksaa alvin (15e), bensakulut ja ajan, niin tuntipalkaksi jäänee ruhtinaallinen kymppi.
Vierailija kirjoitti:
Tekosyy. Taustalla on vain pelkkä ahneus. AH-NEUS.
ap
Vierailija kirjoitti:
Aika vähänhän tuo on, varsinkin jos maksaa verot. Viidestä kympistä kun maksaa alvin (15e), bensakulut ja ajan, niin tuntipalkaksi jäänee ruhtinaallinen kymppi.
Alvin!! LOL!!!
ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on HÄPEÄ, että joulupukki kehtaa loata joulun hengen riistämällä rahat lapsiperheiltä. Oikea hinta on lämmin mieli ja kohtuullinen korvaus bensoista (10 e max).
Minä palkkaan sinut mielelläni tuolla hinnalla. Saat lämpimän mielen ja 10 € max.
Esitä sitten itse joulupukkia, varmasti saat tosi paljon asiakkaita omilla hinnoillasi. Ja todella paljon hyvää joulumieltä... Ehkä sinun pitäisi oikeastaan maksaa perheelle saamastasi joulumielestä!
Tonttu olet jo valmiiksi.
Ei pitäisi 50€ olla paha summa edes tavan duunarille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No älä tilaa sitä pukkia, jos ei ole varaa maksaa hänestä :) Pukkeja on eri hintaisia.
https://www.etlehti.fi/artikkeli/raha/joulupukki-tienaa-jopa-1000-euroa…
No onnea pukin etsintään. Moni maksaa mielellään sen 60€ jos saa pukin haluamaan ajankohtana ja selvänä ovensa taakse.
Itseäkin vituttaa kun joutuu maksamaan ihmisille et ne tekee mulle juttuja. Orjuus takaisin (paitsi siis tietenkin niin että en itse sellaiseksi joudu, tietysti)!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miksi sinä olet niin ahne että haluat jonkun tekevän sinulle töitä ilman palkkaa?
Muistakaa pyytää joulupukilta kuitti. Veronkiertäjät kuriin!
Joulun henki on nykyään kapitalismi- ja kulutus, joupukki on kapitalismin mannekiini, vaikka punaiseen pukeutuukin, no on siinä toinenkin amerikanlipun väri, mutta ei porvarin sinistä ei, ihmeellistä.
Minä olen pyytänyt 30e/keikka (15min). Teen kylläkin keikkaa vain yhden 50 000 asukkaan kunnan alueella, ettei välimatkat veny liiakseen.
Monet joulupukit odottaa että muut hommaa ne lahjat. Wtf? Siis maksetaan joulupukista joka ei tuo lahjoja.
Maksan mielelläni 55e ihmiselle, joka esittää roolin hyvin ja on hyvin pukeutunut joulupukki. Arvostan, että joku tulee meille viihdyttämään oman joulunviettonsa keskeltä. Partiolaisten pukki ollaan aina tilattu, koskaan ei ole tarvinnut pettyä! Yleensä maksamme pyydetyn taksan lisäksi vähän ekstraa pukille itselleen, pääsee kahville jossain välissä, kun parran takia pukki ei oikein voi kyläpaikassa syödä mitään.
Varmasti niitä on eri hintaisia, valitse itselles sopivan hintainen.