Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kerrostalossa harrastaa niin äänekästä seksiä että kuuluu naapuriin?

Vierailija
15.12.2017 |

Tai missä menevät rajat?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma miten ihminen on elänyt näihin aikoihin asti, luulisi että siellä viidakossa olisi saalistajat napanneet hulluna huutavat luolaihmisparittelijat oitis ja tappaneet sukupuuttoon.

Vierailija
22/27 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko se sallittua mutta mä oon ainakin perkeleen äänekäs. Varsinkin kun saan orgasmin. Naapuri lähtee usein juuri tuolloin ovet paukkuen vetämään. Lol!

Näin se vain on! Itse huudan suoraa huutoa vaikken saa edes orgasmeja. Yleensä huudan koko viikonlopun. Öisin harrastan myös kirkumista ja avunhuutoja. Minusta on tärkeää, että naapurit tietävät milloin meillä paritellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä päivällä saa tehdä, mutta hiljaisuusaikaan pitää olla turpa kiinni. Itsekin olin aikoinaan äänekäs lempijä, mutta nykyään täytyy olla hiljaa lasten takia. Kyllä sitä melua pystyy itse säätelemään, turha sanoa ettei pysty.

Vierailija
24/27 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä pitäisi kuulua mitään. Seksin aikana ollaan hiljaa tai ei tehä sitä ollenkaan.

Vierailija
25/27 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin miehen kanssa useasti vesipatterin päälle, niin että koko kerrostalo kuulee. Lisää jännitystä hommaan ja mikään ei voita baarin jälkeen tehtävää paukutusta patteria vasten.

Vierailija
26/27 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussin miehen kanssa useasti vesipatterin päälle, niin että koko kerrostalo kuulee. Lisää jännitystä hommaan ja mikään ei voita baarin jälkeen tehtävää paukutusta patteria vasten.

Et sinä nussi, vaan sinua korkeintaan nussitaan.

Vierailija
27/27 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huutaja puolisona ja kun naamakkain ollaan, niin vaimentaa itsensä puremalla mun rintakehää.. On melko härskin näköinen, ei kehtaa uimahalliin yleensä mennä, ku meilläkin on melko aktiivinen seksielämä;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi