Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä arvoisia joululahjoja teidän työantajanne tapaa antaa?

Vierailija
15.12.2017 |

Minä sain ensimmäistä kertaa todella mielestäni arvokkaan ja hyvän joululahjan (arvo n. 100€) ja tulee käyttöön (Iittalaa, kuohuvaa ja syötävää), eli siis mielestäni erittäin onnistunut lahja.
Ainakin minulle kelpas.

Olen siis ensimmäistä joulua tässä nykyisessä työpaikassa ja aiemmat työnantajat ovat antaneet tyyliin kynttilä, suklaakohventi, vuohi Intian katulapselle (sinänsä jalo idea, mutta työnantaja olisi voinut sen lahjoittaa ihan "omakustanteisistikin"). Eikä siis näissä em. mitään vikaa ole, mutta ei selkeästi ole pidetty työntekijän kerran vuosi tapahtuvaa muistamista niin tärkeänä asiana, johon kannattaisi euroja panostaa.

Ja ikää minulla 40v ja työelämässä 18v lähtien, eli aika monta joulua on tullut jo läpi mentyä ja muutama eri työantaja sillä saralla.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhtäkkiä hartaita joulunviettäjiä ilmestyy joka raosta, kun lahjoja olisi tarjolla.

Vierailija
22/39 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 40€ lahjakori

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmönen saatiin pari vuotta sitten: https://www.stockmann.com/product/block-led-valaisin/1172602663

Yleensä lahjan arvo on noin 100€ nurkilla ja pullo skumppaa tai viiniä kylkeen.

Vierailija
24/39 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Joulun alla johtoporras käy puhumassa, edelliset pomot kehuivat, kuinka hyvin olemme uurastaneet ja tehneet töitä. Nykyinen rouva johtaja kertoi, kuinka on rahat lopussa ja kova aika ja työväki on vain kuluerä ja säästöjä pitää saada aikaan ja ...

Vierailija
25/39 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä muutaman tonnin molemmin puolin ollu yleensä. Elektroniikkaa.

keväällä kannattaa tarkistaa verehdotus että onko työnantaja muistanut ilmoittaa tuota. jos ei ole, niin ilmoitat verottajalle että olet saanut parin tonnin lahjan työnantajalta.

Vierailija
26/39 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululounas tarjottiin

Vierailija
27/39 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtiolla saadaan yksikön pomon sanallinen joulutervehdys ja uudenvuodentoivotus.

Nyk. Työpaikassa kuntasektorilla ei yhtään mitään. Kerran varastin itselleni sihteereiden joululahjapinosta joulutähden (jätin sen kyllä työhuoneeseen, en vienyt kotiin) kun vit.tti niin työantajan politiikka. Nykyään olen jo tottunut (alistunut).

Vierailija
28/39 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luokanopettaja, enkä ole ikinä saanut työnantajaltani lahjaa. :(

Vierailija
29/39 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuroaamiainen ainakin.

Vierailija
30/39 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole mitään saanut. Pitäisi kai valita parempi työnantaja...

Vierailija
31/39 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna saatiin pieni huovutettu heijastin, jossa lukee työnantajan (sos. ja terveyspuolen llky) nimi. Viime vuonna ei muistaakseni mitään, sitä edellisenä vuonna kopiokoneella monistettu pieni vihkonen, jossa jotain joulurunoja. 

Vierailija
32/39 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä saadaan joka helvetin joulu kinkku lahjaksi. itse olen kieltäytynyt ottamasta sitä vastaan. ei kovin eettinen lahja minusta.

Vierailija
33/39 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aliliisa kirjoitti:

meillä saadaan joka helvetin joulu kinkku lahjaksi. itse olen kieltäytynyt ottamasta sitä vastaan. ei kovin eettinen lahja minusta.

Sinuna ottaisin kinkun vastaan ja lahjoittaisin sen jollekin vähävaraiselle perheelle. 

Vierailija
34/39 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna saatiin pieni huovutettu heijastin, jossa lukee työnantajan (sos. ja terveyspuolen llky) nimi. Viime vuonna ei muistaakseni mitään, sitä edellisenä vuonna kopiokoneella monistettu pieni vihkonen, jossa jotain joulurunoja. 

Omg! Tämä oli ehkä vielä pahempi kuin oman työnantajani ei mitään -politiikka. Kiitos, annoit minulle hymyn! :-)

Vierailija
35/39 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei saada mitään. Kerran saatiin glögimaustepussi, sellainen n 6x5cm musliinikankainen pussukka. Ja kerran tinalätkä, jossa oli firman logo.

Vierailija
36/39 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne saamme yleensä n. 40 e herkkukorin. Kerran saimme joulukuussa puolen kuukauden ylimääräisen palkan, kun ta teki verosuunnittelua.

Tänä vuonna taitaa tulla herkkukori ja se on hyvä.

Vierailija
37/39 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule työnantajalta lahjoja. Olen kunnalla töissä.

Vierailija
38/39 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 €

Sairaanhoitaja. HUS.

Vierailija
39/39 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joulukinkku" eli viidenkympin lahjakortti lihakauppaan. Toimittajilta tulee sitten sen verran reippaasti kaikenlaista ettei tänäkään jouluna tartte ostaa lahjoja eikä yleensä koko vuotena viinejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä