Mitä mieltä olette lattiakaivoon virtsaamisesta, samalla kun on suihkussa?
Mitä kauheeta siinä on?
Kommentit (27)
En osaa pitää erityisen pahana asiana. Vähän samaa sarjaa sen kanssa että pitääkö aterialla olla iso lusikka ja vielä pieni lusikka. Molemmilla voi syödä puddingia mutta toinen on enemmän etiketin mukaista.
Kyllä kusenhaju tahtoo saumohin pinttyä ajan kanssa, vaikka millä pesisit. Valitettavasti on kokemusta.
Itselle oli valtava shokki kuulla, että olen kaveriporukan ainoa joka ei sinne "pisuttele". Toki kaikki saa tehdä niinkuin haluaa. Totesin vain, että ei sitten mun suihkussa, siellä on pönttö sitä varten.
"On olemassa vain kahdenlaisia ihmisiä: on niitä, jotka virtsaavat suihkussa ollessaan ja niitä, jotka valehtelevat"
Posliini ei ime virtsaa ja virtsassa olevia aineita siten kuin kaakelin saumat. Esimerkiksi ravintoloissa joudutaan kusirännin u-mutka vaihtamaan muutaman kerran vuodessa siksi, että siihen kertyy jotain kalkkeutumaa, joka tukkii sen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kusenhaju tahtoo saumohin pinttyä ajan kanssa, vaikka millä pesisit. Valitettavasti on kokemusta.
Äitini on samaa mieltä. Vanhempien luonaasuessa pissasin kielloista huolimatta suihkussa vuosikausia, eikä mitään hajuja siitä jäänyt. Eikä myöskään myöhempiin asuntoihin.
Jos suihkussa on myös WC, jossa tepastellaan niin itse kuin vieraatkin sukkasillaan niin aika ällöä mielestäni. Niitä virtsajämiä kun jää kuitenkin ainakin lattian kuuraukseen asti.
Kuinka moni harrastaa seksiä suihkussa? Sen jäljiltä sinne lattioille ja seiniin voi vasta jäädäkin jotain.
Miksi suihkussa pitää kusta?
Paskannatko myös puutarhaan ,jos sellaisen omistat ?
Olen liian vanha ja hyvin kasvatettu ymmärtämään saati hyväksymään.
No en ole ikinä kussut suihkussa. Kaikkea sitä kuuleekin. Vessanpönttö on sitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kauheeta siinä on?
Olen asunut kimppakämpässä opiskelijana... kellertävä suihkuverhon reunus sekä pinttyneet kellertävät nurkat. Hyi että sanon minä, vaikka en snobi olekaan. En kuse siis suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Paskannatko myös puutarhaan ,jos sellaisen omistat ?Olen liian vanha ja hyvin kasvatettu ymmärtämään saati hyväksymään.
Koska tulee pissahätä eikä halua lähteä ehkä toiseen kylppäriin tai muuten vaan suihkusta pois. Harva kai sinne kuiviltaan pissii, eiköhän kaikilla ole vesi valumassa ja monet saattavat vielä tähdätä suoraan lattiakaivon päälle.
Harva varmaan puutarhaan paskoo, kun ei se siitä katoa samalla tavalla sekunnissa kuin pissa suihkuveden mukana.
Veden säästöä ja siis suoraan viemäriin menee, en pissi sinnesuntänne.
Vierailija kirjoitti:
Paskannatko myös puutarhaan ,jos sellaisen omistat ?Olen liian vanha ja hyvin kasvatettu ymmärtämään saati hyväksymään.
Mielikuvituksesi lähti siis laukkaamaan, ok. Sanooko hyvin kasvatettu sanan paska?
Vierailija kirjoitti:
Posliini ei ime virtsaa ja virtsassa olevia aineita siten kuin kaakelin saumat. Esimerkiksi ravintoloissa joudutaan kusirännin u-mutka vaihtamaan muutaman kerran vuodessa siksi, että siihen kertyy jotain kalkkeutumaa, joka tukkii sen.
Ravintolassahan kustaan siihen ränniin suunnilleen vuorokauden ympäri tauotta, vieläpä usean miehen voimin samaan aikaan. Tuskin kuitenkaan kenenkään kotisuihkun lattialle ollaan porukalla lorottamassa 24/7?
Ei mitään, säästää vettä. Kunhan huuhtelee lattian lopuksi ja mielellään tekee saippuapesut vasta pisuttelun jälkeen niin ei jää jäämiä lattialle.