Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli joululahja mitä et koskaan saanut vaikka toivoit?

Vierailija
15.12.2017 |

Edellisen ketjun innoittaman. Mikä oli joululahja mitä et koskaan saanut vaikka toivoit?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin salaa Barbietaloa, joka maksoi 500 mk vuonna 1980. Tiesin ettei meillä ollut sellaiseen varaa. Minulla oli lapsuudessa yksi Barbie, jonka kanssa en juuri leikkinyt. Minulla oli kylläkin nukkekoti kaikkien huoneiden huonekaluilla.

Vierailija
22/23 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalimaan kakara

N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela - 72 kirjoitti:

Barbiauto. Ei jäänyt pysyviä traumoja, vaikka välillä mutsin kanssa tästä lapsuuteni suuresta tragediasta vitsaillaankin.

Joo, ei mullekaan tuosta barbientalosta. Onnellisia jouluja olen saanut viettää.

Kuin myös. Barbitaloa ei ollut mullakaan, mutta en sitä edes suuremmin toivonut. Kaveripiirissä ei ollut kuin yhdellä tytöllä barbitalo ja se oli tosi pieni verrattuna niihin lukaaleihin, mitä me muut rakenneltiin kirjahyllyyn. Ehkä siksi en sellaista osannut kaivata, koska kirjahylly oli niin loistelias korvike. Barbiautoa taas oli hankalampi kehitellä itsekseen. Pahvilaatikosta äitini kanssa joskus jonkunmoinen auton tapainen väsättiin, mutta eihän se ollut mitään naapurin Riikan vaaleanpunaiseen glitterillä koristeltuun oikeaan barbiautoon verrattuna! 😂💖