Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras miesten seksilelu ?

Vierailija
15.12.2017 |

Elikkä vaihteeksi kun kaikki kyselee naisten leluista niin kertokaa teistä hyviä seksivälineitä miehelle? Ajattelin ostaa miesystävälle Tenga flip hole blackin lahjaksi että onkohan hyvä ja mitä mieltä olette fleshlightista? Nuo taitaa olla suosituimmat ainakin monella kaupalla mut kertokaa muitakin ?

Mitä teiltä löytyy ja millaisia kokemuksia ?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon peukalo juurta myöten anukseen on.paras lelu miehen hanurissa

Vierailija
22/50 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisen ostin miehelleni. Laukeaa todella nopeasti tällä, vaikka normaalisti kestää suihinottoa ja "käsityötä" melko pitkään. On kyllä juuri ja juuri sopiva, eli tuo pitää asettaa paikoilleen ennen täyttä seisokkia sillä muuten kalua ei saa tarpeeksi syvälle. En tiedä toimisiko jos olisi kovin pienikaluinen käyttäjä.

https://www.satisfyer.com/uk/satisfyer-men/42/satisfyer-men-heat-vibrat…

Meillä on minulle tuo satisfyer pro-2 ja miehelle samaa sarjaa oleva. Ihanaa välillä vibrailla toisiamme 69 asennossa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ostanut mun miehelle tengan, fleshlightin ja g-piste-lelun. Mikään ei ollut menestys. Itse taas tykkään kovasti leluista.

Vierailija
24/50 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisia vastauksia ei paljoa täällä liene toisin kuin naisten ketjussa. Huvittavaa miten täällä naisetkin lapsellisesti aukoo päätä miehen seksilelukyselyistä vaikka itse kyselevät hyviä dildoja jatkuvasti... Fleshlight stu on hyvä ja ne fleshlight girls sarja muutenkin. On todella aito oloinen materiaali kuin sileä iho ja kovat orkut sillä tulee kun vaimoke on reissussa

Vierailija
25/50 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penisrengas jossa on anustappi samassa.

Avovaimoni vieroksui asiaa aluksi mutta nykyään monesti pyytää että käytän sitä.

Kuulemma seisoo ihan järkyttävän kovana/paksuna.

Itse myös saan kovan orgasmin sitä käyttäessä.

Vierailija
26/50 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukke

Vierailija
27/50 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avovaimoni vieroksui asiaa aluksi mutta nykyään monesti pyytää että käytän sitä.

Hei, olen tällaista etsinyt miehelleni, voisitko laittaa linkin siihen mikä teillä on käytössä, mikäli olette hyväksi havainneet?

Vierailija
28/50 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njoy Pure Wand. Teräksinen kaksipäinen sauva, käytännössä kestävyydeltään ikuinen. Lämmittää ruumiinlämpöön ja sillä hitaasti hieroo eturauhasta ja vaikka samalla ottaa suihin. Toimii myös naisilla erinomaisena g-pistesauvana.

Vierailija
29/50 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

CB6000s ja lupaus säännöllisestä laukeamisesta esim. 1-2 krt / viikko. Meillä toimi ja mieheni tekee kaikkensa myös minun orgasmien eteen. N38

Vierailija
30/50 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään tässäkin osiossa sensuuria. Siksi lyhyt mitätön versio oikeasta sanomisesta. Paras seksilelu miehelle on oikeasti kaikkeen halukas nainen.

Siinä on oikea vastaus.

Vierailija
31/50 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään tässäkin osiossa sensuuria. Siksi lyhyt mitätön versio oikeasta sanomisesta. Paras seksilelu miehelle on oikeasti kaikkeen halukas nainen.

Siinä on oikea vastaus.

Niitä kaikkeen halukkaita on ehkä yksi miljoonasta, joten muiden hyvä keksiä muuta tekemistä.

Vierailija
32/50 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä fleshlight on parasta.

https://ihmeellinenhuone.fi/fleshlight

Vierailija
33/50 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cobra libre kaalimadolta. Tyhjentää pussit tosissaa. Aika kallis mut hintansa arvonen

Tylsä värisytin, joka puuduttaa paikat. Kestää ikuisuuden laueta, mutta kieltämättä jos jaksaa niin orgasmi on aika voimakas.

Vierailija
34/50 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

CB6000s ja lupaus säännöllisestä laukeamisesta esim. 1-2 krt / viikko. Meillä toimi ja mieheni tekee kaikkensa myös minun orgasmien eteen. N38

Kannattaa kokeilla pidempääkin väliä laukeamisille, sillä vasta muutama päivä laukeamisen jälkeen mies alkaa totella kunnolla.

Vierailija
35/50 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/50 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleshlight on hyvä

Vierailija
37/50 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kokeilla pidempääkin väliä laukeamisille, sillä vasta muutama päivä laukeamisen jälkeen mies alkaa totella kunnolla.

Monet häkkimallit ovat ihan kivoja leluja, mutta eivät kovin luotettavia. Olisiko PA-5000 lävistyksineen vaihtoehto, joka on luotettava eikä haittaa työpäivän aikana?

38/50 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyseenalaista ostaa miesystävälle joku keinopillu :( Vähän niinku viesti et nussi tota ja jätä mut rauhaan! 

Jotain josta on molemmille iloa! 

Timo Korhonen

39/50 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitä linkkiä millanen!

Timo Korhonen

Vierailija
40/50 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä monen mielestä oikein, ei varmasti halvin, mutta paras seksilelu on varmaan vaikka tsekkiläinen 21v uraansa aloitteleva, mutta jo hyvin hommat taitava, palvelualtis ammattilainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi