Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies ei vaan voi tehdä asioita, joita pyydän?

Vierailija
14.12.2017 |

Siis jotain palveluksia... Esim jos pyydän vaik tekemään jotain ns. miesten hommia esim laittamaan jouluvalot takapihan puuhun tai viemään lasten pyörät varastoon. Ei vaan voi tehdä? Siinä ne pyörät olisi vaikka koko talven lumen alla, jos en itse niitä veisi sinne varastoon. Ja jouluvalot vaan jäisi laittamatta jouluksi. Vaikka hänellä olisi monta vapaapäivää, niin ei tee vaikka pyytäisin monta kertaa. Toki pitäisi tajuta jotkut pyörät pyytämättäkin laittaa, mutta ärsyttää kun ei sitten edes pyytämällä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jotain palveluksia... Esim jos pyydän vaik tekemään jotain ns. miesten hommia esim laittamaan jouluvalot takapihan puuhun tai viemään lasten pyörät varastoon. Ei vaan voi tehdä? Siinä ne pyörät olisi vaikka koko talven lumen alla, jos en itse niitä veisi sinne varastoon. Ja jouluvalot vaan jäisi laittamatta jouluksi. Vaikka hänellä olisi monta vapaapäivää, niin ei tee vaikka pyytäisin monta kertaa. Toki pitäisi tajuta jotkut pyörät pyytämättäkin laittaa, mutta ärsyttää kun ei sitten edes pyytämällä.

Onko mies sinun joku jatkeesi? Entisaikaan ei olisi tullut kysymykseenkään, että mies on naisen palvelija. Ennemmin toisinpäin.

Vierailija
22/27 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap korjaa vielä. Kyllä mies välillä pyytää esim ostamaan kaupasta jotain tiettyjä juttuja tyyliin jotain elektroniikkaakin josta en ymmärrä mitään, ja hakemaan postista hänen pakettejaan ym. Ja yleensä vielä silleen just, et on vaikka itse ollut vapaalla ja minä tulen töistä ja vaikka menen kirjastoon, niin sit pyytää et voisitko samalla käydä postissa, joka ihan eri suunnassa. Välillä en kyl tee itsekään palveluksia, jos katson et olisi voinut ihan hyvin hoitaa itsekin. Mut useimmiten varmaan kuitenkin teen, jos on kohtuullisia pyyntöjä, eikä vaan sellaisia että ei ole itse viitsinyt tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillupalkalla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on tyhmä. Olen pahoillani.

Hänen käytöksensä vaikuttaa siihen, miten sinä näet hänet. Tuskinpa sinua kiinnostaa kokata hänen herkkuruokiaan tai mennä sänkyyn hänen kanssaan, kun hän ei välitä sinun pyynnöistäsi.

Seksin verrastaminen jouluvalojen laittoon tai fillarien varastoon viemiseen oli naisellinen veto! 😂

Kyseessä on fakta. Jos lukisit enemmän, niin tietäisit asiasta.

Laiska mies kiinnostaa harvaa ylirasittunutta naista. 

Kyllä minä sen tiedän, mutta moni nainen väittää, ettei asioilla ole syy-yhteyttä. 

Vierailija
24/27 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillupalkalla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillupalkalla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on tyhmä. Olen pahoillani.

Hänen käytöksensä vaikuttaa siihen, miten sinä näet hänet. Tuskinpa sinua kiinnostaa kokata hänen herkkuruokiaan tai mennä sänkyyn hänen kanssaan, kun hän ei välitä sinun pyynnöistäsi.

Seksin verrastaminen jouluvalojen laittoon tai fillarien varastoon viemiseen oli naisellinen veto! 😂

Kyseessä on fakta. Jos lukisit enemmän, niin tietäisit asiasta.

Laiska mies kiinnostaa harvaa ylirasittunutta naista. 

Kyllä minä sen tiedän, mutta moni nainen väittää, ettei asioilla ole syy-yhteyttä. 

Nainen?

Vierailija
25/27 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mies sinun joku jatkeesi? Entisaikaan ei olisi tullut kysymykseenkään, että mies on naisen palvelija. Ennemmin toisinpäin.

Kuule pappa, entisajat menivät jo eivätkä enää palaa. Naiset eivät halua passata miehiä.

Vierailija
26/27 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttomuus sängyssä ajaa haluttomuuteen akan kitinöitä kuunnellessa ja jonninjoutavia asioita hoitaessa.

Vierailija
27/27 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluttomuus sängyssä ajaa haluttomuuteen akan kitinöitä kuunnellessa ja jonninjoutavia asioita hoitaessa.

Jostain se haluttomuuskin alunperin johtuu. Tietty jos on lusikalla annettu...