Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet ei kerro vaikka rakastavat?

Vierailija
14.12.2017 |

Kaksplussan feimöus naisbloggari pohtii tätä:

https://blogit.kaksplus.fi/munakoisonijamina/2017/07/13/miehet-kertovat…

Vinkit toimivia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies sanoo sen. Mutta sanomista enemmän haluan, että se näytetään. Ei minulle merkkaa niinkään ne sanat, vaan teot.

Nimenomaan. Toki kauniit sanat joskus hivelevät korvia, mutta jos teot ovat jotain toista, niin sanoilla ei ole mitään merkitystä. Yhtä hyvin voi pierrä mereen.

Vierailija
22/26 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliset suhteeni olivat tyypillisten perisuomalaisten miesten kanssa, jotka eivät puhuneet tunteista tai liikoja pussailleet. Kyllä he silti välittivät, rakastivatkin vaikka sitä eivät osanneetkaan näyttää kuin pienillä eleillä. 

Kuitenkin, valehtelisin jos väittäisin etteikö tuntuisi hyvältä kun nykyinen mies on ihan toista maata. Romanttinen ja tunteistaan avoin. Ei ole päivääkään, jolloin hän ei näyttäisi rakkauttaan sanoin ja teoin. Kyllä se tietyn emotionaalisen turvallisuudentunteen ja varmuuden on tuonut, mikä aiemmissa suhteissa ei ollut niin vahvana vaikka rakkautta niissäkin oli. Tunteista puhumisen taito näyttää parhaat puolensa huonoina päivinä ja riitojen aikana, jolloin miehen argumentointi kulkee aina sitä kautta että "musta tuntuu siltä että..." sen sijaan että lauseet alkaisi "Koska sä...". 

Osaan arvostaa tätä. Todella paljon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on sanonut joka päivä kohta 25 vuotta.

Vierailija
24/26 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies sanoo joka päivä ja osoittaa myös teoillaan joka päivä. Hän myös sanoi R-sanan ensin meistä. <3

Vierailija
25/26 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö? Oma mieheni sanoi juuri muutama päivä sitten rakastavansa minua edelleen syvästi. Ei sitä joka päivä tarvitse hokea. Olemme olleet yhdessä 41 vuotta.

Olen todella hämmästynyt: miksi joku on tätä alapeukuttanut? Itse annoin yläpeukun, onhan se nyt hienoa, että joillakin rakkautta riittää!

Joskus kosketusnäytöllä tulee vahinkopeukkuja.

Vierailija
26/26 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen jättää sen kun sen on sanonut.