Mies! Mikä asia on saanut sinussa Wau mikä nainen-efektit aikaan?
Eli mikä asia (ei ulkonäkö) on saanut sinussa mies, aikaan Wau-efektin minkä tapailemasi nainen/kaverinainen on paljastanut, siis positiivisella tavalla. Mitä olet arvostanut naisessa tai että hänessä on ollut jotain todella ainutlaatuista tai kuumaa.
Oma mies kertoi niinkin yksinkertaisen asian että vaikutin hiljaiselta ja ujolta mutta oli yllättynyt siitä miten napakka osasin tarpeen tullen olla sekä pitää puoliani. Toinen mistä oli yllättynyt oli se että harrastan vapaaehtoistyötä, sanoi että arvosti/arvostaa sitä kovasti. Nämä kaksi asiaa saivat kuulemma Wau mikä nainen-efektin aikaan ☺️
Kommentit (51)
Jalkapallon kokoiset bosat on ihana luonteenpiirre.
Hyvät muodot, perse kuin taideteos.
Olen vaikuttunut, jos nainen harrastaa tähtitiedettä ja tietää siitä oikeasti jotakin.
Älykkyys. Kyky pysyä kärryillä vaikka aiheet menee välillä todella syvällisiksi. Moni tippuisi kärryiltä jo alkumetreillä.
Lantio ja iloisuus, kaunis tukka, kiltteys.
Vierailija kirjoitti:
Tissit, kiitos kysymästä.
Nyt tuli puun takaa....🙄
En ole koskaan tapaillut ketään naista, niin siksi on vaikea vastata. Kerran tosin näin sellaisen upean, pitkän n. 180-senttisen, hoikan, pitkähiuksisen, tyylikkäästi pukeutuneen vaalean kauniin naisen, joka vaikutti ilmeisen älykkäältäkin. Silloin tuli sellainen Wau mikä nainen -tunne.
Mutta koska en tuntenut naista, niin mitenpä minä silloin voisin luonnetta tai muita asioita mainita tähän kysymykseen. Siksi oli pakko mainita vain nuo ulkonäköön liittyvät asiat.
Onko miehet tosiaan näin pinnallisia? Vai pakkoko vitsillä heittää "tissit, perse"-kommentteja kun sanottiin että jotain muuta kuin niitä? Eikö miehille todella muulla naisessa ole väliä?
Vierailija kirjoitti:
Onko miehet tosiaan näin pinnallisia? Vai pakkoko vitsillä heittää "tissit, perse"-kommentteja kun sanottiin että jotain muuta kuin niitä? Eikö miehille todella muulla naisessa ole väliä?
On tietenkin. Esim jos tarjoaa pyytämättä anaaliseksiä, niin kyllä tulee wow mikä nainen efekti päähän.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, mutta miehet todella ovat niin pinnallisia + "arvostavat naisessa hyvyttä" = antaa anteeksi pettämisen, juomiset ja muut sekoilut. Eli kaikki ajatellaan omien munien kautta :(
Oon miesvaltaisella alalla töissä ja useampi työkaveri on tullut ilmoittamaan "ihastumistaan". Kaikilla perusteena iloisuus ja ystävällisyys, valloittava hymy ja hauska ja erikoinen persoona. (Ja joo, kyllähän ne persettäkin on avoimesti kertonut kyyläävänsä.)
Poikaystävät on myös kertonut suht samaa aina. "Sä vaan oot niin erilainen"
Hyvä kysymys, ei mikään.