Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Mikä asia on saanut sinussa Wau mikä nainen-efektit aikaan?

Vierailija
14.12.2017 |

Eli mikä asia (ei ulkonäkö) on saanut sinussa mies, aikaan Wau-efektin minkä tapailemasi nainen/kaverinainen on paljastanut, siis positiivisella tavalla. Mitä olet arvostanut naisessa tai että hänessä on ollut jotain todella ainutlaatuista tai kuumaa.

Oma mies kertoi niinkin yksinkertaisen asian että vaikutin hiljaiselta ja ujolta mutta oli yllättynyt siitä miten napakka osasin tarpeen tullen olla sekä pitää puoliani. Toinen mistä oli yllättynyt oli se että harrastan vapaaehtoistyötä, sanoi että arvosti/arvostaa sitä kovasti. Nämä kaksi asiaa saivat kuulemma Wau mikä nainen-efektin aikaan ☺️

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jos nainen oma-aloitteisesti ehdottaa peppuseksiä tai sitä että hän voi ottaa suihin loppuun asti.

Ja tietenkin annan myös naiselle suuseksiä loppuun asti tai mitä ikinä haluaakaan. Molemminpuolinen miellyttäminen toimii.

Vierailija
42/51 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyn levittely. Pyytää nuolemaan/sormettamaan/panemaan pyllyään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomi-insinööri, kiva persoona ja kivan näköinen. Sellainen pakkaus kun ilmestyi töihin niin kolahti minuun.

Vierailija
44/51 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä itsevarmuus, maalaisjärki, iloisuus ja itsenäinen nainen.

Itsestään huolta pitävä.

Tuo efekti vaan tulee joidenkin kohdalla ja toisten taas ei.

Vierailija
45/51 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on itsevarmuus, joka ilmentyy esim. siinä kun ottaa persenainnin jälkeen suoraan kikkelin suuhun.

Vierailija
46/51 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei ole harrastanut irtosuhteita. Ne kyllä pilaa naisen.

Vierailija
47/51 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naitiin pyllyyn siten että hän vatsallaan alla, minä takaa päällä. Jälkeenpäin hän venytti selkää kuin kissa, sanoi että alkoi kramppaamaan kun piti sitä notkolla ja minulla kesti laueta. Tiesi että pidin siitä.

Silloin ajattelin todellakin, että wau mikä nainen. Sinä hetkenä oikeastaan rakastuin häneen. Sama nainen imi munaani sellaisella antaumuksella ja niin pitkään, että hänellä rupesi hiki valumaan. Olin kertonut hänelle etten ole koskaan lauennut suuseksistä. En silloinkaan lauennut, mutta eipä ole kukaan muu ikinä yrittänyt niin tosissaan.

Tein kaikkeni että hän nauttisi kuten minä nautin hänestä, mutta tiesinhän minä, etten ole yhtä kova mies kun hän nainen. Löysi jonkun rikkaan Itävaltalaisen, ja muutti siinne. 

Toivottavasti on onnellinen, hän jos joku on ansainnut sen.

Vierailija
48/51 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju, iloisuus, sopiva itseluottamus. Hyvä ryhti ja perse.

Vierailija
49/51 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat trikoot, kamelinvarvas ja voimakas tussun tuoksu.

Vierailija
50/51 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydelliset tissit on wau wau! :)

Vierailija
51/51 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju