Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkytyin tänään TE-toimistossa!

Vierailija
14.12.2017 |

Ensimmäinen kerta kuin olin fyysisesti paikan päällä. Näin siellä odotellessani monia nuoria, joilla oli pipo päässä ja/tai lökäpöksyt tai verkkarit jalassa!

Minä jos olisin tuolla töissä niin pistäisin kaikki, jotka tuonne pieruverkkareissa tulee, hetimiten työnhakua edistäville kursseille.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne voi mennä missä vaatteissa haluaa, miten se sun elämää vaivaa??

Vierailija
2/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne sellaselle joudu joka tapauksessa heti kärkeen? Niin, eli pointtisi oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin kerran TE-toimistossa ja järkytyin virkailijan WT - ulkonäöstä. Ei osannut edes puhua yleiskieltä. 

Vierailija
4/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne sellaselle joudu joka tapauksessa heti kärkeen? Niin, eli pointtisi oli?

Ei automaattisesti, jos työnhakutaidot ovat kohdallaan.

Vierailija
5/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lökäpöksyt joutuvat "aktivointiin"

Vierailija
6/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olin kerran TE-toimistossa ja järkytyin virkailijan WT - ulkonäöstä. Ei osannut edes puhua yleiskieltä. 

Näitkö siellä yhtään beeteetä?

Vierailija
7/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona haetaan töitä, työkkäriin mennään kuuntelemaan alentuvaa lätinää ja kurssinfoa, töitä sieltä löytää 2/1000 ihmisestä. Pois lukien työkkärin virkailijat.

En muutenkaan tiennyt että työttömien pitäisi heti potkujen tai opiskelun lopettamisen jälkeen käydä ostamassa uusia vaatteita, ihan vaan että kehtaa ilmoittautua työttömäksi.

Sanoisin 0/5

Vierailija
8/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona haetaan töitä, työkkäriin mennään kuuntelemaan alentuvaa lätinää ja kurssinfoa, töitä sieltä löytää 2/1000 ihmisestä. Pois lukien työkkärin virkailijat.

En muutenkaan tiennyt että työttömien pitäisi heti potkujen tai opiskelun lopettamisen jälkeen käydä ostamassa uusia vaatteita, ihan vaan että kehtaa ilmoittautua työttömäksi.

Sanoisin 0/5

Aivan varmasti jokaisella työnhakijalla on vähintään farkut.

Vierailija
9/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruverkkareista lähtevä käry antaa rekrytoijan nenään aromaattisen signaalin.

Vierailija
10/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin 0/5

Te-palvelut.fi on luetuin ja työantajille ilmainen sivusto, jossa ilmoittaa työpaikoista. Se on työkkärin palvelu. Sen kautta 1/500 työnhakijasta löytää töitä?

Vierailija
11/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin te toimistossa paskalla, niin laittaisin kaikki työttömät pummit siivoamaan mun paskaraitoja pöntöstä. Heittelisin 5c kolikoita pitkin pöntön takusia ja kuvaisin pummeja kun ne tappaisivat toisiaan mun almunen edessä. Vetäisin wc ja päästäisin pummi pierun ilmoille.

Entä jos työttömät kieltäytyisivät?

Vierailija
12/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin te toimistossa paskalla, niin laittaisin kaikki työttömät pummit siivoamaan mun paskaraitoja pöntöstä. Heittelisin 5c kolikoita pitkin pöntön takusia ja kuvaisin pummeja kun ne tappaisivat toisiaan mun almunen edessä. Vetäisin wc ja päästäisin pummi pierun ilmoille.

Laittaisin työttömät vinkumaan niinkuin tehtiin ennen vanhaan.

Vierailija
13/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin työttömät vinkumaan niinkuin tehtiin ennen vanhaan.

videon mies on härski ja julma.. olisiko tuo eettisesti/moraalisesti oikein vähävaraisia kohtaan?

Vierailija
14/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitkö siellä yhtään beeteetä?

Entä joiko kukaan geeteetä?

Vierailija
15/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/talous/2014101418743842_ta.shtml

Vartiainen rinnasti työttömät ja rikkaruohot

Vierailija
16/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko mieleen että suurimmalla osalla te toimistossa asioivilla eiole varaa kuin yhteen tai kahteen vaatteeseen? Tee meille palvelus ja hyppää jokee!

Eiköhän kaikki osta ensisijaisesti ruokaa ja maksa vuokran

Vierailija
17/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä ap tuollakaan pärjäisi töissä kun noin pienestä provosoidut ja järkytyt, mokomakin herkkähipiäinen prinsessa. Saitko kenties potkut pukeutumispoliisin virastasi? Kai olit sentään itse korrektisti ykköset yllä?

Vierailija
18/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap kässännyt väärin. Työhaastatteluun pukeudutaan asiallisesti - ei TE-toimistoon. Voi muuten olla viisas veto näyttää mahdollisimman luuserilta. Pääsee tehostuneesta linjalle ja mahdollisuuksia pukkaa ovesta ja ikkunoista. Kaltaiselleni korkeakoulutetulle tyyliniekalle TE-toimisto ei tarjoa mitään. Oon kyllä töissä ollut jo viimeiset viisi vuotta, mutta en TE-toimiston avustuksella.

Vierailija
19/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/talous/2014101418743842_ta.shtml

Vartiainen rinnasti työttömät ja rikkaruohot

so?

Vierailija
20/34 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset