Nosh-merkin joustocollege - onko muiden mielestä laatuongelmia?
En tiedä, käydäänkö täällä enää lapsiaiheisia keskusteluja, mutta kokeillaan nyt. Olen ostanut lapsilleni noita joustocollegehousuja, ja tuntuu, että reikiintyvät helposti. Merkin muista materiaaleista valmistetut housut sen sijaan ovat pysyneet hyvinä ja reiättöminä. Noihin joustocollarihousuihin tulee sellaisia pieniä palkeenkieliä.
Kommentit (17)
Missä tätä merkkiä myydään? Kallis vai halpa merkki?
Nettikaupasta olen ostanut. Kalliimpi kuin ketjuliikkeiden vaatteet.
Olen ostanut paljon kankaita Noshilta ja mun mielestä ovat tosi laadukkaita. Esim vuoden ahkerassa käytössä 1-2-vuotiaalla olleet vaatteet eivät ole menneet miksikään, ei edes haalistumaa.
No niin munkin mielestä ne muut kankaat, mutta joustocollegeen tulee niitä palkeenkieliä. Meillä on ainakin kolmet sellaiset housut, joissa noita on. Muutoin myös joustocollege pysyy hyvänä, ei tule kulumaa eikä haalistu.
- Aloittaja
Eipä ole tullut, mutta FB-keskustelupalstalla joku kehotti tarkistamaan, ettei pesukoneessa ole mitään pientä terävää esinettä, joka on rummun ja koneen välissä ja sieltä satunnaisesti tekee reikiä.
Jos asia on sulle noin tärkeä, niin liity Facebookissa Nosh-kirpputori -ryhmään. Siellä yleisesti ottaen puhutaan myös vaatteista ja niiden laadusta. Jos muilla on ollut saman tuotteen kanssa ongelmia, niin aika nopeasti saat siellä vastauksia. Sekä vakiovastauksen "tee reklamaatio".
Ei ole tullut muihin vaatteisiin reikiä. En mä nyt kyllä mihinkään FB-ryhmiin aio liittyä. Kiinnostaa vain tietää muiden käyttäjien kokemuksia.
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut muihin vaatteisiin reikiä. En mä nyt kyllä mihinkään FB-ryhmiin aio liittyä. Kiinnostaa vain tietää muiden käyttäjien kokemuksia.
Aloittaja
No sieltä fb-ryhmästä sinä kuule saisit tietää niitä muiden käyttäjien kokemuksia. Mutta jatka toki vähemmän hedelmällistä up up up kirjoittelua av:lla, jossa suurin osa ei ole kiinnostunut aiheesta.
Pieni palkeenkieli kertoo siitä, että joku ulkoinen asia on tehnyt reiän. Hiekka lattialla tms. Tarkista kaikki muutkin vaatteet yhtä tarkasti, saatat yllättyä.
up