Miespuolisen kaverini käytös
Mitä teille tulee mieleen tästä?
Olen nainen, ja olen huomannut että miespuolisella ystävälläni on tarve miellyttää muita ihmisiä ja hän saattaa toistuvasti varmistella minultakin että olenko ahdistunut hänen seurassaan, että jos olen niin voin hänelle kertoa heti ja pitää kertoa. En jaksaisi varmistella samaa asiaa hänelle vähän väliä.
Olen huomannut, että tämän kyselyn voi laukaista pienikin asia, kuten jätän vastaamatta viestiin, niin hän kehittää tismalleen saman kyselyn aina asiasta, mutta ei itse puhu suoraan vaan kääntää sen ikäänkuin kohteliaasti kysymykseksi minulle: olenko minä ahdistunut ja hänelle voi kertoa jos jotain on hätänä.
Olenkin tulkinnut että onko olemassa mahdollisuus että hän on ihastunut, ja siksi kyselee tällaisia. Olen sanonut hänelle toistuvasti, että kaikki on hyvin, enkä ole ahdistunut hänestä.
Muut ystäväni eivät niinkään välitä tällaisista kyselyitä, enkä koe näin intensiivisenä ystävyyttä.
Minusta tuntuu, että hän myös toistaa minulle sanomiani asioita ominaan,toisaalta ei vakavaa mutta nyt olen alkanut kiinnittämään tähän huomiota, ja että aivan kuin hän haluaisi pitää minut lähellä häntä tai että ajatukseni ovat hänessä. Ja tosiaan tämän kyselyn saattaa laukaista ihan se, että näemme mutta en häneen niin paljoa keskity, vaan olen keskittynyt johonkin muuhun...Hän tulkitsee tilanteen muulla tavalla.
Toiseksi ihmettelen tätä että minun pitäisi purkautua hänelle jostain ongelmista, kun minulla ei ole ongelmia....Muita naispuolisia linjalla? Ei haittaa mitään jos hän on ihastunut, enemmän häiritsee jos mies haluaa pitää minut otteessaan häneen jollain ihmeellisellä tavalla tai kokee mustasukkaisuutta kun en häntä huomaa???Ja hän ei tosiaan itse juurikaan kerro itsestään mitään asioita.
Kommentit (4)
Sen yksi muumeista polkee jossain väärillä urilla.
Vierailija kirjoitti:
Naispuolisia? Haluat ymmärtää miehen käyttäytymistä ja kysyt nimenomaan naispuolisilta neuvoa?
No nainen on lähempänä omaa sukupuoltani..naisena ajattelin että nainen ymmärtää ehkä paremmin mitä hän takaa....mutta ei ole niin tarkkaa että kumman tahansa.. miehen tai naisen.
Ap
Haluaa sut parrun päähän killumaan kuten kaikki hetero miehet kenellä naispuolisia ystäviä. Siksi en ota naisia ystäviksi tai sitten pitää saada edes seksiä heiltä. Kiusaan muuten vain itseäni ja tunteitani naisen seurassa.
Naispuolisia? Haluat ymmärtää miehen käyttäytymistä ja kysyt nimenomaan naispuolisilta neuvoa?