Onko joku ollut mukana ruumiinavauksessa? Millaista oli?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En livenä mutta olen katsonut videolta täydellisen/perusteellisen ruumiinavauksen. Miksi sinua kiinnostaa?
No olen kuullut että se on aika brutaalia toimintaa, vainajaa ei paljoa kunnioiteta, vaikka moni niin luulee.
Toisaalta ruumiinavaus on hyvin mielenkiintoinen juttu näin maallikosta. Miten se oikeesti tapahtuu, esim. kallon avaus, laitetaanko kaikki elimet takaisin kun näytteet niistä on otettu, kiinni ompelu, tai miksi sitä nyt nimitetäänkään, onko se ompelua vai laitetaanko jollain metalliklipseillä? Avaako lääkäri ruumiin vai se avustava henkilö?
Ok, ymmärrän. Mikset katso vaikka videolta miltä se näyttää?:) Onhan se omituista katseltavaa, tavallaan niin kuin katsoisi jotain tosi väärää mitä ei pitäisi tapahtua, mutta samalla mielenkiintoista. Videota katsoessa tuli kolkko olo, kun ihminen ilman henkeä on vaan sellainen kuori...
Löytyykö netistä tuollainen video?
Löytyy, eikä sisällä mitään epäilyttävää vaikka joku nyt sitäkin jo miettii..
Laitan linkin jos löydän vielä.
En löytänyt samaa mutta jos haet obduktio videoita niin löytyy aiheeseen liittyen jotain.
Olen perannut kalan, ja se on ihan sama asia, paitsi ihmisellä ei ole uimarakkoa.. jos ison hauen vetaisee nopeasti auki, voi sydämen ottaa ulos vielä sykkivänä. Aika kauan se sykkii. No ruumiinavauksessa tuskin mikään sykkii, että se ero tietysti. Ja toki jos ruumis on pahan näköinen tai muuten emotionaalisesti koskettava, kuten vaikka lapsi.
Löytyy, eikä sisällä mitään epäilyttävää vaikka joku nyt sitäkin jo miettii..
Laitan linkin jos löydän vielä.