Sinä jonka vanhempi/vanhemmat kuolleet, minkä ikäisenä
Kommentit (60)
Huomenna isän, 80v hautajaiset. Kuolinsyytä ei tiedetä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Äitini oli 49v. Itsemurha :(
Voi kamala. Miksi päätyi tuohon ratkaisuun?
Isä kuoli syöpään just ennen, ku olis täyttäny 70.
Sairauksiin siinä kuudenkympin paikkoilla.
äiti 63, aivoinfarkti, isä 85, sydänkohtaus. Yllättävää kyllä, isän kuolema oli äkillisempi, äiti ehdi olla useamman kuukauden sairaalassa ennen kuolemaa.
Äitini kuoli syöpään 52 vuotiaana.
Ns isä elossa ja täytti syksyllä 64v, mutta emme ole tekemisissä. Isäpuoleni 54v lopetti yhteydenpidon äitini kuoltua syöpään 12v sitten, oli 47v kuollessaan.
Isällä oli joku influessa tai flunssan jälkitauti, en tiedä oikein mutta tulehdusarvot korkealla. Oli 86-vuotias ja sairastellut jo pitkään. Äiti kuoli 78-vuotiaana, flunssan jälkeen munuaistulehdus tms. Äidillä oli Altzheimerin tauti, joten oli helpotuskin että pääsi pois. Oli jo siinä pisteessä ettei osannut syödä eikä puhua ja kun silmiin katsoi, niin ei siellä ollut enää ketään kotona :-(
Isän kuollessa olin 31 ja äidin kuollessa 40. Muistan jo lukiolaisena pelänneeni isän kuolemaa, siihen nähden sain pitää hänet pitkään.
Oli pitkään masentunut, mut olin siinä uskossa että viime aikoina oli asiat ihan hyvin varsinkin kun mun lapset syntyi. Jouluaattona siitä on vasta puoli vuotta. On ikävää joka ikinen päivä ja välillä itken randomisti vaikka työmatkalla. En varma pysty ymmärtämän ikinä, mutta kunnioitan valintansa.
Olin 29 kun isäni kuoli eturauhassyöpään. Äitini kuoli juuri ennen kuin olisi täyttänyt 80, olin viiskymppinen. Isän kuolema oli rankka juttu, toki äidinkin, mutta olimme jo "valmistautuneet" siihen. Ikävä iskee edelleen.... rakkaita olivat.
Vierailija kirjoitti:
Oli pitkään masentunut, mut olin siinä uskossa että viime aikoina oli asiat ihan hyvin varsinkin kun mun lapset syntyi. Jouluaattona siitä on vasta puoli vuotta. On ikävää joka ikinen päivä ja välillä itken randomisti vaikka työmatkalla. En varma pysty ymmärtämän ikinä, mutta kunnioitan valintansa.
Olen siis nro 1.
Olin 12, kun äiti kuoli 44-vuotiaana aivoverenvuotoon. Isä kuoli 67-vuotiaana veritulppaan, olin silloin 27.
Meidän suvuissa kuollaan nuorina.
Äiti kuoli 66v:na keuhkosyöpään. Isä oli kolme viikkoa vaille 81v. Ei mitään erityistä syytä, elinten pettäminen. Oli polttanut ja juonut koko ikänsä, ihme että eli noinkin vanhaksi.
Äiti 48-vuotiaana syöpään, isä teki itsemurhan pari vuotta myöhemmin.
Isä oli 39-vuotias kuollessaan, sairasti syöpää.
Äitini kuoli ALS:n 42 vuotiaana, olin tuolloin 18 vuotias. (Hei vaan tutuille)
Äitini oli 49v. Itsemurha :(