Sinä jonka vanhempi/vanhemmat kuolleet, minkä ikäisenä
Kommentit (60)
Isä 39 tapaturma.. äiti 67 vielä elossa, selvisi syövästä toistaiseksi. Itse olen kolmekymppinen.
Isä kuoli keväällä munuaissyöpään 61v. Alkoholisti ollut ikänsä, josta varmasti syöpäkin johtui.
Äiti 39-vuotiaana, hoitovirheestä aiheutuneeseen verenmyrkytykseen. Olin silloin 17v.
Vierailija kirjoitti:
Isä kuollut. Aortta repesi. Olisi tänä kesänä täyttänyt 80v, itse olen 26. Olen iltatähti. Äiti yli 60, elossa.
Aortan repeäminen näinä vanhustenhoidon ankeina aikoina on suorastaan taivaan lahja!
Isi kuoli 46 -vuotiaana syöpään. Olin silloin itse juuri 16 vuotta täyttänyt. Isi oli sairas vuosikausia mutta vasta viimeisen kuukauden aikana tajusin, että sairaus on vakava. Puheenaihetta välteltiin, minua suojeltiin kun olin se perheen herkkä lapsi. Ulkopuolisen kommentista minullakin alkoi raksuttamaan, että isä on oikeasti kuolemassa.
Vierailija kirjoitti:
Äiti 39-vuotiaana, hoitovirheestä aiheutuneeseen verenmyrkytykseen. Olin silloin 17v.
Millaisesta hoitovirheestä aiheutuu veremyrkytys?
Isäni kulo yllättäen yöllä, olin vasta 1- vuotias,sisko 2-vuotias. Joku rytmihäiriö kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isä kuollut. Aortta repesi. Olisi tänä kesänä täyttänyt 80v, itse olen 26. Olen iltatähti. Äiti yli 60, elossa.
Aortan repeäminen näinä vanhustenhoidon ankeina aikoina on suorastaan taivaan lahja!
Kotipihalle kuoli saappaat jalass.
Vierailija kirjoitti:
Ja saitteko paljon korvauksia?
Äitini syöpää 64-vuotiaana. Siitä on nyt pari vuotta aikaa. Isä edelleen elossa ja suhteellisen hyväkuntoinen. Toivottavasti saan pitää hänet vielä kauan.
Äiti kuoli 62-vuotiaana ja isä 63-vuotiaanaa sydänsairauksiin.
Olin 34-vuotias äitini kuollessa. Kaikki kuolee melko nuorina suvussamme. Yritän elää päivä kerrallaan elämästä nauttien, koska en odota elinikäni olevan kovinkaan pitkä, jos sukuun tulen. Itselläni ei ole lapsia.
Äiti vähän yli 80 iässä vanhuuteen, olin 55.
Isä 32v sydäninfarkti. Itse olin 10 silloin.
Äiti 61v, syöpä v.2014
Isä, viina v.2017
N27
Äiti kuoli keuhkoahtaumaan ollessaan 68 v, ironista tässä se, ettei ollut itse tupakoitsija.
Isä kuoli sydänkohtaukseen ja oli tuolloin 72 v. Lähtö tuli heille vuoden välein ja olin heidän kuollessaan 41-42 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini kuoli ALS:n 42 vuotiaana, olin tuolloin 18 vuotias. (Hei vaan tutuille)
Sinulla on ollut rankkaa. Olet kaiketi ollut juuri yläasteella, kun äitisi sairastui. Als on minusta julmin tauti.
Kyllä, olin juutti täyttänyt 12- vuotta kun äitini sai diagnoosin. Olihan se omalla tavallaan vaikeaa aikaa, mutta ei sitä osannut ajatella sitä sillä tavalla.
Isä syöpään 54v (olin 27v) ja äiti syöpään 58v ( olin 35).
Isäni kuoli 42-vuotiaana sydänkohtaukseen täysin yllättäen.