Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä häpeät kumppanissasi?

Vierailija
14.12.2017 |

Kerro mitä häpeät kumppanissasi ja me muut kerromme mitä se kertoo sinusta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsiistiä olemusta. Ei jaksa ajaa partaa kovin usein eikä kiinnitä vaatteisiin huomiota. Sopisi johonkin juoppoporukkaan ulkonäkönsä puolesta vaikkei juo.

Vierailija
22/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tietää valtavasti asioista ja joskus hänellä on taipumusta alkaa pätemään ja kertomaan todella seikkaperäisesti jostain aiheesta. Tietää ja muistaa kaiken nippelitiedon. Minä rakastan edelleen vuosien jälkeen kuunnella hänen juttujaan ja ihailen sitä tietopankkia, mutta joskus hänen keskustellessa jonkun muun kanssa, näen vastapuolen naamasta että tämä kiusaantuu kun toinen selittää ja selittää eikä tunnu millään lopettavan tai antavan suunvuoroa väliin. Silloin saattaa hetkellisesti tulla pieni häpeä, että anna sen toisenkin nyt kommentoida väliin :-D on onneksi muuten fiksu keskustelija silloin kun ei unohdu intoilemaan jostakin yhdestä asiasta, ei ala inttämään jos toinen on eri mieltä ja osaa nähdä asiat monelta kantilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo huonoja vitsejä ja muka-hauskoja juttuja, jotka ei naurata ketään. Muuten Ok.

24/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus juhlissa (=huppelissa) miehellä on tapana alkaa ylistämään mua millon mistäkin, se on jotenkin kiusallista. :D Onneksi aika harvoin...

En mä oikein muuta keksi kuin jotain harvoja tilanteita, missä on sanonut jotain hassua. Ei mun mies ole kauhean nolo tyyppi mitenkään, eikä sillä ole häpeällisiä tapojakaan oikein.

Vierailija
25/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen kömpelyys. Ei oikein osaa lukea sosiaalisia tilanteita. Olen kyllä aika varma, että itsessänikin on tuo piirre. fifty-sixty, kuten Nykänen sanoisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan