Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä häpeät kumppanissasi?

Vierailija
14.12.2017 |

Kerro mitä häpeät kumppanissasi ja me muut kerromme mitä se kertoo sinusta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, koska miksi valitsisin kumppanikseni jonkun jota pitää hävetä?

Vierailija
2/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanoisi että häpeän mutta välillä kyllä toivon että hänen yleisssivistys olisi parempi ja että hän omaisi mielipiteitä asioihin. Seuraisi enemmän politiikkaa jne. Vaikea keskustella asioista kun hän ei oikein ole perillä mistään kiinnostuksen puutteen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet selvästikin tekopyhä ja valehtelija...jokaisella on varmasti jokin pieni ja ärsyttävä asia toisessa, jota salaa häpeää/kaunistelee ja josta ei haluaisi muiden tietävän.

Vierailija
4/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatteko kuulla? No antakaapa kun kerron.

Olen yksinäinen. Ei kavereita. Ei suhteita. Ei mitään.

Olen ihan viimevuosina tajunnut, että vaadin ihan liikaa. Vaadin kavereiltakin täydellisyyttä. Jos löytyy joku sopivan oloinen kumppani niin vaikka se olisi 99% täydellinen niin se 1% pilaa kaiken.

Oon kyllä aina tajunnut, että minussa se vika on, mutta en ole ymmärtänyt miksi.

Se on tämä häpeän tunne joka on jatkuvaa. Se ei vaan mene pois. Häpeän itseäni ja jos saisin kavereita tai kumppanin niin häpeäisin niitäkin. Itseni kanssa on pakko olla, mutta kaiken muun voi syrjäyttää joten näin olen näköjään tehnyt.

Tämä häpeän tunne on niin helvetin voimakas, että sysään siitä osan muihinkin. Aika perseestä. En tiedä mitä tehdä.

Vierailija
5/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt sanoisi että häpeän mutta välillä kyllä toivon että hänen yleisssivistys olisi parempi ja että hän omaisi mielipiteitä asioihin. Seuraisi enemmän politiikkaa jne. Vaikea keskustella asioista kun hän ei oikein ole perillä mistään kiinnostuksen puutteen takia.

Kuvailusi perusteella vaikutat hieman sellaiselta ihmiseltä, jolle ihmisten status ja tittelit ovat tärkeitä. Olet luultavasti korkealle kouluttautunut tai menestynyt omalla urallasi ja sitä kautta saat tunteen siitä että olet tärkeä ja "parempi" kuin jotkut toiset...olet suorittaja joka on salaa tyytymätön johonkin elämäsi osa-alueeseen tai itseesi.

Vierailija
6/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK-koulutusta. Onneksi muuten on oikein hyvä

Vierailija
7/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailusi perusteella vaikutat hieman sellaiselta ihmiseltä, jolle ihmisten status ja tittelit ovat tärkeitä. Olet luultavasti korkealle kouluttautunut tai menestynyt omalla urallasi ja sitä kautta saat tunteen siitä että olet tärkeä ja "parempi" kuin jotkut toiset...olet suorittaja joka on salaa tyytymätön johonkin elämäsi osa-alueeseen tai itseesi.

No siis muuten ihan hyvä veikkaus mutta ollaan tosiaan abeja, tulen duunariperheestä, en ole kympin oppilas jne.

En myöskään tunne olevani parempi kuin joku muu. Sinä sen sijaan taidat olla kyllä kova spekuloimaan ja tuomitsemaan ihmisiä yhden tekstin perusteella :D

Minusta on kyllä välillä surullista etten voi keskustella poikaystäväni kanssa ajankohtaisista asioista vain siksi ettei häntä kiinnosta.

Vierailija
8/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo päivittäin olutta. Ei kovin montaa, mutta joka päivä.

On elintapojensa ja istumatyön myötä todella keskivartalolihava.

Tuntuu että on koko maan ainoa alle kolmekymppinen tällainen.

Vierailija
9/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet selvästikin tekopyhä ja valehtelija...jokaisella on varmasti jokin pieni ja ärsyttävä asia toisessa, jota salaa häpeää/kaunistelee ja josta ei haluaisi muiden tietävän.

Olet väärässä.On ihmisiä joita ei tarvitse hävetä, toki ymmärrän ettet itse usko sellaisten ihmisten olemassaoloon koska et itse  tunne sellaista tapausta. Minulla ei ole tarvetta olla tekopyhä tai valehtelija.Ja muuten, tekopyhyys ei liity tähän asiaan mitenkään.

Vierailija
10/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies on muuten aivan ihana mutta sitten kun tulee puhe siitä kuinka muistelevat nuoruutensa kotibileitä...

Siis nyt olemme jo molemmat lähemmäs 40v niin hävettää välillä kuunnella jotain inttimuistoja kuinka Make kusi jonkun pakkiin ja ha ha ha yms.

Onneksi tuo osaa käyttäytyä ihan normaalisti 90% ajasta.

Vierailija
11/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, häpeän hänen alkoholismiaan. Häpeän hänen ulkonäköään, risaisia vaatteita ja pöhöttyneitä kasvojaan ja huonoa liikkumistaan. Ja sitä, että joku näkisi hänet naama veressä, kun taas on kännissä toikkaroinu. Kohta ex. Mutta enemmän säälin. Toivon ihan täydestä sydämestäni, että hän löytäisi naisen, joka joisi itsekin kaljaa ja viiniä ja viinaa ja olisi hänelle humalassa iloinen ja viehättävä ja hellä... Alussa ajattelin, että ei ole mitään väliä sillä, miltä ihminen näyttää. Tai miten puhuu. Minä yritin. Annoin mahdollisuuden, vaikka koko ajan olen sanonutkin, että en tuollaista alkoholinkäyttöä voisi katsoa. Silti katsoin. Vuoden. Ei, en pysty.

Vierailija
12/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon lihavuutta ja lyhyiksi pätkäistyjä hiuksia. Värjäsi ne vielä punaisiksi.

Vierailija
13/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juo päivittäin olutta. Ei kovin montaa, mutta joka päivä.

On elintapojensa ja istumatyön myötä todella keskivartalolihava.

Tuntuu että on koko maan ainoa alle kolmekymppinen tällainen.

Ei ole ainoa, täällä on yksi samanlainen.

Vierailija
14/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolla on tapana joskus etuilla jonoissa. Jonkinlaista hajamielisyyttä, ilmeisesti, mutta välillä kyllä nolottaa, kun tää painaa vaikka bussiin vanhusten ja lasten ohi. Nyt ollaan jo saatu sovittua, että ei etuiltuaan sitten ainakaan istu invapaikalle vaan jättää sen niille mummeleille.

Vierailija
15/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yrittänyt vihjailla hänelle, että et pidä hänen nykyisestä ulkoisesta habituksesta?

Vierailija
16/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutumista ja yleistä tyyliä ja sitä että hän käyttäytyy mielestäni toisinaan epäsosiaalisesti ja hieman töykeästi minun tuttaviani kohtaan ja esittää liikaa negatiivisia kommentteja asioista.

Vierailija
17/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuutta, epäsiisteyttä, tupakointia. Ihminen muuttuu seurusteluajoista.

Vierailija
18/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa kiroilua ja äkkipikaisuutta.

Vierailija
19/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano suoraan vaimollesi. Itse leikkasin otsatukan eikä mies tykännyt. Sanoi sen suoraan ja kasvatin otsatukan pois. Kommentoi myös joskus vaatetustani ja muutan sitä sellaiseksi, että mieskin tykkää.. Haluan olla viehättävä miehen silmissä.

N23

Vierailija
20/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettää vaimoni rinnattomuus ja takapuolettomuus, mielestäni hän ei edes näytä naiselta. Silloin varsinkin hävettää jos miespuoliset ystäväni ovat paikalla. Lisäksi vaimoni käytöstavat ovat alkeelliset. Tiedän, että olen hirveä, antakaa anteeksi kaikki naiset. Rakastan kuitenkin vaimoani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi