Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisen sopimuksen Eilakaisla/Manpower ym. yleensä tekee?

11.04.2006 |

Mietin tässä josko hankkisi syksyllä osa-aikaista työtä. Kertokaahan töissä olleet, tehdäänkö joku yleisehtosopimus ja sitten " keikka" kerrallaan vai tuntityösopimus?? Ja onko maksu tunti- vai kuukausiperusteinen. Olipahan sekava kysymys mutta varmaan aiheesta tietävät osaavat kertoa, kiitos!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä useamman vuokrafirman kautta.

Varamiespalvelun kautta opiskelun ohella hain yhteen paikkaan jossa tein töitä muutaman vuoden on/off (välillä tuli lapsi). Sopimuksessa luki vain että työtä on yrityksen tarpeen mukaan (vähän epämääräisesti kyllä mutta eka työsuhde niin sitä näköjään ottaa mitä vaan). Aluksi sovittiin vain 1-3 päivää viikossa, joka käytännössä muuttu pian 3-5 päivää viikossa (sopi mulle:)). Palkka tuntipalkkana tehtyjen tuntien mukaan.

Sitä kautta olin sitten myös tällaisilla " keikoilla" eli jokin yritys tarvitsi vaikka päiväksi tai ym niin sinne vaan:) Ja sitä kautta olin yhdessä toisessa yrityksessä jotka tarjosi sitten töitä ihan suoraan heidän palveluksessaan.

Sitten olen ollut Eilakaislan kautta yhdessä yrityksessä määräaikaisella puolen vuoden työsuhteella tuntipalkalla.

Nykyään vakityössä että kyllä kaikki nämä työsuhteet on tuonu kokemusta ja näyttöä tuleville työnantajille. Ja sopi ainakin mulle tosi hyvin opiskelujen oheen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla