Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjamoka

Kukkavaasi
14.12.2017 |

Kevennys lahjastressiin: kertokaa paras/pahin joululahjamoka mihin ootte törmänny ? Joko itse ootte saanut tai olette antaneet lahjaksi siis.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin loukata yhtä ihmistä kirjalahjalla, en ole ihan varma miksi. Ehkä aihe ei ollut riittävän neutraali.

Vierailija
2/10 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin Jutta Gustafsbergin kirjan bulimikolle. Sain vasta myöhemmin kuulla hänen olevan syömishäiriöinen. Annoin kirjan, koska hän aina tykkäsi katsoa Jutan ohjelmia ja kertoi joskus ostaneen Jutan valmennuksiakin. Kaduttaa tuo antamani lahja ja toivon, ettei se pahentanut hänen syömishäiriötään. En kuitenkaan kehdannut jälkikäteen pahoitella antamaani lahjaa, kun sain henkilön läheiseltä kuulla hänen bulimiastaan. :( Jatkossa vältän kaikkia vähänkään laihdutukseen kannustavia lahjoja ihan jokaisen kohdalla!

Olen myös antanut kalliit korvakorut henkilölle, jolla ei ollut korvareikiä. En vaan kertakaikkiaan tajunnut, ettei hänellä ole reikiä. Luulin suunnilleen kaikilla aikuisilla naisilla olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehen serkulle veljelle annoin arkisesti viskipullon  Oltiin seurusteluvaiheessa ja mä en tuntenut exän sukulaisia silloin vielä juurikaan. Noh, tää veli oli alkoholisti. Mulle vaan ei vielä asiasta oltu kerrottu, oli vähän sellanen suvun sisäinen salaisuus. Oliks mun moka, ei oikeestaan kyllä, mutta moka kumminkin.

Vierailija
4/10 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaton kirjoitti:

Ex-miehen serkulle veljelle annoin arkisesti viskipullon  Oltiin seurusteluvaiheessa ja mä en tuntenut exän sukulaisia silloin vielä juurikaan. Noh, tää veli oli alkoholisti. Mulle vaan ei vielä asiasta oltu kerrottu, oli vähän sellanen suvun sisäinen salaisuus. Oliks mun moka, ei oikeestaan kyllä, mutta moka kumminkin.

Siis VELJELLE, ei serkulle, näppäilyvirhe.

Vierailija
5/10 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni sai kerran isovanhemmiltani paketin, jossa oli valkoisia kynttilöitä. Taisi olla väärä nimi eksynyt paperiin... :D Onneksi avasi paketin vasta kun olimme kotona, aika makeat naurut saimme koko porukka. Olis voinut olla isovanhemmille kiusallinen tilanne. :D

Vierailija
6/10 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti ei ikinä tykännyt mistään joululahjoista, mitä ostin hänelle. Jos ostin vaatteita, hän ei koskaan käyttänyt niitä. Jos ostin taas ruokatuotteita, joista tiesin hänen pitävän, hän saattoi ihan pokkana antaa ne eteenpäin! En oikeastaan muista yhtään lahjaa, jonka olisin aikuisiällä antanut hänelle, josta hän olisi pitänyt. Paitsi itse tehty kalenteri, jonka tein perheemme kuvista. Sitä hän piti seinällä. 

Inhoan itse kaikkea turhaa rojua ja pyrin myös välttämään niitten ostamista. Jotta ei tule virheostoksia, kysyn etukäteen mitä perheenjäsenet haluavat lahjaksi. Yleensä pyrin ostamaan jotain palveluja.  Kivempi olisi tietysti, jos voisi yllättää henkilön positiivisesti jollain lahjalla. Mutta se on aika vaikeaa.

Vierailija
7/10 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni sai kerran isovanhemmiltani paketin, jossa oli valkoisia kynttilöitä. Taisi olla väärä nimi eksynyt paperiin... :D Onneksi avasi paketin vasta kun olimme kotona, aika makeat naurut saimme koko porukka. Olis voinut olla isovanhemmille kiusallinen tilanne. :D

Mitä tuossa on ihmeellistä?

Vierailija
8/10 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri mennyt naimisiin Jenkeissä. Rahatilanne oli huono, kun etsin vielä töitä. Niin ei ollut joululahjoihinkaan hirveästi rahoja. Ostin miehelle jotkut sukat ja lahjakortin parturiin. Anoppi (nykyinen ex-anoppi) nosti hirveän metelin tuosta lahjakortista! Että miten joku voi antaa parturiin lahjakortin - kyllähän nyt mies osaa itsekin mennä parturiin! :)

Vierailija
9/10 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaton kirjoitti:

Alkoholi lahjana on moka - aina!

Vierailija
10/10 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla tyhmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän