Kenen varatun perän Nelli Matula haaveilee?
Uuden biisin (Tää ei oo ohi) sanat:
"niin sietämätöntä
et mä olin sua jo ihan lähellä
mut taas joku sut vei nenän edestä
enkä vieläkään saa ottaa sua kädestä
mut mä en ehkä oo tulossa teijän väliin
ollaan toistaseks vaan ystävii (ooh)
koska sä tajuut?
ja sit ku tää mimmi hävii, niin beibi mä oon liikkeel
koska sä tajuut?"
"toivon et se on sun arvonen
ja se sopivasti kouluttaa
mä en oo mustasukkainen, tää mun työtä vaan helpottaa
sun nykyinen ei oo sun viimenen, se sua vaan mulle valmistaa"
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti laulussa kuitenkin viitataan Derrickiin, jota näytteli Horst Tappert. Laululla on tavallaan kaksoistarkoitus, koska Horst Tappert kuoli vuonna 2008.
Horst Tappert ist Derrick. Horstilta kysyttiin jossain haastattelussa mitä teki sodassa niin vastasi että oli lääkintämiehenä. Todellisuudessa oli 3. SS panssaridivisioona Totenkopf:ssa.
"Oot mulle se joka vois tulla ja keskeyttää mun häät,
sä oot se joka sais karkaa valkonen mekko pääl"
tulin tänne vaan sen takii et mua ihmetyttää toi et "sais karkaa valkonen mekko pääl" kuka mies karkaisi valkoinen mekko päällä? Vai enkö vaan tajuu 😂
Tänään Nelli on saanut Robinin autoilemaan kanssaan :D Näkyy Nellin instastorysta.
Vierailija kirjoitti:
Tänään Nelli on saanut Robinin autoilemaan kanssaan :D Näkyy Nellin instastorysta.
No aww. Seukkaaks ne nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aww. Seukkaaks ne nyt?
Enpä usko.
Eikä ketään muuta okseta tällaiset biisit, joissa vongataan jotain varattua? Vai onko tää kaikille ihan okei..?
Vierailija kirjoitti:
Eikä ketään muuta okseta tällaiset biisit, joissa vongataan jotain varattua? Vai onko tää kaikille ihan okei..?
No aika teinimäistä tuo on. Mutta todellisuudessahan ihmiset tätä tekee, ihan aikuiset ja koulutetutkin ihmiset.
nelli makkosen ainoa kostea paikka on pää joka on täynnä ureaa
Uskoisin että Batmanin,Robin on niin out.
Nelli Matula ja Elias Kaskinen ovat seurustelleet jo yli vuoden, asuvatkin yhdessä. Ovat kyllä ansainneet toisensa, järkyttävän lapsellisia molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Nelli Matula ja Elias Kaskinen ovat seurustelleet jo yli vuoden, asuvatkin yhdessä. Ovat kyllä ansainneet toisensa, järkyttävän lapsellisia molemmat.
Oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti?
https://www.seiska.fi/Uutiset/Shoppailivat-keittiotarvikkeita-Katseita-…
Melko vässykän näköinen tuo Elias.
Mullaki kyllä kieltämättä tuli heti ekana Robin mielee ku kuulin biisin sanat ekaa kertaa :DHuolestuttavaa?