Suomen alkoholipolitiikka on vanhanaikaista - Ei nuoret enää kisko kaljaa
Kommentit (34)
kun älypuhelimia tuijotetaan, niin ei siinä olutta ennätä juomaan. tämä on hyvä esimerkki että ennen miehet olivat rautaa.
1. Suomalaiset ovat holhottavia metsäläisidiootteja.
2. Jos suomalaiset alkavat näyttää siltä, etteivät olisikaan holhottavia metsäläisidiootteja, siirry kohtaan 1.
Ihan turha politiikkaa on tehdä vanhojen jo menetettyjen alkoholistien näkökulmasta. Nuoret ovat fiksuja ja tajuavat, että keskikura on p*skaa, joka vaan pöhöttää. Ei nuoret tahdo tässä fitness, feisbuuk ja selfie ajassa pilata ulkonäköään jollain keskikaljalla.
Ne eivät ole kauaa nuorina ja alkaa maistumaan, faktaa.
Pekka Puskan kaltaiset keskiajalla elävät muinaismuistot pitävät koko maata panttivankinaan. Eivät ymmärrä aikojen muuttuneen ja tekevät sen vuoksi vahingollista politiikkaa.
Päihdeongelmaiset käyttävät huumeita nykyään. Oldschool juopot ovat historiaa ja heitä esiintyy enää lähinnä maaseuduilla.
Kyllä minä olen nähnyt nuoria illansuussa juomassa pusikossa kaljaa. Jopa alaikäisien...
Vierailija kirjoitti:
Jep, polttelevat höpöheinää
Kannabis lailliseksi heti!
Mutta sinulle juopolle pitäisi saada halpaa ja vahvaa olutta kauppaan.
28 kansanedustajaa kannatti 5,5 -prosenttisten juomien tuomista kauppoihin, 20 vastusti ja kaksi ei ottanut kantaa.
http://www.iltalehti.fi/politiikka/201712132200603445_pi.shtml
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinulle juopolle pitäisi saada halpaa ja vahvaa olutta kauppaan.
Mietoja alkoholijuomia pitäisi saada vapaasti kauapsta, koska näin vapaassa maassa toimitaan. Oli sitten juoppo tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ne eivät ole kauaa nuorina ja alkaa maistumaan, faktaa.
Näin se menee oikeassa elämässä. Blossi ei enää maistu vanhempana vaikka se nyt hassulta kuulostaisikin.
Puska taistelee tuulimyllyjä vastaan. Voittaa ehkä tämän erän, mutta kehitystä hän ei voi estää. Kyllä hänen ikäluokkansa saa puheillaan puolelleen aivopestyä, mutta nuorisoa ei. Se peli on häneltä hävitty. Ja tämä on fakta.
Ilmeisesti Suomeen on tullut kääpiöiden ja pygmien (vai pieniksi henkilöiksikö nykyään kutsutaan) massamuutto, ja nämä nykyään notkuvat juna-asemien ja ostareiden lähellä kiskomassa kaljaa, koska nuoret eivät sitä enää tee.
Kyllä mä olen aina alkoa saanut tarpeen mukaan. Jokaisessa pikkukylässä on Alko. Sieltä vaan hakee. Mikä ongelma?
Nuoret ei juo vanhaan malliin mutta tutkimukset näyttävät trendiä että kun ikää tulee nuorille enemmän niin alkoholi rupeaa myös maistumaan. Eli kokonaisuus ei olekaan niin simppeli.
Naisten alkoholinkulutus on myös rajusti lisääntynyt.
No jos nuorille ei enää kalja maistu, niin kai se on sama onko se vahvempaa vai ei.
Nykyajan päihdenuoret sitä paitsi vetää piriä. Sillan pysyy laihana.
Vierailija kirjoitti:
Pekka Puskan kaltaiset keskiajalla elävät muinaismuistot pitävät koko maata panttivankinaan. Eivät ymmärrä aikojen muuttuneen ja tekevät sen vuoksi vahingollista politiikkaa.
Päihdeongelmaiset käyttävät huumeita nykyään. Oldschool juopot ovat historiaa ja heitä esiintyy enää lähinnä maaseuduilla.
Aivan käsittämättömän suppea näkemys. Avarra mieltäsi hyvä ihminen.
Mä olen aina saanut just sen verra alkoholia että olen toimeen tullut. Joskus jopa vähän liikaa. Eli en näe tässä asiassa ongelmaa. Enempi on pahempi tässä asiassa.
Jep, polttelevat höpöheinää