Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen alkoholipolitiikka on vanhanaikaista - Ei nuoret enää kisko kaljaa

Vierailija
14.12.2017 |

Vaan ovat siirtyneet eurooppalaiseen malliin.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, polttelevat höpöheinää

Vierailija
2/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun älypuhelimia tuijotetaan, niin ei siinä olutta ennätä juomaan. tämä on hyvä esimerkki että ennen miehet olivat rautaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Suomalaiset ovat holhottavia metsäläisidiootteja.

2. Jos suomalaiset alkavat näyttää siltä, etteivät olisikaan holhottavia metsäläisidiootteja, siirry kohtaan 1.

Vierailija
4/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha politiikkaa on tehdä vanhojen jo menetettyjen alkoholistien näkökulmasta. Nuoret ovat fiksuja ja tajuavat, että keskikura on p*skaa, joka vaan pöhöttää. Ei nuoret tahdo tässä fitness, feisbuuk ja selfie ajassa pilata ulkonäköään jollain keskikaljalla.

Vierailija
5/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät ole kauaa nuorina ja alkaa maistumaan, faktaa. 

Vierailija
6/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Puskan kaltaiset keskiajalla elävät muinaismuistot pitävät koko maata panttivankinaan. Eivät ymmärrä aikojen muuttuneen ja tekevät sen vuoksi vahingollista politiikkaa.

Päihdeongelmaiset käyttävät huumeita nykyään. Oldschool juopot ovat historiaa ja heitä esiintyy enää lähinnä maaseuduilla.

Vierailija
7/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen nähnyt nuoria illansuussa juomassa pusikossa kaljaa. Jopa alaikäisien...

Vierailija
8/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, polttelevat höpöheinää

Kannabis lailliseksi heti!

Vierailija
9/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinulle juopolle pitäisi saada halpaa ja vahvaa olutta kauppaan.

Vierailija
10/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 kansanedustajaa kannatti 5,5 -prosenttisten juomien tuomista kauppoihin, 20 vastusti ja kaksi ei ottanut kantaa.

http://www.iltalehti.fi/politiikka/201712132200603445_pi.shtml

Vierailija
11/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinulle juopolle pitäisi saada halpaa ja vahvaa olutta kauppaan.

Mietoja alkoholijuomia pitäisi saada vapaasti kauapsta, koska näin vapaassa maassa toimitaan. Oli sitten juoppo tai ei.

Vierailija
12/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne eivät ole kauaa nuorina ja alkaa maistumaan, faktaa. 

Näin se menee oikeassa elämässä. Blossi ei enää maistu vanhempana vaikka se nyt hassulta kuulostaisikin.

Vierailija
13/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puska taistelee tuulimyllyjä vastaan. Voittaa ehkä tämän erän, mutta kehitystä hän ei voi estää. Kyllä hänen ikäluokkansa saa puheillaan puolelleen aivopestyä, mutta nuorisoa ei. Se peli on häneltä hävitty. Ja tämä on fakta.

Vierailija
14/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti Suomeen on tullut kääpiöiden ja pygmien (vai pieniksi henkilöiksikö nykyään kutsutaan) massamuutto, ja nämä nykyään notkuvat juna-asemien ja ostareiden lähellä kiskomassa kaljaa, koska nuoret eivät sitä enää tee. 

Vierailija
15/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen aina alkoa saanut tarpeen mukaan. Jokaisessa pikkukylässä on Alko. Sieltä vaan hakee. Mikä ongelma?

Vierailija
16/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret ei juo vanhaan malliin mutta tutkimukset näyttävät trendiä että kun ikää tulee nuorille enemmän niin alkoholi rupeaa myös maistumaan. Eli kokonaisuus ei olekaan niin simppeli.

Vierailija
17/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten alkoholinkulutus on myös rajusti lisääntynyt.

Vierailija
18/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nuorille ei enää kalja maistu, niin kai se on sama onko se vahvempaa vai ei.

Nykyajan päihdenuoret sitä paitsi vetää piriä. Sillan pysyy laihana.

Vierailija
19/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka Puskan kaltaiset keskiajalla elävät muinaismuistot pitävät koko maata panttivankinaan. Eivät ymmärrä aikojen muuttuneen ja tekevät sen vuoksi vahingollista politiikkaa.

Päihdeongelmaiset käyttävät huumeita nykyään. Oldschool juopot ovat historiaa ja heitä esiintyy enää lähinnä maaseuduilla.

Aivan käsittämättömän suppea näkemys. Avarra mieltäsi hyvä ihminen.

Vierailija
20/34 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina saanut just sen verra alkoholia että olen toimeen tullut. Joskus jopa vähän liikaa. Eli en näe tässä asiassa ongelmaa. Enempi on pahempi tässä asiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi