Kelpaan naisille vain, kun olen käynyt parturissa juuri :(
Oon 25v mies ja mulla on perusmaantien harmaat hiukset ja todella paksua laatua.
Leikkautan aina sivut ja takaraivon 3mm pitkiksi ja päälle jätän pidemmiksi ja laitan geeliä ja sitten kampaan ne päältä harjamalla sivuunpäin eli vasemmalta oikealle.
Oon huomannu et oon hetken paljon komeamman ja paremman parturikäynnin jälkeen, mutta hiukseni kasvavat nopeasti etenkin sivuilta ja selkeästi sivut kirivät päälaen kiinni ja hiukset alkavat muuttua tasapitkiksi..
Oon huomannu että nuoret naiset vilkuilevat paljon parturin käynnin jälkeen, mutta, kun tukka kasvaa niin kukaa eibenää edes vilkaise 😟, mutta en todellakaan aijo alkaa käydä sen takia useammin parturissa vaan voisin pikemminkin harventaa käyntejä sillä olen ajatellut, että jos en kelpaa niin sitten kelpaa, mutta en aijo enää tehdä kauheasti työtä tuon ulkonäön eteen.
Kommentit (16)
En ole huomannut mitään vilkuilua tuntemattomilta miehiltä edes kampaamokäynin jälkeen. Ilmeisesti minä en sitten kelpaa edes silloin :(
No, älä sitten. Ollaan kaikki vaan luonnollisia, naisetkin.
Osta hiustenleikkuukone ja pyydä kaveria tai tuttua leikkaamaan hiukset, jos et kerran useammin halua käydä parturissa. Voit myös pyytää ensi kerralla parturilta jotakin helpommin ylläpidettävää mallia.
En kyllä ymmärrä miehiä, jotka haluaa usein laittoa ja leikkausta vaativan mallin, mutta ei ole valmis ylläpitämään sitä. Jokainen lyhythiuksinen nainen kyllä tiedostaa tämän asian.
Jestas näitä miespoikien ongelmia... 😂😂😂
Ap, vaihda sellaiseen hiusmalliin, joka ei kasva yli niin nopeasti.
Minä olen huomannut vilkuilua miesten osalta silloin kun olen meinannut tavallista enemmän ja käyttänyt paljon aikaa hiusten laittamiseen ja pukeutunut johonkin mekkoon.
Hirveän pinnallista. Jatkossa aion kulkea verkkareissa ja vanhassa t-paidassa, enkä kampaa hiuksia enää ikinä, enkä meikkaa lainkaan.
Jos en kelpaa luonnollisena niin ei tarvitse kelvata lainkaan.
Juu, mä olen huomannut, että kukaan mies ei katso päinkään, jos mulla ei ole meikkiä. Ainoastaan meikattuna ja tukka laitettuna miehet huomaavat minutkin. Mitä ap ehdotat ratkaisuksi tähän mun ja varmasti monen muunkin suomalaisen naisen ongelmaan?
Siis mitä nytten. :D Ajatteletko, että ne ovat ne samat naiset, jotka tsiigailevat perääsi suoraan parturin jälkeen, ja jotka sitten kylmästi jättävät katsomatta pidemmällä hiusmallilla? Kyllä minuunkin vetoaa juuri tuollainen hiusmalli, mitä kuvailit, siinä on jotain tosi seksikästä, varsinkin vahvoilla hiuksilla. Saatan katsoa perään, ja ne mielestäni komistavat miestä. Sitten vastaan voi tulla vastaavan näköinen mies mutta hiusmallilla, joka ei kiinnitä huomiotani, niin en katso. Ei se ole mikään kosto, että kun nyt et ole parturissa käynyt niin katsos nyt kuinka käy...
Tällaistahan tämä normikuolevaisten elämä on. Ulkonäkönsä eteen pitää useimpien meistä nähdä vähän vaivaa, jotta habitus pysyy kuosissa. Jokainen sitten itse päättää, kuinka paljon vaivaa viitsii nähdä. Henkilökohtaisesti en pitäisi muutaman viikon välein kampaajalla käyntiä kohtuuttomana panostuksena, varsinkin jos haluaisin pitää sellaista hiusmallia, joka vaatii säännöllistä huoltoa. Mutta kukin tavallaan.
Itse en millään jaksaisi meikata joka aamu, mutta toistaiseksi olen ainakin työaamuina pakottanut itseni näkemään sen vaivan. Olen valitettavasti ilman meikkiä tosi väsyneen ja värittömän näköinen ja mieluummin näytän kuitenkin asiakaspalvelutyössä ihmiseltä kuin vetelehdin sängyssä aamulla sen kymmenen minuuttia pidempään.
Aika hauska aloitus:)