Opettajien oma aihe vapaa
Kommentit (11)
Olen lukion äikänmaikka. Korjasin viikonloppuna 60 abin aineet ja join korjatessani pullon punaviiniä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukion äikänmaikka. Korjasin viikonloppuna 60 abin aineet ja join korjatessani pullon punaviiniä.
Kielen opettajilla on varmaan eniten työtä noiden korjaamisten kanssa kun kaiken joutuu lukemaan, miettimään ja korjaamaan pilkku pilkulta. Varmaan esim. matikan opettajalla helpompaa paljon korjaamisen kanssa kun vastaukset on samaa luokkaa kaikissa kokeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielen opettajilla on varmaan eniten työtä noiden korjaamisten kanssa kun kaiken joutuu lukemaan, miettimään ja korjaamaan pilkku pilkulta. Varmaan esim. matikan opettajalla helpompaa paljon korjaamisen kanssa kun vastaukset on samaa luokkaa kaikissa kokeissa.
Itseasiassa matikan laskuissakin on työtä, kun pitää pitkästäkin laskusta löytää se virhe.
Mutta joo, varmaan kielissä enemmän puuhaa. Toisaalta sehän on huomioitu opetusvelvollisuudessa. Ts. kieltenope saa peruspalkkansa pienemällä opetustuntimäärällä kuin matikisti. Äidinkielessä opetusvelvollisuus on pienin juuri tarkastustöiden takia, sitten vieraat kielet ja sitten matematiikka jne.
Loma tulee hyvään kohtaan! Sitä alkaa jo natista liitoksistaan tässä vaiheessa lukukautta.
Yläkoulun erityisluokanope
Nyt menee moderoija ap jo tosi huonosti, itte kirjoitetut viestit ja iso ammattiryhmä, minnehän lähtivät?
Vierailija kirjoitti:
Loma tulee hyvään kohtaan! Sitä alkaa jo natista liitoksistaan tässä vaiheessa lukukautta.
Yläkoulun erityisluokanope
Onko opettajille joululomakin 3 viikkoa????
Hoplaa