Miksi vauva-aiheisella keskustelupalstalla pyörii niin paljon vapaaehtoisesti lapsettomia?
Eiköhän tämä ole ihan väärä paikka veloille, muitakin palstoja löytyy netistä pilvin pimein.
Kommentit (18)
Mä ihmettelen sitä miksi osallistuvat lapsi aiheisiin ketjuihin ja usein tyyli on hyvinkin hyökkäävä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole vauva-aiheinen palsta vaan aihe vapaa.
Mikä on Vauva-palstan alaisuudessa, sivun yläreunassa lukee isolla "VAUVA".
Täällä on aktiivista keskustelua ja aiheita laidasta laitaan. Välillä saa nauraa vedet silmissä, välillä savu nousee korvista... Mutta tylsäksi tämä ei ole käynyt.
Montako vauvaan/lapsiin liittyvää uutista näet sivupalkissa? Mietitkö koskaan, miksi ne on täällä? Niin. Keksi uusi.
Mä löysin tälle palstalle ihan vahingossa kun mitä tahansa googletteli, niin av:lta löytyi aina vastaus :) Jäin koukkuun, täällä on hulvattomia ketjuja. Ei ihmekään että tää on Suomen suosituin keskustelupalsta :)
Draaman takia. En jaksa seurata tosi-tv:tä, täällä pääsee todistamaan aitoa ihmisten idiotismia.
Luen kaikenlaisia ketjuja täältä Aihe vapaalta koska tykkään "tirkistellä" ihmisten elämiä
Löysin palstan tamponikorun takia. Ei kai tamponit ja vauvat liity mitenkään toisiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä ole ihan väärä paikka veloille, muitakin palstoja löytyy netistä pilvin pimein.
Miksi teet aloituksen veloista vaikka Vauva-palstalla kuuluu keskustella ainoastaan vauvoista?
Täällä on jatkuvasti kaikenlaisia tylsiä ja hyödyttömiä ketjuja raskauksista, vauvoista ja äitiydestä.
Pysyisivät poissa, omilla palstoillaan.
Etusivulla on linkki vauvakuume-, raskaus-, taapero- ja ties mille muulle palstalle. Miksi tulit juuri Aihe vapaalle?
Mua on monessa keskustelussa luultu lapsettomaksi, koska olen puoltanut näkemyksiään.
Tämähän nyt ei ole mikään suljettu äitiryhmä. Täällä on nuoria, vanhoja, miehiä, naisia.
Hakemassa hömppää.
Hyvä ap!!!! Mäkin aina raivoan hesarin sivuilla että hittoako siellä on uutisia hottentoteista ja muista lappilaisista kun se on HELSINGIN SANOMAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moni kysyy myös, miksi täällä on miehiä, nekään kun ei av-mamman mielestä kuulu vauvapalstalle...
Tämä ei ole vauva-aiheinen palsta vaan aihe vapaa.