Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaikkea sitä voisi elämällään tehdä, jos ei olisi lapsia

Vierailija
13.12.2017 |

Miten paljon aikaa säästyisi tyhjäntoimittamiselta eli lasten vahtimiselta sekä hoitamiselta. Paljonko se tekisi elämänmittaisesti? Elämän verran. Lapsettomilla on elämä todella hyvällä mallilla. Jokainen päivä on mielekäs.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellyttäen, että sitten kanssa tekee jotain mielekästä.

Vierailija
2/10 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mitä sä tiedät lapsettomien elämästä? Kaikki lapsettomatko elää mielekästä elämää?! Voi olla työttömiä, mt-ongelmaisia, kovan menetyksen kokeneita jne lapsettomissakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä tätä marinaa. Kenenkään ei ole pakko tehdä lapsia. Lapset on ihana ja upea asia, säälittää tällaisten ihmisten lapset!! Kukaan ei pakota niitä tekemään, mutta jos niitä teet niin hoida sitten kunnolla!!!!!

Vierailija
4/10 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tahtomattani lapseton. Ikää vasta 22v, mutta lapsettomaksi lääkärissä todettu. Kiitos vaan teini-iän syömishäiriön.

Järkyttävää lukea tällaista aloitusta, et oikeasti tiedä mikä lahja ne lapset on.... Olisi ihanaa jos saisi joskus olla raskaana ja synnyttää oman lapsen. Hoitaa omaa rakasta lasta. Sitten AP:n kaltaiset ihmiset saavat lapsia. Maailma on todella epäreilu.

Vierailija
5/10 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näillä marisijoilla on vielä kaiken lisäksi joku 4-5 lasta.

Vierailija
6/10 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi mennä vaikka johonkin surkeapalkkaiseen paskaduuniin, eikä olisi varaa tehdä mitään tai mennä mihinkään. Näin ainakin ehkä noin miljoona suomalaista tekee.

Vierailija
7/10 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten paljon aikaa säästyisi tyhjäntoimittamiselta eli lasten vahtimiselta sekä hoitamiselta. Paljonko se tekisi elämänmittaisesti? Elämän verran. Lapsettomilla on elämä todella hyvällä mallilla. Jokainen päivä on mielekäs.

Ei se mulla ainakaan kovin mielekästä ollut lapsettomana. Opiskeluista/töistä tyhjään kotiin joka iltapäivä. Kaljan juontia viikonloppuisin ja turhan päiväistä biletystä.

Lapset eivät ole estäneet yhtään festarireissua, leffailtaa, lomamatkaa tai harrastusta. Eikä työntekoa, paitsi että nyt ei tarvitse tulla tyhjään kotiin. Opiskeluitakin jatkoin. Omasta mielestäni elän nyt juuri parasta aikaa enkä vaihtaisi perhettäni mihinkään.

Vierailija
8/10 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paskanmarjat. Olen vapaaehtoisesti lapseton, ja harva päivä elämässä on oikeasti mielekäs.

Vierailija
9/10 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikkea mahdollista paitsi omista lapsista ja niiden asioista huolehtimista. Aikaa jää yllin kyllin: voi matkustella, voi teheä enemmän töitä, eneriaa jää itsensä kehittämiseen, voi deittailla tai elää onnellisesti kumppanin kanssa ilman että huolehtii jostain lapsesta. Olen lapseton vapaaehtoisesti ja tämä on erittäin hyvä valinta. Jos joskus tekisinkin lapsia, en tee niitä siksi että vanhuudessa olisi seuraa tai "hoitajia" tai lapset olisivat seuranpitäjinä.

Vierailija
10/10 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

[qulote=Vierailija]Ihan kaikkea mahdollista paitsi omista lapsista ja niiden asioista huolehtimista. Aikaa jää yllin kyllin: voi matkustella, voi teheä enemmän töitä, eneriaa jää itsensä kehittämiseen, voi deittailla tai elää onnellisesti kumppanin kanssa ilman että huolehtii jostain lapsesta. Olen lapseton vapaaehtoisesti ja tämä on erittäin hyvä valinta. Jos joskus tekisinkin lapsia, en tee niitä siksi että vanhuudessa olisi seuraa tai "hoitajia" tai lapset olisivat seuranpitäjinä.[/quote]

Nuo ovat jo palanneet minunkin elämääni. Sitähän se vanhemmuus pitkälti on, toisen tarpeiden laittamista omien edelle. Vapaus palaa kuitenkin pätkittäin, ja on myös se lapsi, jonka mukana vanhempikin kasvaa - omani on 17, ja täällä on seuraava elämänvaihe jo ihan tervetullut. Aikansa kutakin.