Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras seksi mitä olet ikinä kokenut

Vierailija
13.12.2017 |

Mikä siitä teki ainutkertaista ja parasta?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäiltainen sovintoseksisessio yhden exän kanssa on jäänyt ikuisiksi ajoiksi mieleen. Päivällä oli jostain riidelty, sitten oli sovittu, illemmalla lähdettiin lenkille ja alkoi kamalasti hässityttää. Ehdotin silloiselle naisystävälle pilke silmäkulmassa että pistää kissapuvun verkkareiden alle. Sehän suostui ja siitä seurasi monen tunnin säätö niin metsässä kuin kotona pöydälläkin.

Vierailija
2/33 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma käsi. Se on niin luotettava ja jaksaa missä ja milloin vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mies, joskus vuosia sitten kun säännöllisen epäsäännöllisesti harrastettiin seksiä. Yksinkertaisesti sillä oli (on varmana kyllä edelleenkin) sopivan iso penis ja osas käyttää sitä. Se ties jotenki heti ekalla kerralla mistä tykkään ja miten mut hoitelee. Siitä on kyllä jo niin monta vuotta, mutta jäi kyllä mieleen.

Toinen on vuos sitte kesällä. Oli pitkiä pitkiä sessioita, lähinnä nuolentaa (tietty myös itse aktia) mutta tää herra halus että mä tuun ensin, ja tulinkin, monesti.

Vierailija
4/33 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks erityinen kerta jäi oman miehen kanssa mieleen. Oltiin riidelty railakkaasti ja oltu erossa pari viikkoa. Sitten tavattiin taas, ja pantiin pitkään ja hartaasti. Tunsin miehen kalun sisälläni niin häpeämättömän kovana ja intiimisti.

Vierailija
5/33 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soolo

Vierailija
6/33 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut vielä. Siihen asti seksi on paljon melua tyhjästä.

Vierailija
7/33 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras seksi on aina jotain seuraavista:

- epäsäännöllinen pano (irtopano, fuckbuddy) otti naisen rajusti ja eläimellisesti

- jännittävä mysteerimies otti naisen rajusti ja eläimellisesti

- esimiesasemassa ym korkeammassa asemassa ollut mies otti naisen rajusti ja eläimellisesti

- sovintoseksiä rajun riidan jälkeen

Kilttien ja romanttisten perhemiesten kannattaa lukea ketju tarkkaan.

Vierailija
8/33 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks erityinen kerta jäi oman miehen kanssa mieleen. Oltiin riidelty railakkaasti ja oltu erossa pari viikkoa. Sitten tavattiin taas, ja pantiin pitkään ja hartaasti. Tunsin miehen kalun sisälläni niin häpeämättömän kovana ja intiimisti.

En ole koskaan ymmärtänyt "sovintoseksiä".

Olen nähnyt miten se johtaa pahimmillaan siihen että pari hakeutuu riitaan saadakseen sovintoseksiä.

Vastenmielistä!

Seksiä harrastetaan siksi että halutaan SEKSIÄ!

Vierailija
9/33 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi miestä ja ensimmäinen tuplapenetraatio olivat jotenkin sairaan irstasta ja kiihottavaa. Yleensä saan vain yhden orkun, mutta tuolloin sain niitä sarjoina. Ensimmäinen kerta oli paras ja myöhemmin sama ekan kerran lumous ei enää toiminut yhtä hyvin, mutta edelleen 2m on minun juttu.

Vierailija
10/33 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi miestä on tämän saanut aikaan. Ensimmäisellä oli niin iso kalu ja hän sitä osasi käyttää, ah! Ja toinen taas oli niin jumalattoman hyvä antamaan kieltä joten pieni penis ei haitannut ollenkaan :) Ja näiden molempien kanssa tunsin raastavaa himoa. Muiden kumppanien kanssa en sitten olekaan tuntenut ja homma on jäänyt yhteen kertaan heidän kanssaan.

Vierailija
11/33 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä saanut mitään tajunnanräjäyttävää seksiä ja olen jo 30 :( toki esim. ensimmäinen kerta nykyisen miesystävän kanssa oli mieleenpainuva mutta... noh. En ole ikinä edes saanut orgasmia miehen kanssa.

Vierailija
12/33 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen seksi serkkutytön kanssa mökillä. Olemme talvilomalla olimme odottaneet jo pari viikkoa tätä reissua. Serkkutyttö oli käynyt ostamassa vähän houkuttelevampia alusvaatteita ja kiireettömässä talvimaisemassa oli aivan mahtavaa seksiä.

Vierailija
13/33 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

- epäsäännöllinen pano (irtopano, fuckbuddy) otti naisen rajusti ja eläimellisesti

- esimiesasemassa ym korkeammassa asemassa ollut mies otti naisen rajusti ja eläimellisesti

Ihan turhaan alapeukuttelette :D

Näitä ketjuja on ollut paljon eri palstoilla. Lopputulos on aina sama. Se mitä ette näe vastauksissa:

- mies oli rauhallinen & rakasteli minua hellästi, sain tajunnanräjäyttävän orgasmin

- tapasin lyhyen ja erittäin hoikan miehen, jonka korkea ääni sai pikkarini kostumaan jo raflassa

- emme olleet riidelleet vuosiin ja seksi tuntui paremmalta kuin ikinä

- mies alistui seksuaalisesti, antaen minun dominoida

Paras seksi on aina sellaista johon liittyy jännittävä mies/tilanne (mysteerirakastaja/raju riita), tunteiden vuoristorata, rajuus/eläimellisyys, ja seksikumppanille alistuminen.

Vierailija
14/33 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen seksi serkkutytön kanssa mökillä. Olemme talvilomalla olimme odottaneet jo pari viikkoa tätä reissua. Serkkutyttö oli käynyt ostamassa vähän houkuttelevampia alusvaatteita ja kiireettömässä talvimaisemassa oli aivan mahtavaa seksiä.

Ettäs kehtaatte.

Vierailija
15/33 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Ihan turhaan alapeukuttelette :D

Näitä ketjuja on ollut paljon eri palstoilla. Lopputulos on aina sama. Se mitä ette näe vastauksissa:

- mies oli rauhallinen & rakasteli minua hellästi, sain tajunnanräjäyttävän orgasmin

- tapasin lyhyen ja erittäin hoikan miehen, jonka korkea ääni sai pikkarini kostumaan jo raflassa

- emme olleet riidelleet vuosiin ja seksi tuntui paremmalta kuin ikinä

- mies alistui seksuaalisesti, antaen minun dominoida

Paras seksi on aina sellaista johon liittyy jännittävä mies/tilanne (mysteerirakastaja/raju riita), tunteiden vuoristorata, rajuus/eläimellisyys, ja seksikumppanille alistuminen.

Kai tuo ykköskohta voi tutua ihanalta ja mukavalta jos on yhteys ja tunteita, hellyyttä mukana

Vierailija
16/33 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt "sovintoseksiä".

Olen nähnyt miten se johtaa pahimmillaan siihen että pari hakeutuu riitaan saadakseen sovintoseksiä.

Vastenmielistä!

Seksiä harrastetaan siksi että halutaan SEKSIÄ!

Vastenmielistä on tehdä yhden viestin perusteella olettamuksia, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. ;)

Vierailija
17/33 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Höpsis. Paras minulle on oma mies ja hän ei ole lainkaan eläimellinen, pikemminkin kiusoitteleva.

Vierailija
18/33 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih... tää on kyl näin varoitukseksi ihan sairaan klisee, mutta ehdottomasti se kerta viime vuonna, kun palattiin avomiehen kanssa joulun jälkeen kotiimme. Yksi ikkuna oli jäänyt auki ja kämppä oli jäätävän kylmä. Siinä lämpenemistä odottaessa päätettiin mennä yhdessä kylpyyn kun oltiin niin jäässä. Mies laski kylpyveden ja minä toin kylppäriin paljon tuikkukynttilöitä ja pari viinilasillista. Ei edes alunperin ollut mitään seksuaalista mielessä, haluttiin vain lämpimään ja syleilemään romanttisesti. No tottakai siellä kylvyssä alasti sylikkäin istuessa kynttilänvalossa rupes ajatukset juoksemaan. Mies oli ihan kova selkääni vasten ja hieroi mun alapäätä, ensin hellästi ja herätteleväisesti, sitten määrätietoisemmin ja just silleen kuin se tietää mun rakastavan, ja suuteli ja näykki mun kaulaa... Sain kunnon orgasmin, semmosen joka sai koko vartalon vavahtelemaan ja kylpyvedet loiskumaan kynttilöiden päälle. Siitä hetken toivuttuani noustiin kylpyammeesta ja siirryttiin kuumaan suihkuun, missä harrastettiin uskomattoman kiihkeää, höyryistä seksiä suihkun seinää vasten ja sain vielä toisenkin orgasmin, melkein samaan aikaan kuin mieheni.

Siinä oli jotain niin semmoista intiimiä, kiihkeää, rakastavaa, huumaavaa. Parasta seksiä mitä olen ikinä saanut, muistelen sitä iltaa usein. On meillä hyvää seksiä muutenkin joka päivä, mutta tuo yksi kerta oli kirkkaasti ylitse muiden jotenkin, siinä oli vaan kaikki kohdallaan.

Vierailija
19/33 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oih... tää on kyl näin varoitukseksi ihan sairaan klisee, mutta ehdottomasti se kerta viime vuonna, kun palattiin avomiehen kanssa joulun jälkeen kotiimme. Yksi ikkuna oli jäänyt auki ja kämppä oli jäätävän kylmä. Siinä lämpenemistä odottaessa päätettiin mennä yhdessä kylpyyn kun oltiin niin jäässä. Mies laski kylpyveden ja minä toin kylppäriin paljon tuikkukynttilöitä ja pari viinilasillista. Ei edes alunperin ollut mitään seksuaalista mielessä, haluttiin vain lämpimään ja syleilemään romanttisesti. No tottakai siellä kylvyssä alasti sylikkäin istuessa kynttilänvalossa rupes ajatukset juoksemaan. Mies oli ihan kova selkääni vasten ja hieroi mun alapäätä, ensin hellästi ja herätteleväisesti, sitten määrätietoisemmin ja just silleen kuin se tietää mun rakastavan, ja suuteli ja näykki mun kaulaa... Sain kunnon orgasmin, semmosen joka sai koko vartalon vavahtelemaan ja kylpyvedet loiskumaan kynttilöiden päälle. Siitä hetken toivuttuani noustiin kylpyammeesta ja siirryttiin kuumaan suihkuun, missä harrastettiin uskomattoman kiihkeää, höyryistä seksiä suihkun seinää vasten ja sain vielä toisenkin orgasmin, melkein samaan aikaan kuin mieheni.

Siinä oli jotain niin semmoista intiimiä, kiihkeää, rakastavaa, huumaavaa. Parasta seksiä mitä olen ikinä saanut, muistelen sitä iltaa usein. On meillä hyvää seksiä muutenkin joka päivä, mutta tuo yksi kerta oli kirkkaasti ylitse muiden jotenkin, siinä oli vaan kaikki kohdallaan.

Osuisipa tuollainen omallekin kohdalle!

Vierailija
20/33 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin seurusteltu puolitoista vuotta ja tyttöystävä halusi erota.  Pari viikkoa oltiin erossa ja hän halusi alkaa seurustelemaan uudestaan.  Olin jo sopinut uusia treffejä, mutta suostuin kuitenkin lähtemään hänelle yöksi.  Heti sinne päästyä kiima tuntui olevan tavallista suurempi. Aika nopeasti oltiin sormettamisen jälkeen naimassa. Melkein heti päälle mentyäni alkoi armoton kiima. Hän kietoi jalat ympärilleni kuin musta leski, puristi täysillä itsellään kohti ja pillu alkoi armottoman lypsämisen. Hänen koko kroppa imi minua itseään kohti, pillu riipi kalua irti ja puristus oli aivan mieletön. Siinä sitä oltiin nalkissa ties kuinka kauan.  En pystynyt liikkumaan enkä laukeamaan, vaan olin täysin jumissa. Vasta loputtoman ajan kuluttua hänen orkkunsa laantui ja pääsin purkamaan itseni.  Mitään noin eläimellistä ja mieletöntä en ollut enkä ole kokenut ikinä.  Hän sai mitä halusi, yhä vieläkin ollaan kimpassa.  Jäin koukkuun noin elävän ja voimakkaan pillun kanssa. Ja yhä vielä tuo kerta muistuu mieleen jos vaimon orkku on ollut tavallista rajumpi. Onneksi vaimokin on ollut mukava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan