Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin töihin, kuukausipalkka 3500 euroa

Vierailija
13.12.2017 |

Melkein parempi ettei olisi saanut koko työpaikkaa. Työttömyystuen ja parin muun tuen lisäksi olen siis saanut tähän mennessä toimeentulotukea ja nyt ahdistaa jos tulee äkillisiä terveydenhuoltomenoja, ne joutuu maksamaan itse. Jos saa toimeentulotukea niin lääkärikäynnit ja reseptilääkkeet korvataan kokonaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta nyt päättää saitko työpaikan vai veronpalautuksen, kuten tuolla toisessa viestissäsi voivottelet...

https://www.vauva.fi/keskustelu/3046412/veronpalautus-ei-mahdollisuutta…

Vierailija
2/8 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika. Sinun täytyy tietysti irtisanoa itsesi. Saat sit kolme kuukautta karenssia ja tsadaa -> saat vielä enempi toimeentulotukea. Elämäsi on pelastettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tosta palkasta maksaa hyvin terveysmenot. Onko teillä työterveyshuolto? Uskomatonta, että yli 3000 euron palkan saava haaveilee tukien varassa elosta. Alle 2000 euron palkasta ollessa kyse ymmärtäisin jotenkin. Silloin oletettavasti käteen jäävä summa menisi tasoihin tai jopa alle tukien ja voisi ehkä mietityttää enemmän koko työjuttu. Epäilen, että sinua ahdistaa työhön meno muuten. Oletko ollut pitkään työttömänä? Onnea uuteen työhön! Veikkaan, että moni vaihtaisi paikkaa kanssasi mielellään. Mulle toi palkka kelpaisi paremmin kuin hyvin.

Vierailija
4/8 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein parempi ettei olisi saanut koko työpaikkaa. Työttömyystuen ja parin muun tuen lisäksi olen siis saanut tähän mennessä toimeentulotukea ja nyt ahdistaa jos tulee äkillisiä terveydenhuoltomenoja, ne joutuu maksamaan itse. Jos saa toimeentulotukea niin lääkärikäynnit ja reseptilääkkeet korvataan kokonaan.

No kai sulla on työterveyshuolto??

Vierailija
5/8 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni maksaa terveydenhuoltokulunsa itse ja veroista vielä helposti toisenkin mokoman. Mikään ei ole "ilmaista", vaikka se ei sinulle maksaisikaan mitään.

Vierailija
6/8 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleko se sama, joka edellä tai myös vinkui, että sait Veronpalautusta = eikä siten mahdollisuutta toimeentulotukeen 2 kuukauteen. - onko näillä viesteilläsi myös tarkoituksesi halveksia työttömiä ja / tai erityisesti köyhiä ja vähävaraisia?  Varsin moni köyä ja köyhempi ostaisi itse ansaitsemillaan rahoilla niin terveydenhuoltomenonsa (nauttsi kenties myös työterveyden palveluista) kuin kaikki muutkin mnonsa sen sijaan, että harmittelsi, että kuinka ei enää saakaan armopaloja yhteiskunnalta, kuten korvauksia lääkrikäynneistä tai reseptilääkkeistä. - Toki voimme kesksutella siitä, että mikä on riittävä palkka, ettei enää tarvitsisi ollenkaan saada "yhteiskunnan sponsorointia" eli tulonsiirtoja osakseen, tai milloin ja/ -tai miten  tulonsiirroista voidaan karsia jos palkka X tai jos palkka on vain y (jne)

Vierailija
7/8 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on moneksi. Itse ns "Kusin hunajaa" kun pääsin töihin 2000e kk palkalla.

Työterveyshuolto laajennettu, eli kuuluu viikonloppupäivystykset, rokotukset, mammografiat sun muut.

Hieronta kerran kuukaudessa ja liikuntaetu 400e vuodessa kun kuittaan 25% omavastuun.

Nämä siis vain osa eduista.

Vierailija
8/8 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on moneksi. Itse ns "Kusin hunajaa" kun pääsin töihin 2000e kk palkalla.

Työterveyshuolto laajennettu, eli kuuluu viikonloppupäivystykset, rokotukset, mammografiat sun muut.

Hieronta kerran kuukaudessa ja liikuntaetu 400e vuodessa kun kuittaan 25% omavastuun.

Nämä siis vain osa eduista.

Mikä työ ja missä? Minäkin haluan sinne!

Terv. Työtön

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi