Mitäköhän naapurissa tapahtuu?
Olen miettinyt tätä nyt jo jonkin aikaa. Välillä meteli on todella häiritsevää, tulee suorastaan pelko että jollakin on jokin hätä. En voi ilmoittaa mihinkään, koska en ole ihan varma tuleeko meteli seinänaapurista, ja jos niin kummalta puolen vai yläkerrasta.
Eli siis, jo parin kuukauden ajan olemme välillä poikaystävän kanssa säikähtäneet sitä, kun naapurista kuuluu kovaäänistä miehen "vaikerrusta", sitten huutoja, siis suorastaan karjuntaa. Sanat erottaa usein selvästi, kuten "Vittu jumalauta perkele nyt!" tai "Etkö vittu tajua saatana!!!" Kuuluu kolinaa, en tiedä paiskotaanko ovia vai tavaratko siellä lentelee. Ihmeellisiä raahausääniä kuuluu, sitten yleensä loppuu siihen kun rappukäytävässä jonkun ulko-ovi kolisee auki, kauhealla ryminällä paiskataan kiinni ja tömistellään tai juostaan rappuset alas ulos.
Joku varmaan sanoo nyt, ettei ole edes mun/meidän asia, että anna olla vaan. No annankin, kunhan ihmettelen. Häiritsee välillä tosi paljon, kun huuto ja meteli kuuluu meille asti todella selvästi. En usko että kenelläkään hengenhätää on, koska olisi varmasti ollut jo poliisit pihassa jos niin olisi. Olisiko mulla edes oikeutta ilmoittaa johonkin, jos tietäisin tarkkaan mistä naapurista se tulee ja todella pelkäisin että siellä satutetaan jotakuta? Tätä tapahtuu ainakin kerran viikossa, tosi usein useamminkin.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Pilvenpolttajanarkkeja.
Poikaystävä epäili hajun perusteella samaa. -AP
Pelottaa vaan, että siellä pahoinpidellään jotakuta ja että henkilö ei itse uskalla soittaa apua paikalle tms.
Kotinsa vankina oleva yksinäinen liikuntavammainen skitsofreenikko, jonka luona käy kerran viikossa kotipalvelu auttamassa mm. Peseytymisessä. Asukas ei hirveästi vierailuista välittäisi ja yleensä melkein ajaa tiehensä hätääntyneen työntekijän.Veikkaus.
Voi olla myös, että harrastetaan anaaliseksiä keinussa.
Tehtäväsi on vain jättää alaovi auki poliisille. Poliisin tehtävä on selvittää missä asunnossa rikos tapahtuu.
Ainiin! Lisään vielä sen verran, että yksi vaihtoehdoista on siis seinänaapuri, joka asuu kanssamme samassa rapussa. Sieltä harvoin näkee kenenkään poistuvan, usein postit tunkee laatikosta ulos asti. Rapussa on usein myös ihmeellinen haju mikä tulee sieltä asunnosta, siis en tiedä onko kyseessä se että sisällä poltetaan tupakkaa vai jotain vähän muutakin. -Ap