Haluaisitko olla Sussexin herttuatar?
Jotenkin noloa, kun Meghanille povataan arvonimeksi Sussexin herttuatar. Harrystä tietysti Sussexin herttua, Sus ja sex. Sitä saisi toistella loppuikänsä omana nimenään?! Eikö siellä olisi mitään muuta herttuakuntaa vapaana...?
Kommentit (14)
Setähän on Wessexin kreivi. Jonottavat Sophien kanssa aikanaan Prinssi Philipiltä vapautuvaa Edinburgin herttuan titteliä. Mutta Meghan ei pääse Sussexista ikinä. Niin kuin ei Sarah Yorkista, vaikka on eronnutkin Andrewista.
Suusexin herttuapari, Dumb-ertonin jaarli ja kreivitär sekä Kikkelin paroni ja paronitar. Ellu antoi luvan mennä naimisiin, mutta kettuilee perästäpäin ja oli muuten tuima ilme kirkossa.
:D EN totellakaan haluaisi olla Suuseksin herttuatar:)
En epäröisi antaa Sussexiä Harrylle. Ja minähän sentään olen queen!
Mulle riittää että olen suuseksin kruunaamaton kuningas.
Vierailija kirjoitti:
Setähän on Wessexin kreivi. Jonottavat Sophien kanssa aikanaan Prinssi Philipiltä vapautuvaa Edinburgin herttuan titteliä. Mutta Meghan ei pääse Sussexista ikinä. Niin kuin ei Sarah Yorkista, vaikka on eronnutkin Andrewista.
Ei se ole kreivi vaan jaarli.
Jos osapuolena on Harry, niin enköhän mä sen Sussexin kestä.
Voi kuinka mielelläni olisinkin! Harryn kelpuuttaisin heti. Ei hän kyllä kelpuuttaisi minua, neljän lapsen kolmikymppistä milfmammaa.
Minähän olen jo suuseksin herttuatar, ja mieheni on siitä verrattoman iloinen.
Englantilaiset eivät tiedä yhtään mitään tästä suomalaisten nokkelasta sanamuunnoksesta. Mikä onkaan suuseksi englanniksi? Av-mamma taisi luulla että Megania nolottaa :-)
Aika moni mies täällä tuntuu enemmän olevan EesSexin Von Khaajia kuin SuusSexin tai WesSexin herttuoita.
Vierailija kirjoitti:
Englantilaiset eivät tiedä yhtään mitään tästä suomalaisten nokkelasta sanamuunnoksesta. Mikä onkaan suuseksi englanniksi? Av-mamma taisi luulla että Megania nolottaa :-)
Blowjobin herttua
Suusexin herttuatar. Nyt tiedetään miten se sen Harryn on napannut.