Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen miehen kanssa tekisit lapsen?

Vierailija
13.12.2017 |

Jos pitäisi valita joko vajaa 25-vuotias tai reilu 45-vuotias?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkäänlaisen. En tekisi lasta vaikka maksettaisiin. En tiedä mitään oksettavampaa kuin raskaana olevat naiset ja lapset. Okei, ehkä läskit on oksettavampia kuin nuo, mutta kuitenkin. N29

Vierailija
2/11 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kummankaan. N24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan tekisi lasta vajaan kanssa? Ellei itse ole tietysti.

Vierailija
4/11 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu vois olla parempi.

Vierailija
5/11 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei pitäisi tehdä lapsia alle 25-vuotiaana mutta kannattaisi tehdä ennen 45-vuotta. Tosin eihän se myöhäistä ole sittenkään. Tein itse lapseni yli 45-vuotiaan kanssa koska tuossa kohtaa olin itse jo melkein 40 ja molemmilla urat siinä vaiheessa että pystyi jo hellittämään lisäksi taloudellinen tilanne oli hyvä ja miehen lapset edellisestä suhteesta olivat riittävän isoja ymmärtääkseen asian ja pärjäsivät jo ilman jatkuvaa huolenpitoa.

Vierailija
6/11 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minkäänlaisen. En tekisi lasta vaikka maksettaisiin. En tiedä mitään oksettavampaa kuin raskaana olevat naiset ja lapset. Okei, ehkä läskit on oksettavampia kuin nuo, mutta kuitenkin. N29

Onko melkein 30v suomalaisnaisten kypsyys tätä luokkaa nykyään? Ollaanko menty kehityksessä taaksepäin?

Vierailija
7/11 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kummankaan noista. Itse olen 23 ja en vielä tiedä haluanko lapsia/lasta. Sen näkee sitten kun elämä on muuten järjestyksessä ja sopiva aika miettiä tuota ihan tosissaan.

Miehen iällä ei niin väliä, kunhan ei mitään 20 vuoden ikäeroa. Ikää tärkeämpää olisi se, että mies olisi lämmin, välittävä, rehti, luotettava ja yleisesti ottaen hänestä saisi sellaiset vibat, että olisi hyvä isä lapselleni. Pitäisi varmaan saada vähän kokemusta siitä, miten käyttäytyisi lasten seurassa ja miten puhuu lapsista ylipäätään. Ja se olisi tietysti jo aika tärkeää, miten käyttäytyisi minun kanssani, kohtelisi minua ja muita ihmisiä ympärillään. Sellainen hyvä ja kunnollinen mies jolla prioriteetit elämässä kohdillaan. 

Vierailija
8/11 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan, joka lisäksi olisi ansiotyössä ja asp-säästäjä tai omistusasuja, rahastopätkä tai osakesalkku ei pahitteeksi. Ei väliä olisiko duunari vai akateeminen.

Vierailija
9/11 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni oli 28 kun esikoisemme syntyi. Ihan hyvä ikä se oli. Kun miehen ikä on yli 45, en ainakaan ryhtyisi vasta esikoisen tekoon.

Vierailija
10/11 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko melkein 30v suomalaisnaisten kypsyys tätä luokkaa nykyään? Ollaanko menty kehityksessä taaksepäin?

Tämä on vaan ihan ohimenevä muoti-ilmiö. Voimaantumisen sivuvaikutus, esiintyy useilla 2000-luvun vaihteessa syntyneillä. Yhdistävä tekijästä ei ole selvyyttä, mutta on esitetty sen liittyvän erilaisiin persoonallisuushäiriöihin.

Vierailija
11/11 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-40-vuotiaan älykkään miehen kanssa tekisin mieluiten.