Miksi mieheni niiaa kun pitäisi pokata
Aina kun hän tervehtii vanhempaa ihmistä. Onko tämä joku uusi juttu miespiireissä?
Kommentit (12)
Suosittelen kysymään mieheltäsi asiaa.
Just joo ja varmaan nuolee kengätkin siinä samalla.
Ihan sinua ärsyttääksesi sitä teen, vaimo rakas
Vierailija kirjoitti:
KYSY MIEHELTÄ... idiootti
Mutta kun te tiedätte täällä asiat aina paremmin.
Miksihän on olemassa paljon miehiä, jotka tuon nähdessään vetäisisivät neitiäsi samoin tein kuonoon? Kummallista, eikö totta?
Vierailija kirjoitti:
Miksihän on olemassa paljon miehiä, jotka tuon nähdessään vetäisisivät neitiäsi samoin tein kuonoon? Kummallista, eikö totta?
Miksi? Epävarmuus omasta miehekkyydestä on ainoa asia, joka tulee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas luulen, että tuollainen sairas ja cuckold käytös, sekä niiailijan epävarmuus ja epätietoisuus omasta sukupuolestaan saattaa suurinta osaa miehistä aivan aidosti oksettaa.
Onpas iso asia, jos miehekkyys riippuu jostain niiaamisesta :D
Vähän niin kuin miehekkyys riippuu toisinaan paidan väristä, harrastuksista tai pissausasennosta. Huhhuh, parempi varmaan laittaa miehekkyys kokonaan lasipurkkiin kallion sisään johonkin loppusijoituspaikkaan, ettei sille vaan käy mitään maailman melskeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas luulen, että tuollainen sairas ja cuckold käytös, sekä niiailijan epävarmuus ja epätietoisuus omasta sukupuolestaan saattaa suurinta osaa miehistä aivan aidosti oksettaa.
Oksettaako sinua, vai puhutko muista?
Kuka sanoo että pitäisi pokata? Miehesi on omaksunut 1700-luvun hienostoetiketin parhaimpia paloja, propsit siitä.