Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksikin vakavaa mielenterveysongelmaa ja vieläpä alkoholiongelmakin - eipä ollut yllätys

Vierailija
13.12.2017 |

Viimevuosien sähellys ei viittaakaan mihinkään muuhun. Ja nyt on järkyttynyt ja ihmettelee miten mahdollista?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/23 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai mikä? mulla on myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa ihan normisettiä.

Vierailija
4/23 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Souri siis.

Vierailija
5/23 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi kertoi julkisuuteen tämän.

Eli:

Katariina Souri:

- En pystynyt enää kirjoittamaan ja olin burnoutissa. Mielialani heitteli ja hakeuduin lääkäriin.

Yksi ainoa tapaaminen asiantuntijan kanssa poiki diagnoosin ja pari lääkereseptiä.

- Persoonallisuushäiriö ja kaksisuuntainen mielialahäiriö. Sain kaksi psyykelääkereseptiä. Olin huolissani siitä, mitä lääkitys tekisi luovuudelleni. Lääkärin mukaan se jäisi nähtäväksi, Souri kertoo.

Hän oli valmis tekemään mitä vaan, että ei joutuisi aloittamaan lääkitystä. Hän muun muassa piti kiinni rutiineista ja huolehti unirytmistään. Se ei ollut aivan helppoa. Terapiaan hän ei päässyt, koska kieltäytyi käyttämästä lääkitystä.

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201712132200598195_vd.shtml

Vierailija
6/23 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Souri siis.

Kata Sourilla vakavat mielisairaudet ja viiniä lipittää joka päivä, mutta ei ole alkoholisti.

Vierailija
7/23 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvän näköinen siihen nähden, että imaisee vinkkua päivittäin.

Niin tai tuota... alkoholissa säilytetään näytteitäkin pilaantumisen välttämiseksi ;D

Vierailija
8/23 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Souri siis.

Kata Sourilla vakavat mielisairaudet ja viiniä lipittää joka päivä, mutta ei ole alkoholisti.

Taisi mennä määritelmä siten, että on alkoholisti, jos ei pysty lopettamaan. Souri pystyy ja jatkaa vasta seuraavana päivänä.

Vierailija
9/23 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvän näköinen siihen nähden, että imaisee vinkkua päivittäin.

Niin tai tuota... alkoholissa säilytetään näytteitäkin pilaantumisen välttämiseksi ;D

Mutta miten kauan? Entä pakkelikerrosten määrä lehtikuvassa?

Vierailija
10/23 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi kertoi julkisuuteen tämän.

Eli:

Katariina Souri:

- En pystynyt enää kirjoittamaan ja olin burnoutissa. Mielialani heitteli ja hakeuduin lääkäriin.

Yksi ainoa tapaaminen asiantuntijan kanssa poiki diagnoosin ja pari lääkereseptiä.

- Persoonallisuushäiriö ja kaksisuuntainen mielialahäiriö. Sain kaksi psyykelääkereseptiä. Olin huolissani siitä, mitä lääkitys tekisi luovuudelleni. Lääkärin mukaan se jäisi nähtäväksi, Souri kertoo.

Hän oli valmis tekemään mitä vaan, että ei joutuisi aloittamaan lääkitystä. Hän muun muassa piti kiinni rutiineista ja huolehti unirytmistään. Se ei ollut aivan helppoa. Terapiaan hän ei päässyt, koska kieltäytyi käyttämästä lääkitystä.

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201712132200598195_vd.shtml

No kaikki eivät ymmärrä kaikkia, ei mitään uutta. Minä ymmärrän Souria, sillä olen itse suunnilleen samassa jamassa, en myöskään käytä lääkkeitä. Arvostan Souria siitä, että tuo julkisuuteen tämän, ehkä se avaa keskustelua ja antaa rohkeutta meille muillekin kertoa kokemuksistaan. 

Vierailija
11/23 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on Sourin avautuminen on pelkkä mainoskikka kirjalleen.

Vierailija
12/23 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Souri siis.

Taisi mennä määritelmä siten, että on alkoholisti, jos ei pysty lopettamaan. Souri pystyy ja jatkaa vasta seuraavana päivänä.

Kaunisteleeko asioita?

Kuinka monet alkoholistit sanovatkaan lääkärille; "juon vain ruuan kanssa pari lasia viiniä, vaikka maksa jo paukkuu viimeisiään?"

Mutta eihän Souri sentään ole sellainen, hänhän on kunnioitettu kirjailija, lesbo ja kaikkea...

Vierailija
13/23 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kertoi julkisuuteen kun halusi kirjalleen konstilla millä tahansa julkisuutta.

Vierailija
14/23 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on Sourin avautuminen on pelkkä mainoskikka kirjalleen.

Aivan, häneltähän on kirja tulossa, jossa kertoo lisää rajuista mielenongelmistaan.

Vierailija
15/23 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Souri ei näytä yhtään alkoholistilta.

Varmasti kuntoilee ja elää muuten terveellisesti. Juo varmasti viherpirtelöitä, syö salaattia ja nappailee vitamiineja. 

Vierailija
16/23 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vuosikausia kaikenlaista mielialaoiretta. Huipentuivat tänä syksynä, kun aloin piehtaroida hiessa yöllä - ja kyyneneleet valuivat aamusta iltaan. En voinut edes ruokakaupassa käydä itkemättä. Raivosin, ellen itkenyt. Diagnoosi: pahat vaihdevuosioireet!

Samantien hormonikorvauslääkitys. Ja pim - olen jälleen oma itseni. Ei ainakaan vielä tarvetta mielialalääkkeille.

Sourinkin kannattaisi  käydä kaiken muun lisäksi gynekologilla!

Vierailija
17/23 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa hänen kirjansa? Ja lesbous saa kenet tahansa naisen sekaisin, koska se on epänormaalia hänelle.

Vierailija
18/23 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukee teoriaani että naisen seksikuviot kertovat hänen mielenterveydestään. Alkoihan tämäkin vanhoilla päivillään lesboksi ja ties mitä.

Vierailija
19/23 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukee teoriaani että naisen seksikuviot kertovat hänen mielenterveydestään. Alkoihan tämäkin vanhoilla päivillään lesboksi ja ties mitä.

Nimenomaan se puhuu kieroutuneisuudesta myös menttaalipuolella.

Vierailija
20/23 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliay taitaa hoitaa gallerian lähes yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä