Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En millään jaksaisi kertoa kenellekään mitään. Olen alkanut välttelemään ihmisiä sen vuoksi

Vierailija
12.12.2017 |

Minulla on paljon ystäviä ja lapsuudenperheenjäseniä ja sukua. Tykkään tavata ihmisiä, tykkään jutella heidän kanssaan ja kuunnella heidän kuulumisia. Mutta en millään, millään jaksaisi kertoa kenellekään omasta elämästäni tai itsestäni yhtään mitään. Ajatuskin uuvuttaa ihan kamalasti. Tai kerron kyllä oma-aloitteisesti välillä, osalle useinkin, mutta en kestä sitä että minulta kysytään eli udellaan mitään. Oikeasti ne on tietenkin ihan tavallisia kysymyksiä, mutta koen ne piinallisena ja hyvin ahdistavana uteluna. En halua kertoa kysyttäessä mitään. En halua, että kukaan tietää minusta mitään sellaista, mitä he haluavat tietää. En halua, että minulta vaaditaan selontekoa valinnoistani ja tekemisistäni. Olen alkanut välttelelmään ihmisiä tämän vuoksi. En halua enää tavata sukua, en ystäviä. Apua?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuneisuushäiriö?

Vierailija
2/2 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistuneisuushäiriö?

Ehkä? Mutta minua ei muuten mikään ahdista enkä ole mitenkään masentunutkaan vaan energinen, rento ja iloinen. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän