Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asumme yhdessä mutten ole tavannut miehen vanhempia

Vierailija
12.12.2017 |

Onko outoa? Mies tapailee vanhempiaan kyllä mutta minua ei ole esitelty heille koskaan. Ollaan oltu jo vuosia yhdessä, tilanne ei muuttunut vaikka muutimme yhteen. En ole sitten yrittänyt painostaakaan vaan tyytynyt tilanteeseen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista. Itse tapasin miehen vanhemmat jo 2 viikon seurustelun jälkeen. Saman miehen kanssa vielä 30 vuoden jälkeen, appivanhemmista jo aika jättänyt.

Vierailija
2/13 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikaa on joko vanhemmissa tai sinussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sanoo, kun olet ottanut asian puheeksi hänen kanssaan? Ei noin iso asia ainakaan voi olla sellainen teema parisuhteessa, josta ei muka "kehtaa" puhua tms.

Vierailija
4/13 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman tuo on erikoista. - Aivan kuin toinen pelkäisi jotain ellei sitten haluaisi salata tai peitellä jotain. Itse olen ymmärtänyt montaa läheistäni hieman paremmin kun olen nähnyt heidän vanhemmat tai vanhemman ja tai sisarukisa. - Ylipäätään minua kiinnostaa ja on kiinnostanut aina potenttiaalisessa kumppanissa se, miten hän huomio ja kohtelee muita.    

Vierailija
5/13 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelle tulis olo, että se salailee jotain.

Ittee alko ärsyttään kuinka pitkäks veny, että sain järkättyä miehen ja vanhempieni tapaamisen. Hänen perheensä tapasin puolta aikasemmin. Ja puhutaan alle vuoden olemassa olleesta suhteesta.

Vierailija
6/13 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies sanoo, kun olet ottanut asian puheeksi hänen kanssaan? Ei noin iso asia ainakaan voi olla sellainen teema parisuhteessa, josta ei muka "kehtaa" puhua tms.

Emme ole tästä paljoa puhuneet. sillä itsekin kammoan uusien ihmisten tapaamista. Mutta onhan se outoa kun ollaan oltu yhdessä jo melkein 10 vuotta.

Vierailija
7/13 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies häpeää sinua. Olet jollakin tavoin sellainen, että hän ei kehtaa sinua vanhemmilleen esitellä. Tiedät siis varmasti syyn itse tähän ongelmaasi.

Vierailija
8/13 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme ole tästä paljoa puhuneet. sillä itsekin kammoan uusien ihmisten tapaamista. Mutta onhan se outoa kun ollaan oltu yhdessä jo melkein 10 vuotta.

Jo on vakka kantensa löytänyt! - Toivottavasti teillä on edes jokunen yhteinen läheinen ihminen. 

Vierailija
9/13 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies häpeää sinua. Olet jollakin tavoin sellainen, että hän ei kehtaa sinua vanhemmilleen esitellä. Tiedät siis varmasti syyn itse tähän ongelmaasi.

No kun en tiedä. Mies tuntee ystäväni ja minä hänen mutten vanhempiaan. Ei hän minua tunnu häpeävän. Mietin onko kyse ennemmin siitä ettei myönnä olevansa vakavassa suhteessa tms.

Emme ole myöskään Facebookissa ilmoittaneet suhdestatusta. Eli ei parisuhdetietoja.

Vierailija
10/13 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen vanhemmat psyykkisesti sairaita?

Vierailija
11/13 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun kuulin tällaisesta, taustalla oli se, että mies oli vielä naimisissa eikä tietenkään halunnut kertoa vanhemmilleen pyörittävänsä vaimonsa ohessa toista naista kun ei tämä nainenkaan tiennyt vaimosta. Tai luuli exäksi.

Vierailija
12/13 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaalia. Onko hänellä vanhemmat, tai jos on, niin tapaako heitä kun väittää tapaavansa?

Ilmoita pokkana: on aika tavata vanhempasi, ja ehdota että nähdään lyhyesti heille sopivassa paikassa. Jos ei suostu, niin salailee jotakin ja on syytä miettiä, voitko luottaa häneen.

Vierailija
13/13 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olipas kärjekäs kommentti. Ap kertoi olleensa kumppnainsa kanssa yhdessä vuosia, niin ainakin itselläni on vaikea ymmärtää, että mitä hänen miehensä hänessä niin paljon häpeäisi, ettei ole halunnut esitellä kumppaniaan (Ap.ta) vanhemmilleen...  Onkin vähän erikoista minusta syyllistää Ap tästä tilanteesta. - Hätäisempi olisi kyllä saattanut "jo" tarttua toimeen ja kutsua appivanhemmat (tai appivanhempi ehdokkaat) vaikka sitten yllätys vierailulle kyselemättä kumppaniltaan mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi