Mitäs lahjaksi teinipojille jotka eivät osaa mitään toivoa?
Vanhempi eli 16v totesi ettei tarvi mitään ostaa, eikös se nyt ole vähän hölmöä.
Huokaus.
Kommentit (30)
Ps store lahjakortti, jos pleikkarilla pelailee. Tai sitten jo mainittu steami.
Kummipojalle ostin superlahjakortin, josta itse saattoi valita sopivan lahjakortin liikkeeseen, joita oli kymmeniä.
Tekopillu, koska varmasti jo masturboivat niin parempi masturboida tekopilluun. Käsi on liian erillainen kuin naisen vagina ja jos paljon runkkailee käteen voi muna lerpahtaa helpommin naisen kanssa tositoimissa, siksipä tekopillu. Liukuvoidetta ei kannata unohtaa. Itse suosin anaaliliukuvoidetta, koska se on paksumpaa ja tuntuu paremmalta. Naisellahan on ok omistaa dildoja ja vibroja, mutta mies joka omistaa tekopillun nähdään naisten silmissä säälittävän? Tasa-arvo joo o :)
Jumbon game stop, eikös sen steam-lahjakortin voisi sieltä ostaa samalla kun haen Herkusta muutaman jouluruokatulauksen?!
Ja tuo heurekashop meni toteutukseen, kiitti kovasti vinkistä!!
Ap
18cm kirjoitti:
Tekopillu, koska varmasti jo masturboivat niin parempi masturboida tekopilluun. Käsi on liian erillainen kuin naisen vagina ja jos paljon runkkailee käteen voi muna lerpahtaa helpommin naisen kanssa tositoimissa, siksipä tekopillu. Liukuvoidetta ei kannata unohtaa. Itse suosin anaaliliukuvoidetta, koska se on paksumpaa ja tuntuu paremmalta. Naisellahan on ok omistaa dildoja ja vibroja, mutta mies joka omistaa tekopillun nähdään naisten silmissä säälittävän? Tasa-arvo joo o :)
Joo komppaan. Suosittelen fleshlight stamina training unittia. Pimppa kuumaan vesiämpäriin 5min ja panoille. Ero on hyvin pieni aitoon tavaraan ja saa taistella ettei nalli pamahda jo parissa minuutissa. Tuleekin usein vedettyä kalu ulos ja pidettyä 1min tauko ja takaisin sisään sitten. Tätä 1h ajan ja sitten lopuksi mega orkku ja spermat lentää kattoon.
Vierailija kirjoitti:
18cm kirjoitti:
Joo komppaan. Suosittelen fleshlight stamina training unittia. Pimppa kuumaan vesiämpäriin 5min ja panoille. Ero on hyvin pieni aitoon tavaraan ja saa taistella ettei nalli pamahda jo parissa minuutissa. Tuleekin usein vedettyä kalu ulos ja pidettyä 1min tauko ja takaisin sisään sitten. Tätä 1h ajan ja sitten lopuksi mega orkku ja spermat lentää kattoon.
Hot stuff! Haluaisin olla katselemassa kun panet tollasta vekotinta. Olen siis nainen.
http://heurekashop.fi/kategoria/5/pulmapelit
Itse ajattelin veljenpojalle hakea jonkun pulmapelin Heurekashopista. Vähän vaihtelua tietokonepeleihin. Shakkikin voisi olla kiva, tykkää lautapeleistä. Vaatii tietysti kärsivällisyyttä enemmän ja pelikaverin, noita tuollaisia pulmapelejä voi ratkoa itsekseenkin. Lisäksi ehkä muutama elokuvalippu. Sopisiko joku peli teidän teinille myös?