Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-20v tirppi sekä +40v raavas mies - voiko tästä kehkeytyä jotain vakavaakin?

Vierailija
12.12.2017 |

Te nuoret naiset jotka olette tai olette olleet suhteessa vanhempaan mieheen - kestikö suhde? Jossei, miksi lähdit ja kauanko suhde kesti? Oliko suhteessa jotain sellaista mikä sai sinut muuttamaan mielesi ja palaamaan "oman ikäisiin"?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa kesti, mutta sitten mua alkoi ärsyttää mieheni holhoavan isällinen asenne mua kohtaan. Ja se että tavallaan oli ihastunut mun viattomuuteen ja lyhyeen historiaan verrattuna omaan aika kirjavaan menneisyyteensä .

Nyt oon yhdessä itseäni vain pari vuotta vanhemman miehen kanssa jolla kiltti menneisyys hänelläkin ja odotan lasta. Oon onnellinen etten saanut lasta tuon exäni kanssa vaikka hän siitä silloin puhui ja halusi minusta lapsensa äidin.

Vierailija
2/18 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden juosten pakoon jos oman isäni ikäinen mies yrittää lähestyä. Hrrr, oikein oksettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikansa kesti, mutta sitten mua alkoi ärsyttää mieheni holhoavan isällinen asenne mua kohtaan. Ja se että tavallaan oli ihastunut mun viattomuuteen ja lyhyeen historiaan verrattuna omaan aika kirjavaan menneisyyteensä .

Nyt oon yhdessä itseäni vain pari vuotta vanhemman miehen kanssa jolla kiltti menneisyys hänelläkin ja odotan lasta. Oon onnellinen etten saanut lasta tuon exäni kanssa vaikka hän siitä silloin puhui ja halusi minusta lapsensa äidin.

Niin ja neljä vuotta kesti. -2 jatkaa

Vierailija
4/18 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden juosten pakoon jos oman isäni ikäinen mies yrittää lähestyä. Hrrr, oikein oksettaa.

Juuri tuotahan kysyttiin, eikö niin, Sirpa 54v?

Vierailija
5/18 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Tiedät itsekin että charmantti hopeakettu saa pikkuhoususi märäksi kuin monsuunisateen jäljiltä.

Sellaiset fantasiat siellä :D ketään ei kiinnosta se läski 40v joka luulee itseään hopeaketuksi. Mikä helvetti se hopeakettu nyt sitten onkaan.

Vierailija
6/18 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää kovin nuori, mutta jos nyt itseäni 20 v vanhempi haluaisi olla kanssani lähinnä vain koska olen nuorempi kuin omanikäisensä, niin aika perseestähän se olisi. Joten onko siinä jotain muutakin mikä kiinnostaa kuin ulkonäkö ja ajatus viattomasta tirpistä joka ei ole harrastanut seksiä kuin kerran ja senkin unessa?

Vierailija
7/18 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on joku hullu provo.

Vierailija
8/18 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuotahan kysyttiin, eikö niin, Sirpa 54v?

Sori, olen lukiossa. En siis aikuislukiossa, vaan menin yläasteen jälkeen ihan päivälukioon. En tunne ketään Sirpaa. -2

Vierailija
9/18 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Tiedät itsekin että charmantti hopeakettu saa pikkuhoususi märäksi kuin monsuunisateen jäljiltä.

Sellaiset fantasiat siellä :D ketään ei kiinnosta se läski 40v joka luulee itseään hopeaketuksi. Mikä helvetti se hopeakettu nyt sitten onkaan.

Mahtaakohan tuollaisesta nimittelevästä kiroilijasta oikein olla edes oman ikäiset kiinnostuneita? No patjaksi varmaan kelpaat, mutta siinä se.

Vierailija
10/18 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 20- vuotias haluaa seurustella + 40-vuotiaan kanssa niin ainoa syy on raha. Ei mikään muu.

Vierailija
11/18 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et herää.

Vierailija
12/18 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään, paitsi ne lukuisat parikymppiset mallikaunottaret jotka haluavat varttuneemman herrasmiehen opastamaan heitä naiseutensa saloihin.

Mutta ei siinä mitään, kyllä sinne ylilaudan valkoritaripalstallekin joku pelastettava neito tulee. Ihan just kohta. Varmaan on jo matkalla.

Vierailija
13/18 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kiinnosta, kattokaa nyt vaikka meidän pressaa, silläkin yli 30 vuotta nuorempi vaimo ja vauvakin vielä tulossa.

Vierailija
14/18 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olimme pari vuotta yhdessä mutta homma kaatui, koska minä halusin tulevaisuudessa lapsiamja hän ei

Vierailija
15/18 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkäs vanha sille mahtaa kun nuoria naisia tunkee ovista ja ikkunoista.

Vierailija
16/18 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 20- vuotias haluaa seurustella + 40-vuotiaan kanssa niin ainoa syy on raha. Ei mikään muu.

Omakohtaista kokemusta?

Vierailija
17/18 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli holhoava asenne on turnoff? Tämä on tavallaan hyvä, koska itse en ole holhoavaa enkä mustasukkaistakaan sorttia... Olen itse ajatellut jopa niin, että avoin suhde voisi toimia tässä paremmin. Eli luultavasti tapaisimme tämän naisen kanssa vain joka toinen viikonloppu.

ap

Vierailija
18/18 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 23 kun tapasin nykyisen mieheni, mies oli 45. Yhdessä ollaan oltu 15 vuotta kohta. Lapsiakin on. Ukko on tuurijuoppo ja persaukinen, minä elätän perhettä. Yhdessä silti varmaankin hamaan hautaan asti. Mutta realisti pitää olla, nuoremman osapuolen on hyvä tajuta jäävänsä leskeksi nuorehkona, ainakin suurella todennäköisyydellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi