Tunteeko joku bimiehiä? Millaisia ovat?
En ole koskaan nähnyt/tavannut bimiestä. Naisia on paljon enemmän. Mistä tämä johtuu? Onko heitä Suomessa lainkaan?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten biseksuaalisuus on tabu , sen takia et tunne heitä. Osalla vaimotkaan eivät tiedä. Pyörivät esim. uimahalleissa etsimässä seuraa kuten Yrjönkadun uimahalli Hesassa ja Rehtorinpellonkadun uimahalli Turussa.
Miksi se tuntuu olevan enemmän tabu kuin homoseksuaalisuus? Miten bi voi olla "pahempi" kuin homoseksuaalisuus, mietin vain. Jos halutaan ajatella että biseksuaalisuudessa tabu liittyy nimenomaan siihen että pitää myös miehistä.
Miehen kiinnostusta samaan sukupuoleen pidetään huonona, ei -toivottuna ominaisuutena . Yhtesikunta, varsinkin miehet, suhautuu torjuvasti homouteen. Sen takia bimiehistä ei puhuta.
Bimies aiheuttaa naiselle ongelmia koska hän ei tavallaan tappele miehen huomiosta naisen kanssa, vaan miehen. Nainen tuntee itsensä neuvottomaksi ja avuttomaksi. Se on paha tilanne naiselle jos hänelle selviää että mies pettää miesten kanssa. Paljon pahempi kuin että pettäisi naisen kanssa.
Kiitos analyysistä, varmaan osa tästä on juuri näin kuin kuvailit.
Voin kertoa että lähes kaikki bi-miehet ovat bottomeja eli tykkäävät ottaa sisään. Se tekee heistä riskiryhmän ja myös sellaisen että pysyvät tiukasti kaapissa. Kukapa tuollaisesta taipumuksesta haluaa työkavereille kertoa...
Näin 100 % homona osaan varoa bimiehiä, enkä esim ikinä lähtisi suhteeseen sellaisen kanssa. Perustuu ihan kavereilta ja muilta vuosien mittaan kuultuihin juttuihin joita on todella paljon.
Jos miehesi tapaa kadulla miehiä, jotka moikkailevat häntä, mutta hän ei moikkaa takaisin, vaan selittää ettei tunne tms, on syytä epäillä että mies on bi.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehesi tapaa kadulla miehiä, jotka moikkailevat häntä, mutta hän ei moikkaa takaisin, vaan selittää ettei tunne tms, on syytä epäillä että mies on bi.
:D
Homot ovat nykyään miehekkäämpiä kuin nämä ns bit. Joskus saattoi olla toisin, nyt on näin.
M33
Vierailija kirjoitti:
Olen bimies, 24-vuotias, urheiluhieroja, asun Etelä-Suomessa ja harrastan uintia. Kuulostaako erikoiselta? Ei minustakaan. Suuntautumiseni ei ole salaisuus, kaverit tietää ja muutkin jos sattuvat kysymään erikseen.
Tietävätkö kaverit että tykkäät ottaa perseeseen?
Vierailija kirjoitti:
Olen bimies, 24-vuotias, urheiluhieroja, asun Etelä-Suomessa ja harrastan uintia. Kuulostaako erikoiselta? Ei minustakaan. Suuntautumiseni ei ole salaisuus, kaverit tietää ja muutkin jos sattuvat kysymään erikseen.
Tietävätkö asiakkaasi?
Tunnen ihmisiä jotka käyvät hierojalla säännöllisesti mut lopettaisivat välittömästi jos saisivat tietää tälläisen seikan.
Mä ole bi-mies. En kamalasti huutele asiasta, kun ei sillä ole mielestäni merkitystä. En tiedä, miten miehekäs olen, kun en sillä juuri jaksa päätäni vaivata. Lähes kaikki pitävät heterona. Olen kuitenkin elänyt viisi vuotta avoliitossa miehen kanssa. En vaan koe tarvetta korostaa tätä asiaa, vaikken mitään häpeäkään.
En juuri ajattele sukupuolta jotain etsiessäni. Tykkään vaan ihmisistä. Sellainen kuvio siinä on, että pidän mua feminiinisemmistä ihmisistä. Se, millaisessa lihapuvussa kukin liikkuu, on lopulta sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Olen heteromies, mutta nautin silti ottaa kovaa suolaista ja sykkivää käyrää suuhun. Aivan mahtava tunne kun se laukeaa suun sisään. Vaimo ei tiedä mitään, mutta kerran vuodessa pitää kokea se tunne. Muuta en harrasta miesten kanssa ja ajatuskin esim. miehen kanssa suutelemisesta oksettaa.
Miksi näin paljon alapeukkuja? Eikö kukaan nainen tykkää harrastaa suuseksiä miehen kanssa ja nauti siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietävätkö asiakkaasi?
Tunnen ihmisiä jotka käyvät hierojalla säännöllisesti mut lopettaisivat välittömästi jos saisivat tietää tälläisen seikan.
Noh, onneksi kukaan ei ole velvollinen kertomaan töissä onko hetero, bi, homo vai mitä lie. Ja hyvä niin. Sehän ei ammatin suorittamiseen vaikuta millään tapaa.
Tunnen kaksi. Eivät kamalasti eroa heteroista ulkoisen olemuksen tai harrastusten kautta.
Vierailija kirjoitti:
Loistava kommentti se on muuten just näin !
Minä olen, mutta vain seksin vuoksi, en voisi seurustella miehen kanssa
M45
Vierailija kirjoitti:
Näin 100 % homona osaan varoa bimiehiä, enkä esim ikinä lähtisi suhteeseen sellaisen kanssa. Perustuu ihan kavereilta ja muilta vuosien mittaan kuultuihin juttuihin joita on todella paljon.
Miksi? Kerro meillekin?
Olen hetero nainen ja luulen tavanneeni bi miehen. Hän on hämmentävä ja epävakaus tulee esiin enemmän kuin mt haasteisista kavereista. Ei ole tullut täysin kaapista asian kanssa.
Yleensä bimiehet kääntyvät lopulta enemmän miehiin kuin naisiin. Naisille päinvastoin: useimmat binaiset oat loppupeleissä suhteessa miehen kanssa.