Exällä taas uusi
Meidän erostamme on aikaa 2v2kk. Itse olen surrut, itkenyt, kärsinyt ja katsonut peiliin.
Ex on tänä aikana ollut kerran avoliitossa ja nyt on pari kk sitten vaihtanut lennossa uuteen naiseen. Katsoin facesta, että hän ja uusi nainen näyttivät onnellisilta.
Onnellinen olen minäkin vihdoin. Jotenkin tämä uusi valloitus sai minut tajuamaan, että meidän suhteeseen ei ole enää paluuta. Olen niin onnellinen, että voisin kirkua onnesta. Vihdoin olen vapaa surusta, syyllisyydestä ja alakulosta.
Ei mulla muuta 😅
Kommentit (6)
2 vuotta ja 2 kuukautta? Unohda nyt jo hyvänen aika se mies, miksi edes lasket jotain kuukausia enää :D
En ajatellut 😃. Ajattelin, että tuntuu hyvältä olla itseni kanssa. Kun kävin eron jälkeen niin pohjamudissa. Ajattelin myös, että olen kiitollinen kasvusta, minkä exäni kanssa viettämäni aika ja ero tarjosi. Nyt katson itseäni peilistä arvostaen.
Toivon myös, että ex onnistuu. Niin ei tosin tule käymään ellei hän omalta osaltaan ole kohdannut omia kasvunpaikkojaan. Ehkä hän on käsitellyt asiat 😂?
Itse tiedän, että olen valmis uuteen suhteeseen taas. Vaikka luulin, että en pysty moiseen enää koskaan.
Ap- happy
Hehee. 2v2kk ovat olleet elämäni kamalimmat, mutta kaikkein opettavaisimmat.
Enää en luultavasti laske päiviä, kuukausia, vuosia. Olen vapaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hehee. 2v2kk ovat olleet elämäni kamalimmat, mutta kaikkein opettavaisimmat.
Enää en luultavasti laske päiviä, kuukausia, vuosia. Olen vapaa.
Ap
Sori, mutta aloitus kertoo nimenomaan, että vielä yli kahden vuoden jälkeen stalkkaat exän tekemisiä. Eli et ole vapaa.
5 tämä oli ensimmäinen kerta kuukausiin 😃. Mutta ehkä sinä tiedät minua paremmin mikä fiilis minulla on 👏.
Ap
Ajattelet siis, että sun onnellisuutesi yksin on jotenkin parempaa onnellisuutta kuin exäsi onnellisuus uuden naisen kanssa?