Mobilepay, kuinka nopeasti raha tilillä?
kaveri lähetti sillä rahaa eikä se vielä mun tilillä mitään näy. Mobilepay kyllä ilmoitti että olen saanut tuon summan
Kommentit (43)
Ihan tööt koko höpölöpöa kirjoitti:
Täähän on ihan huijausta, ei näy heti vaikka pankit mukana reaalissa, jo 2 tuntia kestänyt. Huijausta Saateri
Sama ongelma nytkin, ei näy rahoja tilillä, vaikka reaaliaikainen siirto pitäisi olla. Ja mobilepay kyllä ilmoitti maksun saapumisesta. Saateri sanon minäkin.
Niin, eikö se jo moneen kertaan ole sanottu, että näkyy tilillä vasta maanantaina, jos on maksettu 16.30 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, eikö se jo moneen kertaan ole sanottu, että näkyy tilillä vasta maanantaina, jos on maksettu 16.30 jälkeen.
jollai s-pankilla ehkä, koska ei reaalisiirrot toimi. Useimmilla pankeilla mobilepay siirttä heti tilille. Nyt on joku häiriö.
"
Reaaliaikaiset maksut palvelun käyttöönoton jälkeen MobilePay lähettää rahat eteenpäin vastaanottajalle reaaliaikaisesti. Rahat siirtyvät reaaliaikaisesti myös viikonloppuisin, mikäli vastaanottajan pankki on mukana reaaliaikamaksujen järjestelmässä. Suuri osa suomalaisista pankeista on liittynyt reaaliaikaiset maksut palveluun, muun muassa OP, Danske Bank, Nordea, POP Pankit ja Säästöpankit ovat jo mukana. Voit tarkistaa omasta pankistasi, kuuluuko se (SEPA Instant Credit Transfer) palvelun piiriin.
Jos maksun saajan tili ei ole mukana reaaliaikamaksujen palvelussa arkisin ennen kello 16.30 tehdyt maksut ovat lähettäjän ja vastaanottajan pankista riippumatta perillä saman päivän aikana ja iltaisin ja viikonloppuisin tehdyt maksut seuraavana arkiaamuna."
https://mobilepay.fi/asiakastuki/mobilepay-kayttajille/tietoa-mobilepay…
Sama vika täällä.. yleensä tullu heti spankki-Nordea ei toimi ei,, ja on ollu useamminkin näin
3 siirtoo tänä vuonna ettei oo tullu heti ja ei kovin usein tuu tota paskaa käytettyä
Joo ei oo mullekkaa tullu vielä.. la onnistu sama siirto mut eilen ei.. ja tosiaa usein on näitä. Siirto ja pivo on aina toiminu
Kauan on sitten mennyt saada se raha tilille, jos ollut ongelmaa? Vai pitääkö tässä lähteä soittelemaan mobilepayn asiakaspalveluun?
La laitettu maksuun ja mobilepay ilmotti rahasta, mut ei vieläkään tilillä 😒
Mobile Pay on Dansken viritelmä, eikä se siirrä oikeasti nopeasti kuin Danskesta Danskeen.
Nordealla taitaa myös siirtyä melkolailla samoin tein.
Kaikilla muilla kestää rahojen siirtymisen kanssa seuraavaan pankkipäivään asti.
Ilmainen vinkki: Käyttäkää Siirtoa. Se on kotimainen ja siirtää rahat välittömästi.
Ei tosin toimi esimerkiksi ääs-pankin kanssa, mutta siinä nyt on paljon muutakin mikä ei yksinkertaisesti toimi. Ihan ookoo kakkospankiksi siis, mutta arkielämä tuon kanssa olisi ihan äässistä, niin pakkohan sitä on oikeaa pankkia käyttää.
Spankilla ei toimi Siirto, ei toimi Apple Pay, ei toimi moni muukaan asia. Katsos kun on kiivetty ääs edellä puuhun.
Just ihmettelin samaa, että miks ei siirry samantien. Ennen näkynyt rahat heti tilillä ja nyt ei 🙄 mutta en siis ole ainoa tänään joka kummastelee tämän kanssa.
Mulle laitettu mobilepayn kautta 24.12.2020 OP . Ei ole tullut tilille edes 27.12.2020 SPankkiin . Molemmat ovat palvelussa nykyään mukana , joten siirron pitäisi tapahtua heti . Vitut sanon minä . Tulevat ehkä vasta 28.12 . Elikkä palvelu ei ole luotettava esim hädän hetkellä !!???
Jos joku siirtää mibilepaylla siirron hänellä Nordea minulla s tili niin se 3 tuntia meni
Sebu kirjoitti:
Surkea appi. Poistin, käteisellä tästä eteenpäin.
Käteinen toimii, jos maksaja ja vastaanottaja on toisistaan lyöntietäisyydellä. Jos välimatka satoja kilometrejä, mobilepay kätevämpi, ei tarvi lähteä taksilla viemään sitä rahaa.
Täähän on ihan huijausta, ei näy heti vaikka pankit mukana reaalissa, jo 2 tuntia kestänyt. Huijausta Saateri