Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Ritter Sportista? Entä lempimakuja siitä?

Vierailija
12.12.2017 |

Maistoin innoissani viikko sitten, kun en ollut pitkään aikaan maistanut. Otin uuden maun, nougat. Se oli pettymys, maistui samalla tavalla muoville kuin Fazerin suklaat. Silti olen syönyt jotain hyvääkin Ritter Sportia viime vuonna. Mielipiteitä ja mikä on varmasti hyvä versio?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jälleen kerran makuasioista ei voi kiistellä. Nougat, marsipaani, rommi-rusina ja espresso ovat mun Ritter suosikit.

Vierailija
2/4 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä on, muttta Suomen yli euron (tai oikeastaan puolentoista) hinnoilla ei viitsi 100g levyjä ostella. Useimmat hyviä, ainakin cornflakes, praline, cocoa mousse ja maitosuklaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään niistäkin siitä tummasta suklaasta. Säilyy yllättävän kauan se 100 gramman levy, mutta saa tarpeeksi suklaata kahvin kanssa.

Vierailija
4/4 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä on, muttta Suomen yli euron (tai oikeastaan puolentoista) hinnoilla ei viitsi 100g levyjä ostella. Useimmat hyviä, ainakin cornflakes, praline, cocoa mousse ja maitosuklaa.

Yli euron?? 😂 Vuonna 2025 maksaa 3,15€ 100g levy. Palkat ei oo tuplaantuneet eikä triplaantuneet. Ei muuten oo yhtään parempaa kuin muut suklaat. Testiksi ostin marsipaani-maun. Halvemmat merkit parempia.