Sinä mies joka valitat ettet saa naista - Hae opiskelemaan lähihoitajaksi
Voin taata, että luokasta vähintään yksi tai kaksi haluaa sinut.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan.
Kiva juttu, allekirjoitatko samalla myös muutaman vekselinkin?
Kuka enää ottaa suomalaista miestä? Katsokaa nyt hyvänenaika vaikka uusin voice of finland mainos missä krista siegfrids on makuuhuoneessa tumman miehen kanssa<3
Tuttavapiirin naiset on samoilla linjoilla kun kristakin, oma mies löytyy joo mutta suklaa eli herkkupäivä on vähintään kerran viikossa;) hih!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lähihoitaja. Koulussa ja nyt töissä on jokunen mies hoitaja. Voin sanoa ettei sytytä yhtään.
Kiva, että on miehiä alalla mutta ei noista kukaan vielä kovin naismagneetti ole ollut. Lähinnä jotkut vanhemmat kollegat intoilevat ja hoidettavat mummot :D
Itse myös nainen ja lh, meillä työpaikalla 3miestä ja joku vähän yli 30 naista. Ja kyllä se on niin että eniten ne mummot ja keski-iän ylittäneet gollegat näistä ilakoi, vaikkei ainakaan nämä kaksi n. 25v vuotiaita mitään pahan näköisiä ole. Työkavereina mukavia ja menee toisinaan vähä rankempi huumori yksiin näiden kanssa mutta en jotenkin silleen pystys näitä ajattelemaan.
N27
Vierailija kirjoitti:
Kuka enää ottaa suomalaista miestä? Katsokaa nyt hyvänenaika vaikka uusin voice of finland mainos missä krista siegfrids on makuuhuoneessa tumman miehen kanssa<3
Tuttavapiirin naiset on samoilla linjoilla kun kristakin, oma mies löytyy joo mutta suklaa eli herkkupäivä on vähintään kerran viikossa;) hih!
Kyllä, kyllä. Ja parin kuukauden kuluttua alkaakin olla nyrkki tai hiljaisuus hellan ääressä arkipäivää. Sitten taas itketään, että yleisesti kaikki miehet on sikoja....
Allekirjoitan.