Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaamani mies kertoi uskovansa enkeleihin?

Purple
11.12.2017 |

Mitä tästä ajatella? Hän kertoi myös uskovansa sielukumppanuuteen. Ihan ok, saa uskoa, mutta teillä kokemuksia? Eka mies joka kertoo, että uskoo tällaisiin asioihin. En nyt osaa sanoa mitä ajatella, toki mieleen heräsi että onko hänellä ollut kriisejä tai jotain muuta taustalla. Onko teidän mielestä tuossa mitään outoa? Jostain olen lukenut, että osaa tällaisista miehistä kannattaa välttää jotka jo tutustumisen alussa näitä kertovat, ei hän toki minulle ole sanonut että olisin hänen sielukumppanuuteen mutta miehenä ensimmäinen joka puhunut tällaisia. Ajatuksia? Kannattaako tutustua?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä löytyy vaikka mitä muuta taustalta, kun vähän penkoo. Pääasia: muista kertoa meille.

Vierailija
2/20 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiseen mieheen minä just tahtoisin tutustua.Omani puhuu "uskovaisten paskasta" eikä jaksa minuuttia kauempaa henkisempää keskustelua.Mistä tuollaisen löytää.

Tosin munkin mieheltä se on paremmin mun ärsyttämistä,mutta pelottaa hänen itsensä takia.Olen itse uskovainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olis toiveiden täyttymys löytää tuollainen mies. Varmaan miehissäkin on niitä jotka uskovat enkeleihin jne mutta todella harva puhuu sellaisista asioista.

Tiedän yhden enkeleistä puhuvan miehen ja hänen kanssaan voin puhua kaikesta maan ja taivaan välillä, ihana ihminen. Ja ihan ns. täyspäinen, on vaan valmis puhumaan asioista ja leikkimään ajatuksilla joista kaikki eivät osaa puhua. Ottaisin enkelimiehen vaikka omaksenikin, mutta kun ei ole kiinnostunut minusta hänellä on oma enkelityttönsä. Toivottavasti löydän omani vielä joku päivä.

Vierailija
4/20 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiseen mieheen minä just tahtoisin tutustua.Omani puhuu "uskovaisten paskasta" eikä jaksa minuuttia kauempaa henkisempää keskustelua.Mistä tuollaisen löytää.

Tosin munkin mieheltä se on paremmin mun ärsyttämistä,mutta pelottaa hänen itsensä takia.Olen itse uskovainen.

Täällä uskovainen päihteetön mies mitä kiinnostaa henkisyys ja kova fyysinen treenaaminen = mielen vieminen munkkimodeen, totaaliseen voiman ja onnelisuuden harmoniaan missä tuntee korkeamman voiman läsnäolon ja gloorian. Kokeile joskus meitä oikeita miehiä, me emme pelkää!

Vierailija
5/20 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle olis toiveiden täyttymys löytää tuollainen mies. Varmaan miehissäkin on niitä jotka uskovat enkeleihin jne mutta todella harva puhuu sellaisista asioista.

Tiedän yhden enkeleistä puhuvan miehen ja hänen kanssaan voin puhua kaikesta maan ja taivaan välillä, ihana ihminen. Ja ihan ns. täyspäinen, on vaan valmis puhumaan asioista ja leikkimään ajatuksilla joista kaikki eivät osaa puhua. Ottaisin enkelimiehen vaikka omaksenikin, mutta kun ei ole kiinnostunut minusta hänellä on oma enkelityttönsä. Toivottavasti löydän omani vielä joku päivä.

Ottaisitko enkelikasvoisen miehen?

Vierailija
6/20 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lähinnä mietin, että koska osalla saattaa olla mielenterveydellisiä ongelmia, enkä tyrmää sitä että enkeleihin osa uskoo, mutta mitä kokemuksia itsellä osasta näistä ihmisistä on niin osa voi olla poissa olevia tai omiin ajatuksiin liikaa uppoutuneita tai elää liikaa oman kuplan sisällä. Yhden ihmisen olen tässä tavannut joka enkeleihin uskoo, mutta hän on ollut vallan hurmaava ja skarppina tapaus, mukava kuin mikä! Osa taas lähinnä antaneet itsestään epäluotettavan, tai manipuloivat, sen vuoksi varauksella suhtaudun.

En tyrmää enkeleihin uskovia, mutta en myöskään halua miestä joka ei ole läsnä tai ajatukset ovat liian haavetasolla omassa itsessä.

Ainut mitä miehestä olen itse huomannut niin on se, että hän saattaa sellaisissa tilanteissa mennä kuoreensa, tai ahdistua mihin hän itse voisi vaikuttaa, niin hän saattaa turvautua muihin tai ei ehkä reagoi, tai saattaa vaikuttaa etäiseltä. En tiedä kokeeko, että hän ei itse voi vaikuttaa asioihinsa. Hän voisi ehkä luottaa enemmän omiin kykyihinsä ihmisenä, hänellä itselläkin on oma tahto olemassa. Toki, en häntä niin hyvin tunne, että voin lukea väärinkin häntä. Yksilöllisiä eroja löytyy silti meistä ilman enkeliuskontojakin.

Vierailija
7/20 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok

Vierailija
8/20 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt, miten usk/ei usk-parit voivat edes muodostua.

Vierailija
9/20 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se höperehtivä vässykkä!

Vierailija
10/20 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se höperehtivä vässykkä!

Jaaha, #3 näemmä rupesi laskelmoimaan...

Vierailija
11/20 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin uskon enkeleihin. Mun suojelusenkelini on komea ja seksikkään näköinen mies.

Vierailija
12/20 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ei-uskovaisena miehenä vaan kommentti, että kaikki kolme tietämääni enkeli/henkimaailma/rajatieto -miestä on melkoisen epävakaita persoonia, joiden kanssa en kyllä suosittelisi mitään aiheesta keskustelua isompaa parisuhdetta. Eniten asiasta julkisesti numeroa tekevä on melkoinen kanta-asiakas Alkossa kirkkaiden osastolla tai marketin 24-päkkihyllyllä.

Vierailija
13/20 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä ei-uskovaisena miehenä vaan kommentti, että kaikki kolme tietämääni enkeli/henkimaailma/rajatieto -miestä on melkoisen epävakaita persoonia, joiden kanssa en kyllä suosittelisi mitään aiheesta keskustelua isompaa parisuhdetta. Eniten asiasta julkisesti numeroa tekevä on melkoinen kanta-asiakas Alkossa kirkkaiden osastolla tai marketin 24-päkkihyllyllä.

Kolme onkin aivan helvetin hyvä otos... Ja yhtään ateistia et tietenkään ole Alkossa tavannut. LOL!

Vierailija
14/20 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hörhöjä riittää, kuka uskoo joulupukkiin, jumalaan, terämieheen, jne jne.....

Vierailija
15/20 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, hörhöjä riittää, kuka uskoo joulupukkiin, jumalaan, terämieheen, jne jne.....

Näytät hyvin viihtyvän meidän seurassamme kuitenkin.

Vierailija
16/20 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On enkeliin uskovia ja enkeliin uskovia. Toiset on terveellä, Raamatullisella tavalla uskovia, toiset taas menee överiksi, mm. palvoo enkeleitä. Enkeleitä on olemassa, muutamat tuttuni ovat nähneetkin, ja Raamattu selkeästi puhuu niistä. Mutta sitten on näitä New Age-tyyppejä, hörhöjä, jotka sekoittavat kaikkia mahdollisia ajatuksia hindulaisuudesta, buddhalaisuudesta, omasta mielikuvituksesta ja kristinuskostakin.

Tuo sinun mainitsemasi mies kuulostaa valitettavasti jälkimmäiseltä, eli pysyisin erossa.

Vierailija
17/20 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monetkin miehet näkevät humalassa enkeleitä.

Vierailija
18/20 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin uskon enkeleihin, mutta en siitä alituisesti toitota. Kannattaa olla hieman suurpiirteisempi, kun kumppania etsii...

M.42

Vierailija
19/20 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ku AFFA? Vai niin ku Whitesnaken Rock n Roll Angels?

Vierailija
20/20 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On enkeliin uskovia ja enkeliin uskovia. Toiset on terveellä, Raamatullisella tavalla uskovia, toiset taas menee överiksi, mm. palvoo enkeleitä. Enkeleitä on olemassa, muutamat tuttuni ovat nähneetkin, ja Raamattu selkeästi puhuu niistä. Mutta sitten on näitä New Age-tyyppejä, hörhöjä, jotka sekoittavat kaikkia mahdollisia ajatuksia hindulaisuudesta, buddhalaisuudesta, omasta mielikuvituksesta ja kristinuskostakin.

Tuo sinun mainitsemasi mies kuulostaa valitettavasti jälkimmäiseltä, eli pysyisin erossa.

Jaa, ajattelin että itse uskon enkeleihin terveellä tavalla, mutta varmaan se onkin tuota jälkimmäistä ilman newagea vaan. Suojelusenkeli on ajatuksia, tunteita, motivaatiotiloja, jotka saa ihmisen kiinnostumaan totuuden etsimisestä ja auttaa pysymään totuudessa, jos niitä ajatuksiaan seuraa. Omatunto saattaa lukeutua siihen joukkoon. Sen sijaan en pidä terveenä nähdä fyysisiä enkeleitä lentämässä itsensä ulkopuolella ja ottaa itsestäänselvyytenä että se todistaa niiden olemassaoloa. Enkeleillä ei tarvitse olla fyysistä muotoa, niitä ei tarvitse pystyä havaitsemaan ja mittaamaan, ja silti ne voi olla olemassa mitä suurimmassa määrin lähettiläinä. Jos joku ihminen näyttäytyy enkelinä, silloinkin hänen enkeliytensä on hänen ilmestymisessä sinun elämääsi ja sinun tulkinnassasi siitä.

Ap ehkä voisi kysyä tuolta mieheltä lisää siitä miten hän enkelit ymmärtää olemassaoleviksi, mitä se hänelle tarkoittaa että hän uskoo niihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi