Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettituttuni tulee helmikuussa suomeen ja mä tahtoisin tavata hänet

Vierailija
11.12.2017 |

Ongelma on, että olen parisuhteessa, joten en tiedä kuinka onnistuisin matkustamaan toiselle puolelle suomea ilman kysymyksiä...

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat tietysti suhteesi mukaan tapaamaan ystävääsi. Onhan se paljon turvallisempaa niin.

Vierailija
2/90 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat tietysti suhteesi mukaan tapaamaan ystävääsi. Onhan se paljon turvallisempaa niin.

Poikaystäväni vihaa tätä tyyppiä enemmän kuin mitään, kun taas mulle hän on ihminen, jolle voin puhua kaikesta. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän mies?

Vierailija
4/90 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän mies?

Joo. Mua muutaman vuoden nuorempi mies, johon tutustuin pelatessani. Ollaan noin vuosi puhuttu päivittäin ja videochattailtu silloin tällöin.

Vierailija
5/90 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikaystäväni vihaa tätä tyyppiä enemmän kuin mitään, kun taas mulle hän on ihminen, jolle voin puhua kaikesta. :/

Aiot siis sekstailla salaa.

Vierailija
6/90 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiot siis sekstailla salaa.

En aio. En vain jaksa ylimääräistä draamaa sen takia, että tapaisin ystävän.

Vierailija
7/90 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi maalaisuuteni, mutta miksi poikaystäväsi ei ole paras kaverisi? Se, jolle voit puhua kaikesta? 

Minusta kuulostaa siltä, että tuon nykyisen suhteesi voisit heittää rodeen, tavata nettituttusi ja etsiä joskus uuden ja paremman parisuhteen. 

Vierailija
8/90 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te puhutte?

Vierailija
9/90 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi maalaisuuteni, mutta miksi poikaystäväsi ei ole paras kaverisi? Se, jolle voit puhua kaikesta? 

Minusta kuulostaa siltä, että tuon nykyisen suhteesi voisit heittää rodeen, tavata nettituttusi ja etsiä joskus uuden ja paremman parisuhteen. 

Erilainen ajatusmaailma tietyissä asioissa ja jyrkät mielipiteet tietyistä asioista.

Vierailija
10/90 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te puhutte?

Kaikesta mahdollisesta. Harrastuksista, suhteista, perheestä, töistä, tulevaisuuden haaveista...

Vierailija
11/90 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te puhutte?

Kaikesta mahdollisesta. Harrastuksista, suhteista, perheestä, töistä, tulevaisuuden haaveista...

Ja miksi et puhu näistä poikaystäväsi kanssa? Siksi, että te ette sovi toisillenne. Sanon tämän suoraan siksi, että olisin toivonut jonkun sanovan sen minulle, kun olim parikymppinen. 

Poikaystävääsi risoo ihan syystä. 

Siinä te kaksi olette idiootteja, että yritätte rakentaa hiekasta kivitaloa. 

Jos teidän suhde olisi hyvä, sinä et tarvitsisi tuota nettituttua. 

Vierailija
12/90 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteesi poikaystävään loppuu tuolla tyylillä.

Vierailija
13/90 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä mies jonka kanssa puhut "kaikesta" ei tiedä, että sinulla on poikaystävä?

Vierailija
14/90 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä mies jonka kanssa puhut "kaikesta" ei tiedä, että sinulla on poikaystävä?

Tietää. On ollut tukena, kun ollut vaikeaa.

Vierailija
15/90 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa, että olin aikanani lojaali poikaystävälle, joka ei todellakaan ollut se oikea ja sössin välini pariin mieheen, jotka olisivat olleet elämässäni tärkeämpiä.

Nyt valitsisin toisin.

Vierailija
16/90 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä maalainen nettituttu? Ja joo, ero teille on kumminkin tulossa poikaystäväsi kanssa joten helpompaa jo myöntää se itsellesikin. Sua kiinnostaa romanttisessa mielessä se nettikaveri.

Vierailija
17/90 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sinulla on vaikeaa poikaystävän kanssa, se selvitetään poikaystävän kanssa. Jos asioita ei saada selväksi, kannattaa erota - meressä on muita kaloja, maukkaampia.

Vierailija
18/90 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä maalainen nettituttu? Ja joo, ero teille on kumminkin tulossa poikaystäväsi kanssa joten helpompaa jo myöntää se itsellesikin. Sua kiinnostaa romanttisessa mielessä se nettikaveri.

Ei sen miehen kansallisuudella oo väliä. Fiksu, empaattinen, rehellinen ja luotettava tyyppi kyseessä.

Vierailija
19/90 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen miehen kansallisuudella oo väliä. Fiksu, empaattinen, rehellinen ja luotettava tyyppi kyseessä.

Ei olekaan. Ihan vaan mielenkiinnosta kysyin, että tuleeko mahdollisesti kaukaakin vai vaan euroopasta.

Vierailija
20/90 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olekaan. Ihan vaan mielenkiinnosta kysyin, että tuleeko mahdollisesti kaukaakin vai vaan euroopasta.

Euroopasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi