Aikuiset, joilla ei ole omia lapsia: katsotteko koskaan ensisijaisesti lapsille suunnattuja elokuvia?
Itse en noin pääsääntöisesti katso, mutta olisin ehkä kiinnostunut katsomaan uuden version Leijonakuninkaasta, kunhan se ensin ilmestyy.
Lähinnä kai siksi, että alkuperäinen v.-94 versio oli yksi lapsuuteni suosikkielokuvista ja muutenkin tärkeä osa lapsuuttani.
Kommentit (14)
Katson paljonkin. Lastenanimaation ovat parhaita.
T:26v N
Katson. Hyllystä löytyy mm. iso kasa Disneyn klassikoita...
Katson. Sarjoja ja leffoja. Luen myös enimmäkseen lastenkirjoja.
N32
On lapsi, 21 vee mutta en katso lasten leffoja. Enkä käy eläintarhoissa enään.
Katson, todellakin :D Melkein kaikki disneyn klassicot löytyy dvd:nä ja kyllä tulee uusimpia muitakin katseltua. Myös lastensarjoja olen katsonut läpi netflixistä, mm. pokemon ja näin koulutat lohikäärmeesi.
Pitkään katsoin myös pikku kakkosta telkkarista, mutta sitten iski joku kyllästyminen (aivot kypsyi? :D) ja lakkasin katsomasta. Myös aamuisin katsoin monesti lastenohjelmia ennen töihin lähtöä.
Kivasti aivot narikkaan, kun ei tarvitse mitään kovin monimutkaista juonta seurata, mutta kuitenkin niissä ohjelmissa on sellainen kiva tempo, kevyehköt aiheet jne. Mukavaa vastapainoa oikealle elämälle ja aikuisten ohjelmien raakuudelle/monimutkaisuudelle/synkkyydelle. Ja kyllä, myös amerikkalaiset komediat ovat mieleeni, mutta toki katson paljon muitakin eri genrejen elokuvia, sarjoja ja dokumentteja. Katson telkkaria vähän liikaakin.
Tottakai katson! Vain kauhu, scifi ja animaatiot kelpaa. Muu on huttua.
En katso. En ole koskaan ollut kiinnostunut animaatioista, enkä saduista tai muusta fantasiamaailmasta. En ole koskaan lukenut esim. sarjakuviakaan. En oikein lapsenakaan ollut kovin "lapsellinen".
Katson mielelläni, sillä niissä ei ole seksismiä, vallankäyttöä tai juonittelua jota ei kyettäisi käsittelemään.
Naiivia tietysti luulla että paha saisi palkkansa tai hyvä voittaisi tosielämässä, mutta edes elokuvissa.
Kotieläintarhassakin käyn mielellään, tosin sinne pitää silmänlumeeksi ottaa joku lapsikin mukaan :) Myös hyvipuistot on kivoja (tosin esim. tivolissa en jaksa laitteisiin mennä, ei vain enää sytytä) ja lasten pleikkaripelit.
T: numero 6, ja ikää on yli 30 vuotta.
En, sillä pelkään että minut leimattaisiin pedofiiliksi. Jo Pikkukakkosen katsominen tuottaa voimakkaita syyllisyydentunteita ja onnistuu vain verhot huolellisesti kiinni vedettyinä.
Olen katsonut ja aion katsoa jatkossakin. Kun Näin koulutat lohikäärmeesi 3 ilmestyy (vuonna 2019?), menen katsomaan sen elokuviin :D
N21
Kipeänä ollessa Disneyn piirretyt ovat juuri parhaita! Juuri katsoin vanhalta vhs-kasetilta etsiväpartio Bernhard ja Biancaa, joka oli lapsuudensuosikkini.
-korkeakoulutettu aikuinen
Itse Ilkimys leffat oli parhautta. Ne minionit :DDD
m45 sinkku
En ikinä.